23. Nikdy nebudeš sama

14 4 0
                                    

Objavili sa Danvii na zámku. Boli vo veľkej sieni. Dievča, ktoré mohlo mať tak 17, hovorilo: „Prosím. Posledný krát," Dievča, ktoré vypadalo trochu staršie pokrútilo hlavou. „Medlin, Clark si už skoro ublížil!" „Bojíme sa Medlin. Hubert ti povie všetky následky zlých čarov." ozval sa chlapec sediaci pri stole. „Ó, BÓŽE!" zakričala Alisson, „toto sú spomienky zakladateľov Danvie!" Medlin si sadla presne ako Alisson. „Aspoň raz mi verte," povedala. „Ľúbime ťa," povedal pravdepodobne Hubert. Všetci si sadli do kruhu. Opakovali po sebe tie isté slová, aké hovorila ten večer Alisson. Zrazu sa zablýskalo.

Objavila sa ďalšia spomienka. Medlin sedela pri stole a na ňom bolo jedlo. „Medlin mala by si tú knihu napísať," povedala Aria. „Máme už toľko kúziel?" „Medlin nemusíš ju napísať hneď. Keď nebudeš mať dosť kúziel prídeš na ďalšie pozdejšie." Upokojila Aria Medlin. „Tak teda dobre," prikývla napokon Medlin. Znovu sa zablýskalo. 

Posledná spomienka sa však objavila iba Alisson. Medlin sedela za písacím stolom a niečo písala do veľkej, hrubej knihy. „Nemôžem uveriť, že som ju celú zapísala." Usmiala sa. Obrátila list na poslednú stránku. Venované drahej Alisson. Na koniec venovania nakreslila srdiečko. Alisson padla sánka. Veď to bolo pred tristo rokmi. Ešte viac ju prekvapilo, keď Medlin prehovorila. „Alisson, viem, že ma sleduješ. Viem aj to, že si prekvapená. Nechápem, prečo ťa to prekvapuje. Veď ovládaš teleportáciu. Mimochodom aj ja ju ovládam. Ale dosť bolo rečí, prejdime rovno na vec. Možno sa niekedy budeš cítiť osamelá. Nikdy však nebudeš. Máš predsa súrodencov. Ale keby si sa náhodou chcela poradiť, tak ti odporúčam stranu 545. Hocikedy ma privolaj. A chceš vedieť, ako to viem? Vysvetlenie je na strane 672. Teraz už radšej choď." Medlin sa ešte posledný krát usmiala a potom všetko sčernelo.

Josh zamyslene pochodoval do kruhu. Abigail Listovala v Alissoninej knihe a Prim sa snažila ukľudniť. Už jej to nepripadalo ako Marcova hra. Snažila sa prísť nato v čom je chyba. Zrazu sa zablyslo a David, Evie, Alisson a Marc sedeli tam kde predtým. „Evie!" Josh sa k nej rozbehol a pobozkal ju. „David, vieš ako som sa bála!" nakričala naňho Abigail. Prim sa postavila a pribehla k Marcovi. „Ako si to spravil?" spýtala sa nadšene. „To.. to som nebol ja," vyjachtal napokon Marc. „A kto teda." Prim to stále nešlo do hlavy. Pribehla k tomu stromu, kde Abigail nechala knihu. Pozrela sa na poslednú stránku. Bolo tam napísanie presne to venovanie, ktoré napísala Medlin. Potom sa pozrela na stranu 545. Bolo tam kúzlo hovoru. Umožňovalo porozprávať sa s kýmkoľvek. A na strane 672 bolo kúzlo budúcnosti. Kúzlo zobrazuje budúcnosť. Určite ho používajú aj veštice. V tom Alisson niečo napadlo. Veštica povedala, že keď sa raz spomínate vo veštbe, druhý krát sa už v nej nemôžte spomínať. Možno to čo vedela Medlin nebola veštba. „No ty kokso!" povedal užasnuto Marc. Telekinézou držal Prim vo vzduchu. „Užaj ma daj dolu!" kričala naňho. Na tomto komickom výjave sa rehotali Josh a Evie. „To kúzlo funguje!" Radovala sa Alisson. „Už len sa naučiť ich ovládať," povedal potichu David.       

OthersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang