27. Boj časť 2.

10 4 0
                                    

„Mal by som ich zneškodniť," povedal Marc. Pomaly prešiel cez mreže. Samozrejme nikto ho nevidel. Prvého Vigla kopol do brucha. Ten sa vystrašene poobzeral. Dýkou, ktorá bola taktiež neviditeľná, ich oboch bodol do hrude. Obaja sa zvalili na zem. Keďže nikto iný tam nebol, jeho robota bola spravená. Jeden z mŕtvych Viglov mal za opaskom kľúče. Marc ich vybral a otvoril im dvere. všetci vyšli von. „Kde si bol tak dlho?" pýtal sa Josh. „Bol som zistiť, kde dala Roxana Diamant Schopností." Jeho odpoveď Alisson zaskočila. „Tak mi povedz kde je a ja ho odtiaľ dostanem." „To je ľahké, je v jej izbe. Kód je 7985," hneď ako to dopovedal, Alisson sa teleportovala. Hneď aj bola späť. Diamant nebol až taký veľký, preto si ho ľahko skryla do vrecka. „A môže sa ísť," povedala Evie. Už aspoň vedela stáť na nohách.

Keď Roxana uspala Prim, Evie sa s ňou pobila. Ani putá ju nezastavili. Josh bol na ňu vtedy hrdý. On sám sa však nepokúšal bojovať. Vedel, že to bolo zbytočné.

Išli po viacerých chodbách a Marc chodil pred nimi. Každého Vigla zabil ešte pred tým ako sa na chodbe objavila ich družina. Nikto okrem Marca nemal zbraň. Museli sa spoliehať iba na ich schopnosti. V cele ich niečo blokovalo, ale tu ich mohli vyžívať naplno. Znovu stáli pred hlavnou miestnosťou. „Mali by byť tu," povedal Marc. David sa postavil pred nich. „Chcem od vás len jediné. Aby ste ich všetkých zabili!" Rozrazil dvere a vtrhol do nich. „Ale pozrime sa, niekto sa dostal z cely," povedal Savin. „Zabite ich!" rozkázala Roxana. V miestnosti bolo s nimi päť Viglov. Skôr než sa ale stihli pohnúť, Marc im vrazil dýky do hrude. „Čo to do riti, je za temnú silu!" kričala Roxana. Marc to ignoroval a presunul sa k nim. V ruke sa mu objavilo lano, ktorým ich zviazal. Nemohli sa brániť, lebo ho nevideli. „Pustite ma!" kričal Savin. Ostatní tam len stáli a nechali urobiť Marca celú namáhavú prácu. A Marc si povedal, že je čas aby odhalil skutočnú identitu Prim. „Čože?!" zvolala Roxana. „Kde je Marc?" A vtedy sa Marc prestal skrývať. „Ani si neviete predstaviť akú mi to dalo prácu," povedal a všetci sa naňho pozreli. „Našťastie teraz ovládam štyri schopnosti, preto som neplytval svojou energiou. Dovoľte mi aby som to všetko vysvetlil. Schopnosť predstavy je super, ale má jeden háčik. Berie veľa energie. Prim ma požiadala aby som zo seba spravil neviditeľného. Spravil som to, ale zobralo mi to hromadu energie. Preto sa táto schopnosť nedá preniesť. Vyžaduje totiž extra dávku sily, teda nie každý človek ju má. Vysvetľuje to aj môj hlad. Dokáže spraviť každú zo zvyšných schopností, no zoberie si pritom strašne veľa sily. Takže mi dosť pomohli tie zvyšné schopnosti. Preto som sa tak ľahko spravil neviditeľným a vedel som prechádzať cez steny. Chcela si vysvetlenie Roxana a tu ho máš. Teraz vás zabijeme." David si odniekadiaľ zohnal meč a chystal sa zabiť Savina. No do miestnosti vtrhli ďalší Viglovia. Bolo ich asi dvadsať. Jediným šťastím záchrancov bolo, že Viglovia mali meče. A tak Marc vyčaroval záchrancom meče a mohlo sa bojovať. V tom zhone každý zabudol na Savina a Roxanu. Obaja kričali, ale nikto sa neunúval ich vyslobodiť. Každý Vigel chcel zabiť následníkov Danvijského trónu. Nikto nemal čas na hlúpe reči, všetci len bojovali. Keď sa táto ohavná bitka skončila, víťazmi boli záchrancovia. Na zemi ležali bezvládne telá Viglov a všade bola kopa krvi. David s krvavým mečom v ruke pochodoval ku Savinovi. No meč sa zrazu zvrtol proti nemu a bodol ho do srdca. Potom padol na zem. V mihu sekundy stál na jeho mieste Josh. K hnevu za mamu sa pridalo aj to ako Roxana zmlátila Evie. Potom sa rozbehol proti Savinovi a Roxane a obom im naraz odťal hlavy. Ten výjav bol strašný, ale nikto sa naň nedíval. Všetci boli naklonení nad Davidovým bezvládnym telom. „Nie, nie, nie! Ty to musíš prežiť!" kričala s plačom Abigail. Aj Alisson, Prim a Evie tiekli slzy po tvári. „Uhnite!" zakričal Marc. Položil ruky tesne nad Davida. Zatvoril oči a predstavil si Davida živého. Tým sa ho snažil oživiť. „Dajte mi ruky, všetci čo máte Davida radi," nakázal. Do kruhu si posadali všetci. Všetci zatvorili oči a dúfali. Vlastne si viac priali ako dúfali. Sedeli tam hodnú chvíľu a keď to už vyzeralo beznádejne, započuli prudký nádych a výdych. David to prežil! Všetci sa od radosti zasmiali, teda až na Marca. On omdlel od vyčerpania. Abigail od radosti až plakala. „Ty idiot! Už nikdy ma takto nestraš! Vieš ako......" David si ju pritiahol bližšie a z posledných síl ju pobozkal.


OthersWhere stories live. Discover now