David si zobral na starosť ľudí v Danvii. Teda ich problémy a starosti. Staral sa o to aby krajina prekvitala. Po roku vládnutia si na Nový rok konečne vzal Abigail. Abigail mala nádherné biele šaty posiate rubínmi. Pri obrade dostala meno Danvijská, ale jej hodnosť sa nezmenila. Bola z nej Abigail J. Danvijská, vojvodkyňa z Danvie. Narodili sa im dve dcéry. Nathenia a Aria.
Evie sa starala o vojnovú zložku. Vycvičila malé vojsko s mužov, ktorý sa dobrovoľne prihlásili. Dostávali jedlo a výplatu. Milovala deti a preto sirotám robila Vianoce a rozdávala hračky. Keď dovŕšila plnoletosť, Josh si ju vzal. Tak ako aj Abigail aj on dostal meno Danvijský. Josh Henrich Danvijský, vojvoda z Danvie. Svadba bola veľkolepá a Evie mala biele šaty pokryté diamantami. (Svadobný dar od Marca.) Narodili sa im dvojičky. Bleisit a Arabela. Nakoniec Evie splnila svoj sľub a na námestie pribudla socha Arabely.
Alisson si na seba vzala záťaž sťahov Danvie. Riešila spory medzi Danviou a Viglami. Keďže Danvia bola najsilnejšie z tých troch, musela Alisson riešiť spory aj medzi Viglami a Tartankami. Sem-tam sa porozprávala s Medlin alebo s rodičmi. Väčšinu času prepisovala staré knihy do nového formátu. Na jej počesť dali v meste otvoriť starú knižnicu a vynovili ju. Alisson sa nevydala. Tvrdila, že na svoju prácu potrebuje byť sústredená a muž by ju len rozptyľoval. Celý svoj život zasvätila Danvii.
Marc si vzal na starosť finančnú zložku Danvie. Po korunovácii sa snažil sa presvedčiť Prim, aby ostala v Danvii, no ona tvrdila, že potrebuje výcvik. Keď dovŕšila plnoletosť, Dorothea strašne ochorela a vzdala sa vodcovského postu. Prim už dlho v Danvii nebola, preto sa prihlásila. Netušila ako sa má Marc a netušila ani ako vypadá. Navštevovala ju iba Alisson, keď bolo treba dačo riešiť. Raz dostala pozvanie na večeru v Danvii. Vtedy sa stretla s Marcom a on ju požiadal o ruku. Z radosťou povedala áno. Potom odišla do Tartelwele aby sa mohla odstúpiť z funkcie. Po svadbe sa im narodil chlapček. Volal sa Bartolomej.
Ich šťastný koniec pomohol celej Danvii nájsť šťastný koniec. Lebo každý potrebuje šťastný koniec.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Others
FantastikŠtyria súrodenci a následníci Danvijského trónu. Ovládajú úžasné schopnosti. Majú ľud, ktorý čaká na ich záchranu. Má to však jeden háčik, o ničom z toho nevedia. Čo sa stane, keď príde nečakaná návšteva a všetko vyjde najavo? Zachránia Danviu a...