Part 17 ~ Pelacur

206 14 0
                                    

Part 17 ~ Pelacur

"Sha...knpa you selalu mengelak dr I?" soal Sam Cahil. Sam Cahil tarik tangan Sharon. Sharon tarik semula tangannya dr genggaman Sam Cahil.

"I sdh cakapkan, jgn kacau lg..jgn ikut I lg!" Jerit Sharon pd Sam Cahil.

"Tp, kenapa Sha? Apa slh I?" Soal Sam Cahil lg. Dia tidak bpuas hati bila Sharon asyik mlarikan diri darinya.

"Tiada salah ok...tiada salah! Cuma tolong jgn ikut I...rimas..fhmka?!" Kata Sharon. Sharon masuk dlm kereta dan memecut laju tgglkan Sam Cahil di situ.

Selepas kejadian di hotel tempoh hari, Sam Cahil sering mcari Sharon dan sdh bbrp kali Sharon melarikan diri dr Sam Cahil kerana Sam Cahil telah meminta sesuatu yg luar biasa drp Sharon. Sam Cahil mahu Sharon mjadi isterinya. Sharon rasa permintaan Sam Cahil tu mengarut dan dia ssh hendak percaya ada lelaki mahu mgambil dirinya sbg isteri.

"Bodoh...!" tutur Sharon. Dia tsenyum sinis.

Sampai di apartmennya, Camie sdh menunggu kedatangan Sharon. Dia sedang duduk d ruang tamu sambil layan handphone.

"Lambat you blk Sha..." kata Camie.

"Sorry...ada mslh sikit..."

"Psl lelaki Sam Cahil tu?" soal Camie. Dia tgelak kecil.

"Hmm iya..." jwb Sharon. Sharon ambil air sejuk dr fridge dan bawa ke ruang tamu tempat Camie duduk.

"Dia masih ikut lg?"

"Iya Camie...d mana2 pun ada muka dia. Mcm tiada kerja lain saja tu lelaki.." bls Sharon.

"Bkn tu yg you mauka? Buat dia suka...pastu kasi tggl.." ujar Camie.

"Ya...mmg sblm ni bgtula plan I, Camie...tp skg...benda tu blaku tersangatla cepat....bkn lg jd gf tauka.....dia mau I ni Jd bini dia pula. B.I.N.I..!" bls Sharon.

"Wow! Ok what Sha!" kata Camie sambil btepuk tgn.

"Ok apa Camie...tidak maula...Sot.."

"You la sot..org sdh suka..tdk mau pula. Manatau dia btul2 cintakan you..umur you tu bkn 19 thn lg ok...cukup dewasa sdh utk kawin. It's time to change Sha!" kata Camie.

"Cinta?! Hahaha! Bullshit!" bls Sharon pula.

"Ketawa pula...! Org serius!" blg Camie.

"Ah! Mls mau dgr psl cinta2 ni. Sdh jumpa org yg I suru cari tu?" Soal Sharon, ubah topik.

"Erm! Baru I igt...mmg tupun tujuan I dtg sini..." kata Camie. Mata Sharon jd besar. Dia tdk sabar dgr maklumat yg Camie dpt.

"Cepat2 I mau dgr....!" Bls Sharon dgn teruja.

"Sabar dlu...tdk byk maklumat yg I dpt Sha...bdsrkn apa yg I tau..org tu msh hidup..tp, dia bsembunyi di suatu tempat.. tdk tau d mna dia bsembunyi.. Tp, don't worry, I akn suruh lg org2 I cari..." jelas Camie.

'Sembunyi? Knp bsembunyi? Bsembunyi dr apa?' fikir Sharon.

"Good Camie. Dpt tau sikit pun tdk apa...terus cari org tu k!" Bls Sharon. Muka dia tiba2 jd serius. Dia tdk sabar jumpa org tu. Mukanya tsenyum jahat.

"Ok...jgn risau daling..." bls Camie.

'Tdk lama lg! Ko byr apa yg ko sdh buat!' bentak hati Sharon.

•CLUB

Malam itu, mcm biasa Sharon dan Camie pergi kerja d club. Sharon sibuk layan bbrpa pelanggannya. Sesekali pelanggannya itu bawa dia menari. Walaupun dia rasa pelanggan tu sgt2 menjengkelkan, dia layan jg dgn cara profesional.

The Vengeance Of Sharon V (Completed)Where stories live. Discover now