Dali si obed v čínskej reštaurácii a potom ich Alisson teleportovala do veľkého domu. „Tu je jeden z dvoch portálov na celej Zemi," povedala hrdo Abigail. „Kde je druhý?" spýtal sa David. „V Ázii," odpovedala. „Tu je číslo, Abigail." Mladá Tartanka podala Abigail lístok. „Ďakujem, Vanda. Teraz vám poviem číselnú kombináciu. Musíte ju povedať predtým ako vojdete do portálu. Tá kombinácia je: deväť, osem, tri a jeden. Vyslovte ju nahlas. Nechceme aby ste sa objavili u Viglov," povedala so smiechom. „Kto sú Viglovia?" spýtala sa Alisson. „Neskôr, prosím," odpovedala Abs. „Keďže všetci už máte dvanásť rokov môžete ísť portálom sami. Prvý pôjde Marc. Za ním by mohla ísť Alisson. Potom pôjdeš ty, Evie. Samozrejme Daniel, pôjdeš predo mnou." Dve Tartanky, ktoré stáli pri vchode, podišli bližšie. „Mohli by ste to zapnúť?" spýtala sa Abigail. Zrazu sa v miestnosti zablyslo a vytvorila sa modrá stena. „Tak, toto je portál!" oznámila im Abigail. Marc vstúpil pred portál. Zakričal: „Deväť, osem, tri, jeden" Vstúpil do portálu a už ho nebolo. A takto to bolo ešte štyrikrát. Keď prešli portálom, zjavili sa pred otvorenou bránou Tartelwele. Za ňou už stáli všetky Tartanky. Medzi nimi aj Dorothea. „Vitajte záchrancovia...... a Abigail!" privítala ich. Abigail sa zatvárila otrávene. Dorothea im posuvkom naznačila aby ju nasledovali. Keď sa dostali mimo dohľadu všetkých Tartaniek, Abigail sa spýtala: „Mohla by som ísť do svojho apartmánu?" „Ou... to už nie je tvoj apartmán. Máš nový, keďže budeš Davidova inštruktorka. Tretie poschodie izba dvetisícstojedenásť." Faina zatriasla kľúčmi. „Tu máš kľúče. Ale najprv zoberieš záchrancov do svojich izieb. Alisson- dvetisícstotrinásť. Evie- dvetisícstodvanásť. David- dvetisícstodesať. Marc- dvetisícstodeväť. Stretneme sa na večeri. Dovtedy sa prichystajte. A Abigail, oblečte si niečo slávnostné!" dokončila Dorothea. „Tak poďte!" povedala Abigail. Všetci piati sa pobrali na tretie poschodie. „Kde ťa našla?" pýtala sa Evie Davida. „V klube. Zdá sa, že je fakt dobrá." Abigail sa usmiala. „Marc tento je tvoj! David tento je tvoj! Tamten je Evien. A tento je tvoj." Ukázala na dvere. „Páčiš sa mu," skonštatovala. „Prosím?" nechápala Abigail. „Davidovi predsa." Alisson otvorila dvere a zabuchla sa za nimi. Abigail urobila to isté. Hneď ako sa hodila na posteľ zaspala.
Keď Evie otvorila dvere šatníka, skoro omdlela. Boli tam šaty od výmyslu sveta. Zrazu započula zaklopanie na dvere. „Ďalej!" zakričala. Dnu vstúpila Alisson. „Máš sa?" spýtala sa. Evie sa usmiala. „Videla si už kúpeľňu?" spýtala sa. „Ešte nie. Dúfam, že budeme fajn sestry. Zdáš sa mi celkom milá," povedala Evie. „Veď aj ty mne. Na posteli som našla malý plán panstva. Mohli by sme si ho spolu prečítať. Prepáč, ja viem, že som otravná." Evie sa usmiala. Vždy túžila mať mladšiu sestru. „Nie to je vpohode. Poďme si ho prečítať," povedala. V pláne sa dozvedeli čo sa na ktorom poschodí nachádza. Písalo sa tam že majú najväčšiu záhradu zo všetkých svetov. Zasa niekto zaklopal. „Ďalej!" zavolali naraz. Vstúpil malý Marc. „Tá prísna teta nám odkazuje, že večera je o piatej!" s tým odišiel. „Môžeme sa prichystať spolu. Teda ak chceš," povedala Alisson. „Jasné, že chcem! Milujem dievčenské obliekačky!" povedala Evie.
Jedáleň bola nádherná. Na výzdobu zvolili bielu a zelenú. Všetky Tartanky už tam boli a sedeli na miestach. Prvý dnu vošiel Marc. Jeho biely oblek mu nádherne kontrastoval s čiernymi vlasmi. Ostal stáť pri dlhom stole a mieste s jeho menovkou. Druhá vošla Alisson. Mala krásne, ryšavé, rozpustené vlasy a zeleno-biely kostým. Ďalšia vošla dnu Evie. Eviene blond vlasy boli nádherne zopnuté do vrkočov. Oblečený mala zelený kostým. Posledný vošli dnu Abigail a David. Abigail mala hnedé vlasy zopnuté v drdole. A na sebe mala biely kostým. David mal na sebe biele sako a jeho hnedé vlasy boli mierne rozcuchané. Obaja sa postavili ku Evie, Alisson a Marcovi. Potom dnu vošla Dorothea a Faina. Všetci sa postavili a spoločne si znovu sadli. Dobre sa najedli a porozprávali sa. Z jedálne postupne odchádzali všetky Tartanky. Keď dnuka ostali už len súrodenci, Abigail a Dorothea s Fainou. Dorothea začala: „Zajtra začne váš výcvik. Bude sa deliť na dve časti. Jedna časť sú dejiny a tá druhá tréning a fizický boj. Každý bude mať vlastného inštruktora na druhú časť. Dejiny vás bude učiť Faina. V dejinách je najlepšia. Teda hneď za mnou. Teraz pôjdete spať po jedenástej je zákaz vychádzania z izieb. Musíte mať moje osobné povolenie, aby mohli byť v týchto priestoroch po zákaze. Zobudiť vás príde váš tréner." Abigail a David pozreli na seba. „Zajtra budete mať len druhú časť," dopovedala. Potom sa zdvihla a odkráčala preč. Predtým ešte povedala: „Dobrú noc!" Postupne sa do izieb pobrali všetci.
YOU ARE READING
Others
FantasyŠtyria súrodenci a následníci Danvijského trónu. Ovládajú úžasné schopnosti. Majú ľud, ktorý čaká na ich záchranu. Má to však jeden háčik, o ničom z toho nevedia. Čo sa stane, keď príde nečakaná návšteva a všetko vyjde najavo? Zachránia Danviu a...