Part 1 ~ Sharon V

356 19 0
                                    

Part 1 ~ Sharon V

Sharon buka mata, dia tgk jam sdh pukul 8 pagi. Dia tengok Jason masih lg tidur di sebelah dia. Dia kasi alih tangan Jason dari badan dia. Dia pegang2 kepala dia yg pening dan berat mgkin terlampau penat dan lambat tidur sama Jason smlm. Jason pun tlampau kuat btul tu tenaga dia tp dia suka. Sharon bgn dan cari2 baju dia tapi tdk jumpa. Entah di mana dia taru sbb tbuang2 tu baju masa Jason buka smlm. Dia nampak baju Jason trus dia pakai. Sharon pigi balkoni.

"Uwarghhhh!!"

Dia angkat tgn tggi2 ke udara. Rasa sejuk dan nyaman tu buat dia rasa mau mrokok. Dia masuk blk ambil rokok. Dia taru sbatang rokok d mulut dan kasi nyala. Dengan rakus dia sedut tu rokok. Fuhh!! Sedut dan hembus. Bkepul2 tu asap rokok d dpn dia. Rasa lega, rasa puas. Dia nikmati pemandangan di luar hotel smntara tggu hbis rokok dia. Dia masuk dlm balik bila sdh hbis sigup. Dia tdgr bunyi hp Jason. Dia cari2 dlm poket seluar Jason. Dia tgk skrin hp.

'Wifey'

"Ui Jason...hei..wake up....bini ko kol..." Sharon blg.

"Ah...kasi biar saja. Sy mau tdr dlu skjap.." Jason blg.

"Bangunla ko...ko mau sy yg jwbka supaya bini ko tau?!" Sharon kasi kuat suara dia. Dia kasi guyang2 bdn Jason.

Jason tdk peduli, dia tdr balik. Sekejap saja sdh lena sdh. Bdengkur lg. Sharon pigi d balkoni, dia jwb tu panggilan.

"Hi..Mrs Jason?" Dia kasi lemah lembut suara dia.

📞 Siapa ni?

"Skandal c Jason..haha!"

📞 Sialan! Siapa ni? Mana laki sy?!

"Tdk pyh ko mau tau siapa sy..laki ko yg gatal cari perempuan lain.."

📞 Puk**** punya perempuan! Mana laki sy?!

"Laki ko yg puk**** samala kamu tu...2x5! Dia mata keranjang ko ni panas baran."

📞 Tiada guna punya perempuan!

"Bye!"

Sharon off hp. Dia masuk dlm blk. Dia tgk Jason yg masih lena tdr tu. Dia lgsg tdk sedar apa yg Sharon sdh buat. Dia snap gambar Jason, trus dia htr sma bini Jason. Sharon senyum jahat.

'Baru padan muka ko Jason. Ko hadapla sama bini ko d rumah nt. Haha.' Bisik hati Sharon.

Sharon dtg dekat lg tempat Jason, dia kacau2 lg tdr Jason kali ni bkn psl panggilan telefon tp, Sharon mau lg mcm smlm. Dia kacau2 bdn Jason yg tagap tu tp Jason masih tdk peduli Sharon. Sharon naik atas perut Jason dia kiss2 bibir Jason. Dia buka baju tshirt yg dia pakai td. Jason buka mata mgkin trangsang sdh sama godaan Sharon apalg bila nampak sluruh tubuh Sharon yg seksi dan thidang sdh dpn mata tggl mau jamah saja lg.

"Why baby?" Bilang Jason.

"I want you..." Bls Sharon. Sharon baring atas dada Jason. Dia kasi gesel2 dada dia d dada Jason. Jason pegang pinggang Sharon.

"Knp jg my baby ni awl2 pagi mau lg aaa...." Blg Jason.

Jason tolak Sharon ats katil. Jason ats bdn Sharon skg. Sharon senyum mgoda smbil belai2 dada Jason yg kenyal tu. Jason makin tdk tahan dgn godaan Sharon. Dia cium2 bdn Sharon smpai kdengaran rintihan manja Sharon.

"Sy belum puas lg..." Blg Sharon dgn nada manja dan mgoda.

"You aaa...come baby..." Blg Jason.

Akhirnya, dorg pun buat lg aksi mcm smlm. Entah brp game lg dorg tambah pagi tu. Jason baring sblh Sharon slps btungkus-lumus bt tugasan dia pagi tu. Sharon tgk Jason smbil tsenyum puas.

"Thank you darling.." Blg Sharon.

"Ok...skg sy mau sambung tdr k..jangan kacau lg k.." Blg Jason. Dia kiss bibir Sharon.

