Part 6 ~ Jual mahal

200 13 0
                                    

Part 6 ~ Jual Mahal

•GYM

Dush! Dush! Dush!

Beberapa tumbukan kuat dan padu dilepaskan pd punching bag tu. Sharon tumbuk dan tendang sekuat hatinya. Dia peluk punching bag tu bila dia rasa penat. Peluh dingin membasahi tubuh Sharon. Dia bhenti sekejap.

"Wow...air yg tenang jgn disangka tiada buaya.." Kata satu suara. Sharon toleh ke arah suara tu. Seorg lelaki yg macho, btubuh sasa dan tinggi bdiri d belakangnya. Lelaki tu pakai siglet dan seluar bwarna hitam. Sharon tdk senyum.

"What do you mean?" Soal Sharon. Dia larikan pandangannya dr lelaki tu.

"Well perempuan cantik mcm ni..rupanya bkn alang2..ada tenaga yg luar biasa." Puji lelaki tu. Sharon buat2 senyum. Tidak peduli sgt pujian lelaki tu.

Sharon bgerak ke arah tempat dia letak beg dan brg2nya tdk jauh dr tempat punching bag td. Sharon buka gloves dr tgnnya. Lelaki tu ikut Sharon dr belakang. Sharon ambil tuala dan lap peluh yg mbasahi bdnnya tu.

"Selalu dtg sini jg?" Tanya lelaki tu.

"Mesti org baru sbb tula tanya soalan mcm ni.." Bls Sharon. Sharon minum air mineralnya.

Sharon selalu pergi ke gim pd waktu siang untuk mengekalkan bentuk badannya dan mbantu menguatkan lg stamina. Kdg2 dia dtg dgn Camie atau dia pergi sendri bila Camie sibuk.

"Haha...sdh bbrp kali sy dtg sni..mgkin cik manis ni tdk perasan atau mgkin kita sama2 tdk perasan." Kata lelaki tu pula. Dia senyum pada Sharon tp Sharon tdk bls.

"Ooo...ok..jd..ada apa2 yg boleh sy bantu?" Soal Sharon. Dia tdk berapa selesa dgn khadiran lelaki tu. Dia rasa mnyampah bila ada lelaki yg cuba tegur atau dekati dia mlainkan kalau dia sdri yg mau.

"Mgkin kita boleh bkenalan....jd kawan.." Ujar lelaki tu.

Sharon beralih pula pergi ke arah dumbbell yg di susun dalam rak. Dia ambil 2 biji dumbbell yg beratnya 2.5kg stiap satu dan dia mula buat 'Bicep Curl'. Lelaki tu masih ikut Sharon dan buat benda yg sama spt Sharon.

"HA.HA. Sorry...I'm not interested.." Bls Sharon.

'Jual mahal.' Bisik hati lelaki tu.

"Wah..jual mahal..." Kata lelaki tu lalu tsengih tp tidak pandang Sharon. Sharon tgk lelaki tu dgn mata yg tajam.

"What do you want actually?" Soal Sharon.

"Mcm yg sy cakap td, sy bminat utk mengenali cik adik manis ni.." Ujar lelaki tu pula.

Sharon tdk cakap apa2. Sharon fokus pd apa yg dia buat. Setelah bberapa kali buat 'Bicep Curl', Sharon letak balik dumbbell di atas rak. Dia beralih pula ke 'Sit Up Bench'. Lelaki td tetap ikut Sharon, dia duduk di sebelah Sharon. Sharon buat tidak tau. Sharon buat 'Sit Up' bbrp kali dan lelaki tu hanya memerhatikan Sharon yg memakai sport bra dan legging pjg sampai bawah lutut dan bkasut sukan.

"I like you.." Lelaki tu bsuara stelah lama bdiam. Sharon bhenti. Dia betulkan rambutnya yg diikat tu. Dia tgk lelaki tu.

"Do you like sex or travel?" Soal Sharon tiba2. Keluar ketawa kecil dr lelaki tu. Lelaki tu bfikir.

"I would like to do both with you.." Jwb lelaki tu.

"Wrong answer!" Bls Sharon. Lelaki tu hanya tsenyum mlihat gelagat Sharon.

Sharon bangun dr tempat td, dia angkat brg2nya dan dia keluar dr gim. Dia tgglkan lelaki tu. Tp, lelaki tu tdk bputus asa. Dia kejar jg Sharon. Sharon letak brg2nya ke dlm kereta Volkswagen model Vento miliknya. Dia masuk dalam kereta dan hidupkan enjin tp belum sempat dia tutup pintu kereta, lelaki tu halang.

"Knpa lg Encik?" Tanya Sharon.

"This is my card.." Kata lelaki tu. Dia hulur skeping biz kad pd Sharon. Sharon ambil tp dia tdk terus tengok kad tu. Dia letak di tempat duduk sebelah.

