Part 9 ~ Libido

207 16 0
                                    

Part 9 ~ Libido

Sam Cahil bangun awal dr tidur. Dia lihat wanita yg masih tidur nyenyak di sebelahnya itu. Garis wajah yg cantik, hidung mancung, bibir yg mungil, mata yg menawan dan bsinar, kulitnya yg putih mulus, rambut panjang bwarna perang yg beralun lembut dan wangi, buah dada yg ranum dan tubuh yg menggoda. Apalagi liang surganya yg hebat itu. Sgt memukau hati lelakinya. Dia tdk pernah sebegitu bahagia bsama seorg perempuan.

Dia rasa sgt bahagia sehinggakan dia tidak ingat berapa kali dia dan Sharon beraksi semalam. Dia suka semua aksi yg Sharon lakukan semalam. Dia dpt rasakan yg dia sudah mulai jatuh hati pd Sharon sejak pertama kali dia melihat Sharon di facebooknya. Dia tidur dgn perempuan ini pun, bukan kerana seks semata-mata tp dia sdh merasakan cinta di hatinya. Dia ingin memiliki taman surgawi wanita itu.

Dia perhati setiap garisan di wajah wanita itu. Entah kenapa di sebalik garis2 itu dia dapat melihat dan merasai ada sejuta kesedihan dan kesayuan pada wajahnya. Seolah-olah wanita itu myembunyikan sesuatu yg begitu berat dalam hatinya. Sesuatu yg hilang? Dia tdk tau apa tp dia teringin untuk mcari tau ttg wanita yg hanya dikenalinya sbg 'Sha' itu.

Sedang dia leka memerhatikan wanita di dpnnya itu, Sharon yg td lena mbuka matanya dan mlihat Sam Cahil sdg mrenungnya. Sam Cahil tsenyum, mendekati dan mencium dahi Sharon. Dengan perlahan, Sam Cahil naik ke atas bdn Sharon dan menindihnya. Sharon mbiarkannya bbuat bgtu. Satu ciuman hangat hinggap di bibir Sharon dan dia mbalas ciuman itu dgn lembut.

Sekali lagi, Sam Cahil menjelajahi tubuh wanita itu kerana dia belum puas menikmatinya semalam. Sharon memandang Sam Cahil yg sdg asyik menikmati setiap titik buah dadanya itu. Dia rasa bahagia bersama lelaki itu. Dia belum pernah rasa sebahagia itu bersama lelaki lain. Tp, lelaki ini tau cara membahagiakannya dan membangkitkan libidonya. Sharon pejamkan matanya. Dia seperti melayang-layang menghayati sentuhan dan belaian magik lelaki itu, dr atas hingga ke bawah tubuhnya.

Keghairahan Sam Cahil menikmati, menjelajahi dan melayari tubuh Sharon disambut dgn rintihan, erangan dan desahan Sharon yg lembut dan semakin keras, menyebabkan libido lelakinya semakin memuncak. Sam Cahil seperti suka melihat wanita itu menjiwai kehebatan kejantanannya. Dia mau membuat wanita itu bahagia.

Sharon seperti tidak mau mengalah. Dia tidak mau lelaki ini mendominasikan segalanya. Dia tolak Sam Cahil dan dia tbaring di atas katil. Sam Cahil hanya memandang Sharon dengan senyuman yg penuh makna. Giliran Sharon pula menunjukkan aksi hebatnya di atas tubuh sasa lelaki itu. Bgoncang seluruh tubuh Sharon apabila dia memulakan permainannya. Sam Cahil merasakan dirinya bagaikan raja yg begitu bahagia dilayani oleh seorang bidadari jelita. Sesekali tangan Sam Cahil meramas lembut bahagian2 tubuh wanita yg berada di atas tubuhnya itu.

Sharon bbaring di sebelah Sam Cahil. Akhirnya dia puas sbb menang jg dalam pertarungan satu lawan satu bsama lelaki itu. Sam Cahil tewas di tangan Sharon dalam permainan yg dimulakannya sendiri td. Sharon pandang Sam Cahil yg sdg menutup mata, mgkin sdg menghayati sisa2 bahagia td. Kali ni giliran dia pula menatap wajah lelaki itu. Ada sesuatu yg menarik minatnya saat dia merenung wajah Sam Cahil. Tp, cepat2 dia tepis perasaan yg muncul dalam hatinya.

Bg Sharon, dia tidak mahu ada perasaan syg atau cinta lg buat lelaki. Dia sdh tidak percayakan lelaki. Tidak wujud lg 'percaya' itu dalam dirinya. Dia tidak mahu percaya pd sesiapa lg kecuali Camie.

"Thank you..." kata Sam Cahil pd Sharon. Tp fikiran Sharon melayang jauh.

"Sha?" Sam Cahil bsuara lg. Sam Cahil sentuh bahu Sharon.

"Hmm? Knpa...?" tanya Sharon stelah tsedar dr lamunannya.

