16. Virtuálny box

9 4 0
                                    

David sa po tréningu osprchoval a odišiel sa najesť. Pohľadom vyhľadal Abigail. Sedela pri stole s Dorotheou. Jemu sa nechcelo rozprávať s Dorotheou, preto radšej pohľadal svojich súrodencov. Našiel iba Marca. Marc sa rozprával s nejakým dievčaťom. O chvíľu od neho odbehla. David potichu podišiel ku Marcovi. „Kto to je?" spýtal sa David. Marc sa rázne otočil. Zhlboka sa nadýchol, potom vydýchol. „To je Prim, alebo Primus. Mávame spolu tréningy," odpovedal Marc. „Teraz som obľúbený. Každá baba chce byť mojou," povedal nafúkane. David sa zasmial. „Upokoj sa kasanova. Radšej mi povedz, kde sú Alisson a Evie," povedal. Dobre vedel, že všetky Tartanky v ich veku ich budú chcieť. Každá by chcela byť kráľovnou. „Nemám tušenia," povedal. David si išiel nabrať jedlo a sadol si ku Marcovi. Marc už do seba pchal tretí koláčik. „To si stále hladný?" spýtal sa David. Marc sa usmial a priniesol si nový koláčik. „Vieš nemal som obed," povedal. David to vedel, lebo on na obede bol. „A čo také si robil?" spýtal sa David. „Korčuľoval som sa s Prim. V telocvični som sa pohral so schopnosťami. Bolo to super, aj keď Leana na mňa riadne nakričala," povedal a pritom sa smial. „Ty už si tak ďaleko so schopnosťami?" spýtal sa. „Ale kdeže. To sa len tak zabávam. A ty sa netvár, že ty ich nevyužívaš. Čítaš myšlienky každému koho stretneš. A keď už sme pritom...... Nechceš si zahrať Halo 5? Vieš študujem svoje schopnosti...." povedal a obaja sa na seba sprisahanecky pozreli. Keď sa už ako tak najedli, pobrali sa do Davidovej izby. Marc sa strašne sústredil a zrazu sa objavila obrovská telka, x box a dva ovládače. David ho z úžasom pozoroval. „Ty si teda dobrý!" uznal David. Z jeho izby sa potom ozývalo samé: ,Máš ho! Mám ho! Zabi ho! Pohni si! Idú ďalší!' Zrazu niekto zaklopal. Chlapci to však nemohli počuť. Boli príliš zaneprázdnení. Dnu vstúpila Abigail. „Chlapci, tu je zakázaná elektronika," povedala. „No tak. Nepovedz, že ťa to neláka. Jeden hráč by sa nám hodil," povedal David. „Fajn, ale musíš ma to naučiť hrať," povedala. David ju chvíľu zaúčal, kým Marc pripravil nový ovládač a mierne upravil hru. „Fajn len musíme byť potichu, lebo o nás bude každý vedieť," povedala Abigail. „Potom by sme si mohli zahrať virtuálny box," navrhol Marc. „Netreba x box. Môžeme si zahrať aj reálny box. Tam by si mal aj reálne zranenia," povedala Abigail.

„Abi, na virtuálnom boxe je najlepšie to, že tam nemáš reálne zranenia."   

OthersWhere stories live. Discover now