Part 23 ~ Terlepas dari Kepompong
~Seandainya semua itu tidak terjadi, bukan begini jalannya hidup. Andai cerita sedih itu tidak tercipta, pasti aku tidak akan tersadai sepi di persimpangan ini.~ fyi
*
"Sy di mana ni? Kasi lepas sy.." kata Sharon lemah stlh sedar dr pengsan. Dia bgn perlahan-lahan. Dia tertanya2 di mana dia berada saat itu. Di dpnnya ada seorg lelaki gempal bsama 2 org perempuan seksi yg sdg mbelai2 lelaki itu. 4 org lelaki td sdg duduk tdk jauh dr tempatnya.
"Di mana sy ni? Mamy....mamy...." kata Sharon lg. Semua mata sdg tertumpu pd dirinya.
"Siapa ni?"
"Bos...si Samuel tdk dpt byr itu hutang dia...jd kami ambil ini liang moi saja bkin byr tu hutang dia.." kata lelaki tu.
"Aiyaaa...kita mau bkin apa sama dia ni? I mau duit maaa?!"
"Bos...kita boleh kasi jd dia pelacur maa...nt bos dpt duit jg...lg byk dr itu 5k.." kata lelaki tu lg. Mendengar kata2 lelaki tu, Sharon semakin ktakutan.
"Sy tdk mau! Tolongla lepaskan sy! Tolong!! Tolongg! Kasihanla sy...mamy sy baru meninggal...tolongla...." rayu Sharon dgn air mata yg bcucuran. Sepuluh jari disusun oleh Sharon. Merayu dan terus merayu.
"HAHAHA! Betul2! Mulai ini hari...ini liang moi kerja sini supaya kasi byr itu hutang Samuel yg tiada otak. Itu lelaki mmg bodoh pandai pinjam tdk tau bayar!"
Semua yg berada di situ tertawa melihat Sharon.
"You ckp tdk mau kerja sini..? Siapa suru you punya uncle gila duit! Hahaha! Skg you kerja sni lor..buat duit utk I.." kata lelaki bbdn gempal itu lg. Dia bgn dan hampiri Sharon. Sharon mgigil ketakutan.
"Tolong jgn apa2kan sy...kasi lepas sy..." rayu Sharon lg kpd lelaki tu.
"Panggil I Mr. James....I bos you skg! You fhmka?!" Marah Mr. James. Sharon tdk mberi sbarang respon kpd soalan Mr. James. Seorg ank buah Mr. James dtg mendekati Sharon.
"Bangun! Bdiri! Jwb apa yg bos tanya!" Arah lelaki tu sambil menarik tgn Sharon. Sharon bdiri mghadap Mr. James.
"You fhmka tdk?!" tanya Mr. James lg. Sharon masih tdk mjwb.
PAKK!!
Satu tamparan hinggap lg di pipi Sharon tp tdk skuat yg td. Semakin kuat tangisan Sharon.
"Jwb apa yg bos tanya!!" Marah ank buah Mr. James.
"Leo...sabar....you pukul muka dia...apa mcm dia mau cari customer ooo...youu aaa pakai otak sikit maa..." kata Mr. James sambil membelai pipi halus Sharon yg tlh merah kerana ditampar itu.
"Sori bos..." kata Leo.
"I tanya lg sekali...kalau you tdk mau kena tampar mcm td...you jwb...mulai hari ni..I bos you...you kerja dgn I fhm?!"
"Faham.." jwb Sharon dgn ketakutan. Stelah mdgr jwpn Sharon, semua yg brada di ruangan itu tertawa kuat.
"You apa nama?!" tanya Mr. James.
"Sha..ron.." jwb Sharon, ktakutan.
"Nice....You masih virginka?" soal Mr. James. Semua anak buahnya tertawa mdgr ptanyaan Mr. James itu. Dek kerana takut dgn pandangan dan suara Mr. James itu, semakin kuat Sharon pegang seluar tidurnya.
"Angkat dia!" arah Mr. James. 3 org lelaki tu mengangkat Sharon lalu diletakkan di atas meja. Rayuan dan tangisan Sharon langsung tdk dipedulikan oleh mereka. Seluar dan baju Sharon dibuka oleh Mr. James. Kaki Sharon dibuka.
"Jangan...jangan...!" raung Sharon. Dia mronta-ronta. Tp semakin kuat lelaki2 tu memegang tgn dan kaki Sharon. Mr. James memeriksa kemaluan Sharon spt seorg doktor. Sharon menggeliat bila kemaluannya dicucuk mgunakan jari oleh Mr. James.
YOU ARE READING
The Vengeance Of Sharon V (Completed)
Детектив / ТриллерMasa lalu yang kelam dan menyakitkan umpama bayang-bayang yang sering mengikutinya ke mana jua. Rasa benci dan dendam menguasai hatinya.