1. Ako to začalo

67 7 9
                                    


Pred mnohými rokmi existovala zem menom Danvia. Jej obyvatelia sa vyznačovali používaním úžasných schopností. Prvou bola telepatia, druhou telekinéza, treťou teleportácia a  štvrtou najmocnejšou a skoro zaniknutou bola schopnosť predstavy. (Schopnosť predstavy vám dávala možnosť mať čokoľvek na svete, ale mala jeden háčik. Zaberala strašne veľa energie.) Každý človek ovládal jednu schopnosť. V Danvii vládol kráľ. Musel však ovládať aspoň tri schopnosti. Trón sa dedil z otca alebo matky na syna alebo dcéru. Posledným kráľom Danvie bol kráľ Tener. Mal manželku Salviu a dvoch synov Bleisita a Savina. Blesit bol starší a ovládal telepatiu, telekinézu a teleportáciu. Bol vhodným kandidátom na trón. Savin bol mladší a neovládal ani jednu schopnosť. A tak ho čoskoro prepadla nenávisť a závisť voči Bleisitovi. Zhromaždil okolo seba ľudí ako je on a spolu ukradli Diamant Schopností. Diamant Schopností (inak spomínaný ako Srdce Danvie) je kameň, ktorý obsahuje všetky schopnosti a kontroluje ich. Keď kameň opustí Danviu, všetci obyvatelia sa premenia na sochy. Presne to sa stalo, keď Diamant ukradol Savin. Bleisit ušiel aj s jeho láskou Nathenou na Zem. Mali spolu štyri deti, ktoré majú zachrániť Danviu. O pár rokov však zomreli pri autonehode.

No ešte predtým veľmi dávno viedol rod Tartanok vojnu s rodom Viglov. Tartanky sú nádherné ženy, ktoré sa zrodili z lásky ľudí. Sú to rodené bojovníčky. Viglovia sú zrodený z ľudskej nenávisti. Vyrábajú bojové konflikty a zbrane. Ľudia z Danvii pomohli Tartankám vyhrať boj a tak zachrániť ľudskú lásku. Tartanky sa Danvii zaviazali a prisľúbili im pomoc. No v osudný deň ani ony nestihli zakročiť, a tak aspoň ochraňujú deti Bleisita a Natheny.


OthersWhere stories live. Discover now