#Lifetime
"Unsa man na nga klase nga pangutana Joy? Ikaw? Dili namu anak? Imong Papa ug pati na ang ospital nga akoang gianakan nimu, kabalo silang tanan nga anak ka namu sa imong Papa."
Medyo taas ang tingog ni Mama sa iyang tubag sa akoang pangutana. That answer was not only intended for Janu, pero pati pud sa akoa. I also want to clarify nga anak ba ko nila because ever since before, wala nako na feel sa ilaha nga parents nako sila. Even sa pag-eskwela nako. Even sa pagkaon. Mas daghan pa gani sila'g ginapakaon sa baboy.
I looked backed again at Janu. Naa siya sa kiliran nako. In a swift, I smiled at him, releasing his hand from mine.
"Lingkod na mo," sulti ni Papa. Una ko nga nilihok. Ug pagkahuman pa sa pila ka lakang, medyo nakulbaan ko kay feel gihapon nako ang paglantaw ni Janu sa akoa.
Sa dihang nilingkod na ko tapad ni Papa, nilhihok na pud si Janu. Luya kaayo siya nga nitapad kay Tita Zen.
Tita Zen's face lightened when we are all set. And it was fakely lightened. Right now, I don't know what should I feel towards Tita Zen. Naay part sa akoa nga nga naglagot sa iyaha pero naa po'y part sa akoa nga naluoy sa iyaha. Bag-o ra sila gabulag sa iyang bana tapos karon, iya pa gyung i-surrender si Janu sa amoa. For sure, it was a very hard decision for her.
Si Mama ug si Papa, sige rea sila'g pangutana kay Janu. Gitubag ni Janu ang mga pangutana nila pero halata nga mura'g napugos ra siya.
Me, sitting at that table, lahi kaayo ang feelng para sa akoa. Mura ko'g kanding nga nasaag sa mga kulungan sa kabaw.
"Dugay na diay mo mag-classmate sa imong manghod?" ingon ni Mama kay Janu.
Nakurawan ko. Abtik nga nilantaw si Tita Zen sa akoa.
Nitando si Janu. "Mmm. I even saw you at times nga mu-attend ka panagsa ug meeting," lame nga ingon ni Janu.
"May gani wala mo nagkauyab," ingon ni Papa.
Natuk-an si Tita Zen. Abtik siya nga giduol ni Mama.
Nilantaw si Janu sa akoa. Niyuko ko. Naay something sa paglantaw niya sa akoa.
"Bestfriend lang mi ni Janu Pa, dili mi uyab, wala pu'y nahitabo sa amoa," ingon nako kay Papa nga naa ra tapad nako. He really looked like and old and ragged version of Janu. And me, I look like the younger and non-exhausted version of Mama.
"Pero what if nag-uyab mi Pa?" pangutana ni Janu. Namugnaw ko'g pina-live. And in a sudden, nawala ang Christmas atmosphere sa amoang palibot. Nanindog pud akong balahibo. That was the first time nga gitawag ni Janu si Papa ug "Pa", ug awkward lang gyud kaayo.
Nilantaw ko kay Tita Zen ug kay Mama, nagkun-ot ilang nawung, worse kay Tita Zen kay mura na'g kalibangun.
Si Papa, nakit-an nako nga nag-igting iyang mga panga. Gibutang niya iyang kobyertos sa lamesa.
"Mag-celebrate ta karon kay pasko ug nia na ka diri. Dili na ta mag-estorya anang mga walay pulos nga butang," ingon ni Papa kay Janu.
Nakit-an nako nga gikuyom ni Janu iyang mga tudlo, I can see nga gusto pa siya mag-rebutt kay Papa maong para mapugngan siya, akoa siya'ng gisipa sa ilalom.
Pag-sipa nako, abi nako'g maigo siya pero...
"Agay! Akong bisong! Animal!" siyagit ni Tita Zen. Perting panguros nako kay sa akoang pagsipa diay kay Janu, nalagput akoang heels ug kung asa 'to padulong, kamo na'y huna-huna.
"Hala na-ugsok!" siyagit ni Mama. Sa pagkataranta ni Papa, iyaha ko'ng gidukol!
"Ay bilat!" siyagit nako sa dihang naumod ko sa salog....
YOU ARE READING
Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)
ChickLit"Ang guma, murag dula nga dakpanay. Naay bahaw, na po'y dakpununon." The certified "bulingit girl" Joy "Charity" Fortalejo admires Janu Levi Teo so much. Grade five pa lang sila, crush na kaayo ni Joy si Janu. Mag-best friend sila ug isa na sa mga h...