13. Potrebuješ kamaráta

9 4 0
                                    


Keď sa ráno zobudil Marc, bolo už sedem hodín. Teoreticky by ešte stihol raňajky. Rýchlo sa umyl a utekal sa najesť. Sadol si ku stolu, kde sedeli aj Alisson, David a Abigail. Evie na raňajky nechodila. Jednoducho ich nestíhala. Marc si pamätal, ako jej zato raz Josh poriadne vynadal. Evie potom asi dvakrát objavila na raňajkách a potom sa nato vykašľala. Abigail odišla niečo nachystať a Alisson sa pobrala cvičiť. Marc ostal s Davidom sám. Marc je predsa jeho starší brat, určite sa s ním nebude chcieť baviť. „Chutí ti?" spýtal sa ho David. „Samozrejme! Ale najviac mi chutí dezert po večeri," odpovedal Marc. „Mne najviac chutí čokoláda. Dokonca by som povedal, že som na nej závislí." Obaja sa zasmiali. „Kam išla Abigail?" spýtal sa Marc. „Nemám tušenia. Ja len dúfam, že mi dnes nechystá kondičku. Nenávidím drepovanie, klikovanie a zo všetkého najviac nemám rád brušáky," povedal vysilene David. „Verím ti. Ty máš aspoň peknú trénerku pre seba. Netlačíš sa v telocvični s dvanástimi ďalšími dievčatami," povedal Marc. „Na tvojom mieste to využijem, chlapče," povedal mu David. „To ja by som to na tvojom mieste využil. S Abigail by ste boli super pár," povedal Marc a zaškľabil sa pri tom. „Veď ja viem. Ona my to dosť sťažuje," uznal. „Schop sa! Fňukáš tu ako malé dievčatko. Na tvojom mieste ju niečím veľkým ohúrim," povedal Marc. Ani nevedel, že je z neho taký úžasný poradca v láske. „Diky brácho. Určite to využijem." Luskol prstami a zaškľabil sa. Pozdravil sa a pobral sa preč. Marc len ďalej jedol lupienky v jogurte. Prisadlo si k nemu malé dievča. Jedine s ňou sa na tréningoch bavil. „Nemal by si sedieť sám," povedala. „Nie som sám sedia tu so mnou moji súrodenci. Oni odišli trochu skôr. Vážne Prim, som v pohode. A sám sa môžem aj tak lepšie napchávať," povedal Marc. „Vtom prípade, sa budem napchávať s tebou," povedala Prim. Spolu si dali ešte veľa, veľa koláčov. „Ty si divná baba," skonštatoval Marc. „Beriem to ako kompliment," povedala Prim. Spolu sa potom pobrali do telocvične. Všetci si dali desať kôl na začiatok a urobili si rozcvičku. Potom nasledovala chôdza po lane. „Madam Leana, čo keď spadneme?" spýtal sa Marc. „Zlatko, z malého pádu sa ti nič nestane," povedala rozhodne Leina. Všetky dievčatá sa zasmiali. Vystriedali sa všetky, napokon nasledoval Marc. Postavil sa na lano a lano sa začalo kývať. Predstavil si pod ním matrac z peny. Zrazu spadol. Ale nie na dlážku, ale na matrac. Všetky dievčatá udivene pozerali. „Schopnosti zatiaľ nemáš používať!" zahriakla ho Leana. „Ja ich zatiaľ neviem ovládať, madam Leana. Ospravedlňujem sa," povedal Marc a nastavil svoje psie oči. Keď všetko dokončili, dala im Leana prestávku. Pomaly všetci odišli a Marc ostal v telocvični sám. Teda to si aspoň myslel, kým k nemu neprišla Prim. „Ty ma sleduješ?" spýtal sa Marc. „Nie, len si myslím, že potrebuješ kamarátku. Tiež si myslím, že ja som vhodný kandidát. Tak tu ma máš," povedala vysmiato Prim. Marc sa zamyslel a potom sa uškrnul. „Máš chuť sa korčuľovať?" spýtal sa Marc. Prim sa usmiala. Zrazu sa uprostred telocvične objavilo klzisko. Zrazu mala Prim na sebe korčule a Marc tiež. „No nie!" zakričala Prim. To však nebolo všetko. V telocvični začalo snežiť. Prim a Marc si spolu užili veľa zábavy.             

OthersWhere stories live. Discover now