4. Evie

26 4 2
                                    

Evie sa mala zo všetkých najlepšie. Mala len štyri, keď sa stala tá autonehoda. Zobrala si ju ,náhradná rodinka'. Boli to milionári. Pred Evie vychovali tri deti. Mala sa tam  ako v bavlnke. Každý polrok nový iPhone, počítač, tablet a drahé šperky. Neboli to jej rodičia, ale mala sa tam celkom dobre. Mamu musela volať Madam a otca Pane. Taktiež nevedela, že má súrodencov.

„Dobré ráno, slečna Evie!" pozdravil sa slúžka Evie. „Dobré ráno, Therila!" odzdravila sa Evie. „Madam K a Pán K vás chcú vidieť na raňajkách," oznámila jej slúžka. „Samozrejme," odpovedala Evie. Za pár minút už Evie bežala dole schodmi. „Dobré ráno, madam!" pozdravila sa Evie. „Dobré, zlatko!" pozdravila sa Madam K. Spolu sa najedli a porozprávali sa. „Už musím ísť. Chcela som ísť nakupovať s Lilou." Madam K. sa usmiala. „Vieš aké je naše pravidlo..." „Nakupovať len značkové!" povedali naraz. „Mohla by som dostať nejaké vreckové?" spýtala sa Evie. „Prines mi peňaženku!" Aj Madam K. rada míňala peniaze. Evie zašla za roh. Urobila z rukou malé gesto a vtom okamihu mala peňaženku v ruke. Evie vošla späť do jedálne. „Nech sa páči Madam." Podala Pani K. peňaženku. „Na! Stovka by ti mala stačiť," povedala Madam. Evie sa zbalila a odišla. Cestou si ukradla zmrzlinu. S telekinézou sa jej dobre kradne. Vošla do obchodu a prezerala si nejaké šaty. David ju chytil za rameno. „Preboha! Pusti ma!" potichu zakričala. „Vieš kto ja som!?" David sa usmial. „Si moja sestra," odpovedal jej. Evie stratila reč. „Už si ju našiel?" zakričala naňho Abigail. „Áno! Už ideme  Abs!" zakričal David. David zobral Evie ku kreslám, kde už na nich čakala Abigail. „Asi ste sa zmýlili...." začala. „Nie. A ty vieš, že nie," opravil ju David. „Som David. Neboj sa ja viem, že to nie je ľahké...... Ja som sa to tiež dozvedel iba pred polhodinou. A ešte jedno, viem čítať myšlienky. Predpokladám, že ty vieš hýbať vecami," povedal. Evie, ešte stále neschopná povedať slova len sedla s otvorenými ústami. Po chvíľke však prikývla. „Rodičia nám zahynuli pri autonehode. Mali falošné mená.... Olivia a Michael Falcoví. Nie sú odtiaľto, ale všetko ti vysvetlím. Sľubujem! Napokon som tvoj starší braček. Keby klamala, odhalím to. Viem predsa čítať myšlienky." David sa na Evie milo usmial. „Verím ti, ale čo bude s mojimi opatrovateľmi?" spýtala sa. David sa dotkol Evienej ruky. Evie videla čo bude s Khailovcami. Upokojilo ju to. Abigail sa usmiala. Pri Evie sa skoro vôbec nenarobila. „Ja som sa ti vlastne ani nepredstavila. Som Abigail." povedala. „Ja som Evie, ale to už asi vieš. Verím, že mi pomôžete...... Preto pôjdem s vami," oznámila im. „A teraz už len nájsť vašich zvyšných dvoch súrodencov." 

OthersWhere stories live. Discover now