Marc si nepamätal vôbec nič. Keď sa stala tá autonehoda, mal len dva mesiace. Adoptovali si ho manželia. Otec im medzičasom zomrel. Oni už mali len sami seba. Neboli najbohatší, ale aspoň mali na byt a na jedlo.
Marc sedel v obývačke a pozeral Vtierku Castle. Miluje detektívky. „Marc mohol by si mi prísť pomôcť," spýtala sa pani Harelová. „Nech to najprv skončí," odpovedal Marc. „Marc, prosím!" Marc zastavil seriál a napochodoval do kúpeľne. „Čo je mami?" Marc si sadol na zem. „Marc, viem, že to máme ťažké, ale skús mi pomáhať. Odlož prosím tieto veci." Marc nemal na výber. „Iste mama. Ľúbim ťa." Odišiel do izby a poodkladal šaty. „Marc! Marc! Prosím poď sem!" zakričala pani Harelová. „Pôjdeš nakúpiť. Tu máš zoznam." Pani Harelová podala Marcovi papierik. Marc sa obliekol a obul. Zobral si batoh a drobné. Cesta mu ubehla celkom rýchlo. Už mal v košíku tri veci, keď ho Alisson chytila za rameno. „Ahoj, som Alisson," pozdravila sa. „Ja som Marc." Alisson sa usmiala. „Mohla by som sa s tebou porozprávať?" spýtala sa Alisson. Marc prikývol. „Mohli by sme ísť von z obchodu? Sľubujem, nie som žiadny pedofil." Marc sa usmial a odložil si nákup pri pokladni. Vonku si sadli na lavičku k Abigail, Davidovi a Evie. „Ahoj," začala Evie „som Evie a toto sú Abigail a David. Máme pre teba nejakú novinku. Viem.. To čo budeš počuť od Alisson bude divné, ale skús nám veriť." Marca to trošku zmiatlo. „Tvoji rodičia zomreli pri autonehode, však? A nikto ti nepovedal, že máš súrodencov, však? Nooo, tak to sme my! Vraj máš tiež dáku schopnosť......len si nepamätám akú." rozprávala strašne rýchlo. Marc krútil hlavou. „Nie! Vy ste blázni! Ja mamu mám! Je to klamstvo. Klamete mi," povedal. „Ona mu to nepovedala. Nepovedala mu, že si ho adoptovala," skonštatovala Alisson. Marc sedel a rýchlo dýchal. Podišla k nemu Abigail. „Ahoj, som Abigail alebo Abs. Chceš sa mi predstaviť?" spýtala sa. Marc pomaly prikývol. „Volám sa Marc Harel. Chodím do šiestej triedy," povedal Marc. „Marc môžem ťa o niečo poprosiť?" spýtala sa ho Abigail. „Dobre." „Pozri sa na Davida. Predstav si, ž má v ruke snehovú guľu. Mysli na to strašne silno. Otvor si myseľ," povedala. Marc ju poslúchol. Išlo mu to celkom dobre. Zrazu sa objavila v Davidovej ruke snehová guľa. „Sila!" povedala Evie. „Ako...... Ako som to urobil?" spýtal sa. „Ovládaš schopnosť predstavy. Schopnosti ovládajú aj tvoji súrodenci. Pani Harelová nie je tvoja skutočná mama. Adoptovala si ťa. Nepovedala ti to preto, lebo ťa ľúbila. Viem, že to nedáva zmysel, ale skús mi veriť. Sľubujem, že keď sa ti miesto kam ťa vezmem nebude páčiť, tak ťa zoberiem domov. Neboj pani Harelová sa bude mať dobre sľubujem. Pôjdeš prosím, so mnou?" spýtala sa Abigail. „Neviem prečo, ale verím ti. Pôjdem s vami," povedal Marc.
YOU ARE READING
Others
FantasyŠtyria súrodenci a následníci Danvijského trónu. Ovládajú úžasné schopnosti. Majú ľud, ktorý čaká na ich záchranu. Má to však jeden háčik, o ničom z toho nevedia. Čo sa stane, keď príde nečakaná návšteva a všetko vyjde najavo? Zachránia Danviu a...