22. Kúzlo štyroch

11 4 0
                                    

Všetci okrem Alisson sa na druhý deň ráno stretli v telocvični. S Marcom prišla aj Prim. „Už nie záhrada?" dobiedzala Evie do Josha. „Abigail má dobré prisviedčacie schopnosti," odpovedal Josh. „Nedráždi ma! Nespala som dobre," zakričala naňho Evie. „Naozaj ju nedráždi a radšej poď cvičiť," pripojila sa do rozhovoru Abigail. David sa začal rozcvičovať. „Kde je Alisson?" spýtal Josh. „V knižnici, že sa vôbec pýtaš," povedala Evie. Všetci sa postavili do kruhu a Josh začal hovoriť: „Mali by sme začať s tréningom. Budeme cvičiť oveľa, oveľa intenzívnejšie. Od dneska začíname so zbraňami. Prim budeš vo dvojici s Marcom. Musíš sa doňho vžiť. David, ty si zober Abigail. Dnu predsa pôjdete spolu. A ja si vezmem Evie. Ou, a keď príde Alisson, bude s vami Marc, dobre?" rozdelil úlohy Josh. „Dáš mi kušu?" spýtala sa Evie Josha. „Ani náhodou, ešte si ublížiš. Dostaneš tak najviac meč," povedal Josh. „To nie je fér!" zakričala naňho Evie. Josh odišiel do skladu po zbrane. Keď sa vrátil v rukách držal dýky, meče a kopiju. Jednu dýku dal Marcovi a druhú Prim. Ostatní mali meče. „A koho je kopija?" spýtala sa Evie. „Moja. Koho by asi bola?" odpovedal jej. „Tak a teraz ťa naučím naozaj bojovať," povedal. „Opakuj po mne. Pravá, ľavá a bodni," povedal a ukázal Evie správne pohyby. Zatiaľ Marc skoro Prim vypichol oko. „Marc, prosím ber to seriózne!" zakričala naňho Prim. „Ja to beriem seriózne," povedal Marc. „Robím presne to, čo si mi kázala." Zrazu sa v telocvični objavila Alisson s knihou. „Mám niečo úžasné," oznámila im. Sadla si na lavičku a všetci si posadali okolo nej. Tá stará kniha mala názov Mágia štyroch vládcov. Alisson ju otvorila na strane zo záložkou. Alisson začala čítať: „Volá sa to Kúzlo štyroch. Pomocou tohto kúzla si štyria súrodenci prepožičali svoje schopnosti. Vzniklo s porozumenia a lásky medzi súrodencami. Má to však jeden háčik. Prepožičať sa dajú len telekinéza, telepatia a teleportácia. Teda my nebudeme vedieť ovládať Marcovu schopnosť, ale Marc našu bude vedieť ovládať. Chápete čo tým chcem povedať, však?" spýtala sa Alisson. „Iste," odpovedal David. Alisson sa na chvíľu zastavila. „Toto spísala Medlin. Oni podstate vedeli čarovať láskou," povedala užasnuto Alisson. „Mali by sme to skúsiť. Ak to vedeli oni, budeme aj my" povedala Evie. „Toto sa musí robiť večer, takže sa stretneme večer v záhrade," dokončila diskusiu Evie.

O pol siedmej sa všetci stretli v záhrade. „Toto bude husté," komentoval Marc. „Fajn. Musíme si sadnúť do kruhu a chytiť si ruky," dala im Alisson jasné inštrukcie. Všetci štyria si sadli do kruhu a chytili si ruky. „Teraz po mne budete opakovať," povedala. Josh s Abigail a Prim zatiaľ stáli opretí o strom. Alisson začala hovoriť strašne čudné slová. Všetci po nej opakovali. Hovorili to niekoľko krát dookola. Po treťom raze sa zdvihli zo zeme a začali sa točiť dokola. Stále sa držali za ruky a odriekali tie isté slová. Zrazu sa zablýskalo a všetci štyria zmizli. „Evie! Ali!" zakričal Josh. „David!" kričala aj Abigail. Prim sa rozbehla na miesto, kde predtým sedeli záchrancovia. „Marc! Ty idiot prestaň ma strašiť!" zakričala Prim, no nikto sa neozval.

OthersWhere stories live. Discover now