"Ada apa2 lg?" Soal Sharon lg. Dia tgk tangan lelaki yg mghalang pintu keretanya tu.

"At least bgtaula nama..." Kata lelaki tu pula.

"Kalau ada jodoh, kita akan jumpa lg." Bls Sharon. Dia tarik pintu kereta dan lelaki tu mgalah lalu lepaskan pintu kereta. Sharon blalu dr sana.

Lelaki tu senyum lalu masuk dalam kereta miliknya.

•CLUB

🎵(music: Krazy by Pitbull ft Lil Jon)

Malam tu Sharon cuma ikat rambut tinggi, pakai halterneck crop top wrna putih, shortpant jean biru dan heel hitam 3 inch. Simple tapi masih nampak seksi. Dia menari dgn mgoyangkan tubuhnya tu dgn lincah ikut rentak lagu yg dimainkan oleh DJ. Sharon menari bsama2 bbrp org kawan tmasuk Camie.

Semasa Sharon leka menari tiba2 datang satu lelaki mabuk cuba meraba punggung Sharon. Sharon tepis tangan lelaki tu tp, lelaki tu pegang pinggang Sharon pula sambil menari. Sharon biarkan saja. Tiba2 lelaki tu btindak ganas. Dia tarik tangan Sharon pergi tempat duduk dan tolak Sharon.

"Hey...!" Jerit Sharon. Dia tdk suka diperlakukan sebegitu.

"I mau you layan I malam ni.." Kata lelaki mabuk tu.

"Okey..tp bukan mcm ni..main kasar.." Ujar Sharon.

Sharon bangun dan pergi dr lelaki tu tp, lelaki tu pegang tangan Sharon. Sharon pusing belakang. Dia nampak lelaki d gym td sdg pegang tangan dan merenung tajam pada lelaki mabuk tu.

"Ok..ok.." Kata lelaki tu. Lelaki mabuk tu lepaskan tangan Sharon dan pergi dr situ.

"Are you okey?" Tanya lelaki tu. Sharon angguk.

".....please welcome V.." Kata Dj yg berada di pentas. Semua org btepuk tangan.

Bila Sharon dgr namanya dipanggil, dia terus tgglkan lelaki tu dan naik ke atas pentas.

'V?' Bisik hati lelaki tu.

🎤 "Sy tujukan lagu ni buat lelaki yg duduk di hujung sana... yg pakai baju hitam tu..tp, sy sdri tdk tau nama dia.haha.." Kata Sharon smbil bgurau.

Dia tnjuk seorg lelaki yg duduk di hujung club tu. Semua org pun pun tcari2 siapa gerangan lelaki yg dimaksudkan oleh Sharon tu. Tp, lelaki td faham siapa yg dimksudkan oleh Sharon. Dorg dua saling bbalas senyuman.

🎤 "Terimalah..Pergi Saja by Geisha.."

Sharon pun menyanyikan lagu itu dengan penuh perasaan. Suaranya yg merdu itu memukau pengunjung yg dtg tmasuk lelaki td.

'Siapa dia ni?' Bisik lelaki tu.

Lelaki tu melihat Sharon dgn seribu tanda tanya. Dia dpt rasakan ada sesuatu yg menghimpit perasaan wanita yg sdg bdiri mnyanyi di dpnnya itu bdasarkan dr cara dia mbawakan lagu itu. Entah kenapa dia rasa teringin untuk mengenali wanita itu lebih dekat lg.

Selepas menyanyi, Sharon keluar dr club tu untuk tenangkan diri di luar. Dia sedut rokok yg ada di tangannya. Tiba2 ada seseorg tarik rokok tu dr mulut Sharon. Sharon tkejut bila tgk lelaki di gym tu td berada di dpn dia. Lelaki tu pijak rokok Sharon.

"Hey...what's wrong with you man..dr td follow I..apa yg you mau?" Tanya Sharon.

"Rokok mbahayakan ksihatan.." Jwb lelaki tu.

"I sakitka..tu bkn masalah you okey...lgpun itu duit I sdri.." Bls Sharon pula.

"Haha...!" Lelaki tu tertawa.

"Apa ko mau ni sbnrnya?" Tanya Sharon.

"Like I said..i want to be your friend..." Jwb lelaki tu.

"Sy sdh cakap tdk bminatla..tdk fhm bahasaka?" Bls Sharon lg.

"Bolehka jgn jual mahal?!" Jerit lelaki tu pula.

"Ish sy tdk fahamla dgn ko ni..!" Bls Sharon.

Dia masuk semula ke dlm club tp lelaki tu tarik tangan Sharon. Sharon tgk lelaki tu dgn mata yg tajam dan tarik tangan dia dr lelaki tu lalu masuk dalam club.

***

The Vengeance Of Sharon V (Completed)Where stories live. Discover now