"Ok daling..." Blg Sharon.

Sharon tdk peduli sdh sama tu lelaki. Dia pigi mandi trus bsiap mau keluar dr tu hotel. Sblm dia kluar dia tgk Jason yg sambung lg tdr dia mgkin kpenatan layan nafsu Sharon td. Dia pakai cermin mata dan dia pun keluar dr bilik kasi tggl tu lelaki.

Dlm sebulan tu msti ada sja lelaki yg bawa dia keluar. Bkn pigi hotel saja tp keluar mkn, pigi karaoke, jalan2 mlancong yg ptg kasi hbis duit tu lelaki. Lelaki yg bawa dia kluar kbykan lelaki yg sdh kawin. Bkn sbb mau kasi puas nafsu atau mau duit saja tp niat dia mau kasi rosak hbgn org yg sdh kwin tu. Ada bbrp org sdh yg bcerai sbb c Sharon sja. Kali ni giliran Jason pula. Sdh bbrp kali Sharon keluar sma Jason ni sbb hbgn dia sama bini dia masih ok dan mgkin kali ni dia bjaya bt hbgn dorg retak.

🎵(music background : River by Bishop Briggs)🎵

Masa turun dr hotel tu ramai org tgk2 dia terutama lelaki. Siapa yg tdk tpana bila tgk Sharon yg cantik mcm plakon hollywood Jessica Biel, bibir merah menyala, hidung mancung, rambut pjg kaler coklat perang (dia tolak rambut dia pigi belakang), tggi, btubuh langsing, kulit putih dan dress dia yg ketat paras paha tu menampakkan lg tu punggung dan breast dia yg seksi. Siapa pun akan jatuh hati tgk kcantikan dia yg mmg jd idaman semua lelaki. Tp, Sharon tdk peduli smua tu. Bagi dia lelaki tu sampah saja dlm hidup dia. Dia mau kasi hancur saja hidup tu lelaki.

Sharon drive blk pigi apartment dia. Dia buka baju, pakai bra dan spender saja terus dia baring di katil dia. Bgtula Sharon sllu. Lepas jumpa 'klien' dia, dia blk apartment dia yg mewah tu dan rehat. Tiada apa lg yg dia mau fikir sbb apartment dan kereta dia pun sdh hbis kena byr sbb ada org tlg byr. Apa tdk, dia keluar pun bkn sama lelaki yg cikai2 tp semua pun yg banyak duit dan kaya2 tp semua pun mata keranjang.

Sharon btiarap smbil main2 hp dia. Tgk facebook, stalk fb org dan of course mau cari siapa mangsa yg sterusnya. Sbnrnya niat dia bkn saja2 mau cek fb atau cari mgsa strusnya tp ada tujuan lain yg lbh ptg. Dia mau cari seseorg tp sampai skg dia belum jumpa org yg dia mau cari tu dr dlu. Mgkin tu org tiada facebook atau sdh guna nama lain.

Bkn pakai medium sosial media saja dia cari. Sdh mcm2 usaha yg dia buat. Kdg2 dia tdk buat apa2 utk cari tu org mgkin sbb dia tdk tau d mana lg dia mau cari. Mgkin tu org sdh pindah? Sdh mati? Dia akn tetap cari org tu smpai dpt biar pun sampai ke lubang cacing.

"Huh!" Sharon kasi lepas keluhan dia.

Masa dia siok2 layan tu facebook, dia nmpk sesorg yg menarik minat dia.

'Mr. Sam Cahil'

"Hmm...boleh tahan jg ni...hensem..boleh jd next victim ni." Blg Sharon cakap2 sdri.

Dia pun add la tu org. Dia tggu bbrp minit belum jg kena approve.

'Mgkin dia busy.' Bisik hati Sharon.

Tidak lama kemudian, tu Mr. Sam Cahil pun terima friend request Sharon. Apalg, Sharon pun berabis stalk fb tu org. Tp, bila dia tgk fb tu lelaki, kurang info psl tu lelaki. Post pun kurang. Gmbr2 pun 2-3 sja. Mgkin lelaki yg tdk aktif bmedia sosial.

"Hrp profile pic saja hensem tp Boring! Entah2 bkn gmbr dia!" Blg Sharon. Dia buang hp dia d siring. Tiada mood sbb dia tdk dpt byk info dr tu lelaki yg mnrik minat dia td.

Ting! ✉

✉ Hi. Tq add..😋

Tu lelaki msj d fb mssger. Tp Sharon tdk bls.

Dia diam. Bfikir sesuatu.

***

The Vengeance Of Sharon V (Completed)Where stories live. Discover now