9. Desať po desať

17 4 0
                                    

    KeďEvie doklikovala, bol akurát čas obeda. Spolu s Joshom sa vybrali na obeddo jedálne. Cestou stretli Dorotheu. „Aký bol tréning?" spýtala sa. „Klikovalasom, takže úžasný," povedala ironicky Evie. „Vypadá to tak, že si spolurozumiete," povedala natešene. Evie to vzdala a radšej mlčala. „Mimochodom,zajtra sú dejiny," oznámila. „Mohli by ste mi dať jasnejší harmonogram?"spýtala sa. „Fajn! Každú nedeľu máte dejiny zvyšné dni máte tréningy,"povedala. Evie sa usmiala. Pritom pocítila jej blížiacu sa svalovku naramenách. „Dorothea, mohol by som sa s vami porozprávať," spýtal sa Josh.„Iste!" Josh sa obrátil na Evie. „Počkaj ma v jedálni, prosím!" poprosilju. Evie sa otočila a odišla. V jedálni stretla Marca. „Marc, ako sa ticvičilo?" spýtala sa ho. „Porazilo ma dievča!" povedal. „Presne ťa chápem. Mňaporazil chlap!" povedala, akoby jej niekto surovo ublížil. Do jedálne vošiel ajDavid s Alisson a Abigail. „Ahojte!" pozdravili sa. „Aký bol tréning?"spýtala sa Alisson. „Ani sa nepýtaj," odpovedal Marc. Evie len súhlasneprikývla. Na obed boli švédske stoly. „Bože, ja som hladná! Kvôli Joshovi somnemohla ísť na raňajky," sťažovala sa. „Kvôli komu?" spýtala sa. Vtedy do jedálnevstúpili Dorothea a Josh. „Kvôli nemu," povedala a ukázala na Josha.Evie Si sadla ku stolu. Abs, David, Marc a Alisson si sadli tiež. Josh sanepridal. Sadol si k malému stolu s dvoma staršími Tartankami. „Kto to je?"spýtal sa David. „Je to Josh. Je o rok starší odo mňa. Boli s matkou nanávšteve v Tartelwele, keď Savin ukradol Diamant. Neskameneli, lebo nebolidoma a teraz tu žijú. Je to fajn chlap," povedala Abigail. David sazatváril kyslo. „Bol za mnou v tú noc, keď si čítala vaše spisy. Pýtal sa, či mu nemôžem dať tvoj spis."Urobila krátku pauzu. „Vraj ťa bude učiť. Povedal, že ťa potrápi. Tak som muten spis dala." Evie sa zatvárila urazene. „To si tu každý číta môj spis?"spýtala sa zhrozene. Abigail radšej neodpovedala. Všetci sa najedli a Abigails Davidom sa pobrali do telocvične. „Takže Josh?" spýtal sa David. „Jój,len nežiarli! Je to len kamarát. Chudáčik, celé tie roky bol medzi samými ženami.Teraz by sme mali začať cvičiť," povedala. „Nemala by si dôverovať každému chlapoviktorého si stretla. Jáj prepáč, ty si stretla asi iba dvoch chlapov!" Začal sarehotať. „Prestaň, lebo budeš mať dokonca dňa samú kondičku!" David sa začalrehotať. „Nerehoc sa. Ja nežartujem. Je to v mojej právomoci. Radšej sidaj desať kôl na začiatok. Abigail zatiaľ išla do skladu pre lopty. „Ovládaštelepatiu, tá ti v boji nepomôže. Preto ťa musíme naučiť bojovať a brániťsa. Teraz sa povenujeme obrane. Budem na teba útočiť a ty sa musíšubrániť. Budem po tebe hádzať lopty a teba sa nesmú dotknúť. Pozdejšie toskúsime aj s kopijami. Máš dar a ten využijeme. Keďže pochádzaš z Danvii,si zrodený pre boj. Máš talent..... potrebujeme ho len nájsť," povedala zamyslene.Zobrala zo sebou niekoľko lôpt a zatvorila sklad. „Ponaťahuj sa," povedala.Porozkladala lopty približne dva metre od seba a na zem nakreslila väčšíštvorec. „Postav sa doňho," povedala. „Fajn," odpovedal David. „Pravidlá sútakéto: nesmieš vystúpiť z toho štvorca. Nesmieš sa dotknúť lopty. Nesmiešloptu po mne hodiť. Porušíš to si mŕtvy," povedala. „Dobre, posnažím sa,"povedal David. Abigail sa natiahla. „Teraz!" zakričala a hodila loptu po Davidovi.Skoro vystúpil zo štvorca, no udržal sa. Urobila to ešte šesťkrát. Na šiestykrátsa neudržal a vystúpil von zo štvorca. „Vyhrala som! Som najlepšia!"zakričala. „A teraz kondička! Poďme desať kôl, desať klikov, desať drepov a desaťsklápačiek po .........povedala by som tak päť sérii, na začiatok." Milo sausmiala. „Robíš si srandu, však?" spýtal sa David. „Nie, nie, nie....."    

OthersWhere stories live. Discover now