Part 13 ~ Repugnant

181 12 0
                                    

Part 13 ~ Repugnant

📞Sharon : Itula pertama kali kami bgaduh besar, Eva!

📞 Eva : Jd, ko mau buat apa skg Sha?

📞 Sharon : Sy tdk tau. Sy malas mau jumpa tu lelaki lg. Geram betul sy...

📞 Eva : Bah..tggu hati ko cool dulula baru jumpa c Jase. Ko masih syg c Jase lg?

📞 Sharon : Ermm...entahla ni...

📞 Eva : Entah? Apa mksd ko entah Sha? Ko tdk syg dia lg?

📞 Sharon : Syg tu sygla..tp mcm sy ragu2 bah sama dia..

📞 Eva : Ya..ko selidikla dulu k...jangan tburu2 buat keputusan.

📞 Sharon : Thank you Eva...sbb sudi dgr mslh sy..

📞 Eva : Nama jg kawan Sha...

Selepas bbual lama dgn Eva d telefon, Sharon baring2 di bangku panjang d ruang tamu sambil memikirkn kejadian td siang antara dia dan Jase.

'Betulka Jase ada org lain?' Fikir Sharon.

Lama dia bfikir sampai dia tlelap di situ.

Tidak lama kemudian Sharon dgr bunyi pintu dibuka. Dia tgk Jase di muka pintu.

"Ko buat apa malam2 dtg sini Jase?" Sharon

"Sy mau minta maaf..." Jase

"Huh!" Keluh Sharon. Dia peluk tubuh. Dia masih marah pd lelaki itu.

Jase peluk Sharon. Sharon tdk bls pelukan tu.

"Please syg...I love you..." Jase

Jase cium leher Sharon. Sharon jd lemas. Sesak nafas Sharon tiba2. Tangan Jase meramas pula buah dada Sharon. Turun naik nafas Sharon. Dia tdk mau. Dia belum sedia. Makin lama makin kasar Jase pd Sharon.

"Jase stop...Jase....!"

Sharon buka mata.

Alangkah tkejutnya Sharon bila bukan Jase di dpn matanya tp Uncle Samuel yg sdg meramas buah dadanya yg blapikkan baju singlet dan coli itu. Dia lgsg tdk sedar kpulangan uncle Samuel dan dia tdk tau lelaki tua tu akan pulang mlm itu. Tidak diduga sama sekali kealpaannya itu digunakan sebaik mungkin oleh lelaki tua itu. Salah dia jg sbb tlupa kunci pintu. Skg, sdh tlambat.

"UNCLE!!" tempik Sharon.

"Apa ni?!" Jerit Sharon lg.

Dia cuba bangun tp uncle Samuel tindih Sharon pula. Dia cium2 leher Sharon. Sharon berusaha menolak bdn uncle Samuel tp dia spt tdk bdaya mlawan kekuatan uncle Samuel wlpun uncle Samuel mabuk. Rasa cemas menujah jiwanya.

"Uncle apa ko buat ni?! Jgn buat sy mcm ni!"

"Yon...lama sdh sy tdk bsama perempuan...." Kata uncle Samuel dgn suara mabuknya itu. Dia cium2 dada dan leher Sharon.

"Uncle...tolong...tolongggg...jgn buat sy mcm ni!" Rayu Sharon lg.

Sharon menangis. Nafas org tua tu semakin kuat di pendengaran Sharon. Tangan uncle Samuel smakin meliar di tubuh Sharon. Sharon tepis tangan uncle Samuel. Uncle Samuel pgang kuat pula tgn kanan Sharon.

"Uncle tolongla! Kalau tdk sy teriak ni spya semua org dgr!" kata Sharon dgn kuat.

"Sy rindu bdn perempuan Yon.." Bisik uncle Samuel di telinga Sharon. Sharon rasa seram sejuk mendengar hasrat lelaki tua itu. Dia semakin takut. Nafas uncle Samuel yg bbau arak menusuk hidung Sharon. Turun naik nafas uncle Samuel.

"Argh.....tolonggg....jangan uncle!!" Jerit Sharon lg. Sharon meronta2 kuat. Tangisan dan rontaan Sharon langsung tdk diendahkan oleh uncle Samuel.

"Diam!" kata uncle Samuel. Mulut Sharon ditekup pula oleh uncle Samuel.

'Dgn siapa sy minta tolong skg? Mamy!! Tolong mamy!!' Teriak Sharon di dlm hati. Mana mgkin anty Misah dpt slmtkan Sharon skg sbb dia pergi kerja.

Sharon bfikir2 bagaimana utk mematahkan serangan uncle Samuel itu. Dia tdk mau jd mangsa uncle Samuel. Dia tdk sanggup diperlakukan bgtu oleh bapa saudaranya sdri. Sharon gigit jari uncle Samuel itu sekuat hati.

"ARGhh!!" Teriak uncle Samuel mgerang ksakitan. Dia turun dr bdn Sharon. Dgn segera Sharon lari masuk ke dlm bilik selamatkan dirinya.