"Fikir apa sampai tdk dgr apa yg I cakap..." kata Sam Cahil. Dia tatap mata Sharon.

"Cakap apa td? Sorry..." bls Sharon.

"I cakap...thank you..."

"Thank you sbb apa? Sbb make love? Haha.." Ujar Sharon pula. Sharon alihkan pandangannya ke siling putih.

"Sebab buat I bahagia..." Jwb Sam Cahil. Sharon tgk Sam Cahil semula. Sharon tdk bsuara, spt memikirkan sesuatu.

"Kenapa diam? I salah cakapkah?" soal Sam Cahil. Dia hairan Sharon diam. Sharon geleng kepala. Dia letak kdua2 tgnnya di belakang kepala.

"Boleh I tanya sesuatu?" tanya Sam Cahil. Sharon angguk.

"Tp...jangan marah..." sambungnya lagi.

"Well..it depends on the topic..." jwb Sharon.

"Alamak...sshla mcmni.." kata Sam Cahil, bgurau. Sharon tersenyum.

"Ok...cakap saja..." tutur Sharon.

"What is your real name? I mean, your full name..." tanya Sam Cahil. Sharon tgk Sam Cahil. Dia tdk pernah bgtau nama sebenarnya kpd orang yg pernah dia tiduri atau sesiapa saja dan tiada siapa tau kecuali Camie. Selama ni dia guna nama samaran sahaja. Patutka dia bgtau pd lelaki ni? Lama dia bfikir.

"Hello....mengelamun lg?" Sam Cahil bsuara lg bila Sharon tdk mjwb soalannya.

"Panggil Sha saja..." jwb Sharon.

'Betul2 dia ni banyak sembunyikan rahsia.' Bisik hati Sam Cahil.

"Alaaa..bgtaula..takkan nama penuh pun lokek..." kata Sam Cahil, bgurau. Dia cuit dagu Sharon. Tiba2 Sharon rasa hatinya panas bila Sam Cahil cakap begitu.

'Sdhla dpt bdn...skg mau tau nama lg. Dia mau tau nama penuh pun buat apa? Esok2 dia lupa jg...bkn dia igt sy lg!' Leter Sharon di dlm hati.

Melihat perubahan air muka Sharon, dia cepat2 minta maaf. Dia tdk mahu wanita itu marah. Dia mahu bjumpa dgn Sharon lg selepas ni, sbb wanita itu telah bjaya mcuri hatinya tu. Dia mau memiliki tubuh dan jiwa raga wanita itu.

"Ok sori2...I tdk akan tanya pasal ni lagi k...I call you Sha...atau darling..boleh...?" pujuk Sam Cahil. Bibir Sharon kembali mguntum senyum.

'Lelaki ni tau ambil hati sy...' Bisik Sharon. Sharon bangun dr katil.

"Where are you going?" tanya Sam Cahil. Sharon tdk menjawab.

Sam Cahil bangkit dr katil dan dia terkam Sharon dr belakang dan dia peluk dgn erat wanita itu. Badan Sharon sedikit terangkat bila dia cuba mlepaskan diri dari lelaki btubuh sasa itu. Meronta-ronta Sharon dalam pelukan Sam Cahil.

"I mau mandi bah..." kata Sharon dgn manja.

"I pun mau mandi jg..." balas Sam Cahil. Dia cium2 tengkuk dan belakang Sharon sampai Sharon kegelian dan tertawa kecil.

Sam Cahil mengangkat Sharon lalu membawanya ke bilik mandi dan menurunkan nya ke bawah. Sam Cahil menyalakan shower dan dgn perlahan-lahan dia tolak Sharon ke bawah guyuran air hujan di bilik mandi itu. Sam Cahil peluk pinggang Sharon dan menarik tubuh itu rapat ke tubuhnya. Tangan kanan Sam Cahil mula merayap ke punggung Sharon. Air dingin yg mbasahi tubuh mereka, menghangatkan lagi suasana di dalam bilik mandi itu.

"You mau mandi bathtub atau shower?" Bisik Sam Cahil di telinga Sharon. Daun telinga Sharon digigit lembut oleh Sam Cahil. Sharon rasa seronok menikmati apa yg dilakukan oleh lelaki itu.

"Dua-dua.." jwb Sharon manja. Jiwa Sam Cahil berkocak bila mdengar suara manja Sharon.

Sam Cahil cium bibir Sharon dengan lembut dan tubuh Sharon diangkat pula ke atas meja sinki tanpa sekalipun melepaskan ciumannya. Sam Cahil membawa bibirnya singgah di leher Sharon dan leher itu dijilat lembut. Sharon mengambil tangan Sam Cahil dan dibawanya ke buah dadanya itu. Sam Cahil meramas lembut buah dada indah itu. Sam Cahil membawa pula lidahnya ke bawah dan ke bawah shingga Sharon sampai ke puncak nikmat.

***

The Vengeance Of Sharon V (Completed)Where stories live. Discover now