'Setan!!' Tempik Sharon di dlm hati.

"Kurang ajar ko Yon!" Teriak uncle Samuel.

'Sampai hati uncle Samuel buat bgni sama sy...' Fikir Sharon. Bcucuran air matanya.

Mundar-mandir Sharon d biliknya. Hatinya tdk tenang. Dia bfikir apa yg patut dia buat. Dia teringat Jase dan mau mghbungi teman lelakinya itu. Dia tdk peduli akn pgaduhan mereka td ptg. Apa yg dia fikir skg adlh dia mau Jase dtg ke situ tp niatnya tdk mjadi kerana telefon bimbitnya ada di ruang tamu. Dia letak di atas meja td dan dia tdk berani keluar dr bilik. Dia tarik nafas pjg cuba menenangkan hatinya.

Sharon duduk di atas tilam mghdp pintu biliknya. Dia teringat pbuatan tdk senonoh uncle Samuel td. Tiba2 meluap2 rasa bencinya pd uncle Samuel. Semakin menjadi2 perangai uncle Samuel skg. Kalau sebelum ni dia berani pinjam2 duit anty Misah, kali ni dia cuba mcabul Sharon pula.

Sharon duduk di dlm bilik. Kerisauan Sharon masih belum reda. Dia risau kalau2 uncle Samuel pecahkan pintu biliknya pula. Lelaki kalau sdh bnafsu binatang, pasti akan buat apa saja. Tp, lama dia duduk merenung pintu biliknya tp, tiada apa2 yg dia dgr dr luar bilik.

'Mgkin uncle Samuel sdh tidur..' Bisiknya.

Tp, dia tdk boleh tarik nafas lega lg. Siapa tau org tua tu buat sesuatu yg di luar dugaan pula. Kerana takut diapa2kan, Sharon bjaga dan tdk tidur sampai pagi wlpun ada skjap2 dia ttidur.

Pagi esoknya, Sharon buka dgn perlahan-lahan pintu biliknya dan dia jenguk ke luar. Perlahan2 dia melangkah keluar dr bilik dan pergi ke ruang tamu. Dia tgk uncle Samuel masih tidur nyenyak. Btambah benci dia mlihat org tua itu tidur tlentang di atas lantai.

Anty Misah belum balik lg dr kerja. Biasanya anty Misah akan sampai rumah jam 9 tp skrg baru jam 6. Sharon ambil hpnya di atas meja.

'Mandi atau tdk..mandi atau tdk...?' Bisik hati Sharon.

Dia mau mandi sbb mau pergi kerja. Tp dia takut kalau2 uncle Samuel tsedar kalau dia masuk bilik air dan buat sesuatu yg tdk waras lg. Oleh kerana tlampau takut pkara smlm berulang, Sharon cuci muka saja dan tukar baju. Tp, belum pun sempat Sharon sampai d pintu rumah, uncle Samuel tiba2 bsuara sampaikan Sharon tkejut beruk. Dia tgk Sharon.

"Uncle tolong jgn apa2kn sy...!" rayu Sharon.

Uncle Samuel bangun. Sharon semakin takut. Bercampur aduk perasaan Sharon skg, takut dan marah.

'Kalau semalam pun susah sy lepaskan diri dr lelaki mabuk itu, apalagi kalau lelaki tu tdk mabuk. Dptka dia lawan?' fikir Sharon.

"Tolong uncle...." rayunya lg. Sharon undur ke blkg. Kalau uncle Samuel btindak tdk bgus dia akan lari ke bilik saja.

"Yon...uncle minta maaf smlm..." kata uncle Samuel. Dia tgk Sharon. Sharon rasa hairan dgn kata2 bapa saudaranya itu. Tp, dia tdk akan tmakan dgn kata2 lelaki itu. Sharon masih marah.

'Senang2 kau minta maaf! Permainan apa lg kau buat ni?' marah Sharon di dlm hati.

"Uncle mabuk semalam...uncle tdk sedar apa yg uncle bt smlm...sori Yon..." kata uncle Samuel. Dia pegang kepalanya. Mgkin masih pening. Sharon masih mbisu.

"Apa yg blaku smlm, uncle minta maaf. Jgnla ckp siapa2 psl apa yg tjadi smlm. Apalg sama mamy ko..." katanya lg.

"Knpa?! Uncle takut sy report polis?! Uncle takut dipenjara?!" Kata Sharon dgn marah.

"Uncle minta maaf skli lg. Uncle janji tdk buat lg Yon....maafkan uncle.." Rayunya lg. Dr riak wajah uncle Samuel nampak kekesalan.

'Tp, betulka dia tdk buat lg?' Fikir Sharon. Tp, bila dia teringat kembali perkara keji semalam, rasa marahnya dtg lg.

Sharon beranikan dirinya mlangkah. Cepat2 dia buka pintu dan keluar dr rumah itu wlpun uncle Samuel bbrp kali memanggil-mangil namanya. Dia tdk mau tgk lg muka lelaki itu.

***

The Vengeance Of Sharon V (Completed)Where stories live. Discover now