24. Príprava na boj

14 4 0
                                    

Dni pokračovali úžasne. Tréningy mali všetci spoločné a každý učil svoju schopnosť. Teda okrem Marca pochopiteľne. Prvý začal David. Ako pokusný králik im slúžila Abigail. „Abigail mysli na hocijakú vec proste mysli. Ou, nezabudni otvoriť svoju myseľ," poznamenal vľúdne David. „Stále nesúhlasím s tým, že mám byť pokusný králik." Nahnevane pokrútila hlavou. „Keď budem kráľ, dám ti postaviť zámok, len spolupracuj!" Evie sa rozrehotala. Ani Marc sa neudržal. „A vy sa sústreďte! Ja vám teraz ukážem ako sa to robí." Marc, Evie a Alisson spozorneli. „Musíte sa sústrediť na človeka, ktorému chcete myšlienky čítať. Musíte hľadať. Čítať myšlienky je ako..... čítať knihu. Musíte čakať....." rýchlo stíchol. Dostal sa do Abigailinej hlavy. ,Prisahám, že ak odtiaľ užaj nevypadneš, tak ti dolámem väzy!' David to nechcel riskovať, tak radšej odišiel. Potom to vyskúšali aj Marc, Evie a Alisson. Prišiel rad na Evie. „Moja schopnosť je oveľa ľahšia ako Davidova. Stačí ak dobre vidíte alebo si vec viete predstaviť," povedala s úsmevom. Na zem rozložila kopije. „Pozrite sa na kopiju a chyťte ju rukou. Vlastne ju chyťte iba imaginárne. A potom si predstavte, čo s ňou chcete urobiť." Evie to predviedla. Kopija sa zdvihla a začala rotovať vo vzduchu. „Marc nepoužívaj schopnosť predstavy. Telekinéza ti pri tomto nezoberie až tak veľa sily," povedala Evie. Naučili sa to celkom dobre. Nakoniec prišiel rad na Alisson. „Fajn, toto bude zábava," povedala so smiechom. „Sústreďte sa na miesto kam sa chcete premiestniť." Ako to dopovedala premiestnila sa za nich. „A teraz vy," vyzvala ich. Všetci to skúšali a trvalo im dosť času naučiť sa to.

Po dlhom tréningu sa odišli naobedovať. Nanešťastie tam stretli Dorotheou. „Á, ako pokračuje tréning?" spýtala sa. „Veľmi dobre," odpovedal Josh a odišiel si sadnúť. Prim a Abigail išli za ním. „Poďte si sadnúť ku mne. Môžeme prebrať vašu taktiku boja." Usmiala sa a ukázala na jej stôl. „Prepáčte ale to nepôjde. Dohodli sme sa z Abigail, Joshom a Prim, že si sadneme s nimi. A taktiku si radšej nechám pre seba. Berieme si predsa príklad od vás," povedal David drzo. Myslel na všetky video hovory so Savinom. Dorothea zamrzla a po chvíli odišla. Dostala úder pod pás. Keď sa všetci naobedovali odišli znovu do telocvične. „Fajn, teraz ideme na tvrdý tréning." Josh priniesol kopije. Porozkladal ich na čiaru. „Marc môžem ťa poprosiť o figuríny." Marc vyčaroval figuríny. „Prim, zatiaľ budeš cvičiť s Abi. Vy pomocou telekinézy zoberiete kopije, pomocou teleportácie sa premiestnite bližšie ku figuríne a kopiju jej pichnete do brucha. Marc, ty ju aj zapáliš pomocou svojej schopnosti. Telepatiu si precvičíme pozdejšie." Josh bol hrdý na svoje cvičenie. Všetci to urobili sedemkrát. Potom si precvičili telepatiu a mohlo sa ísť na večeru. „Dneska to bol masaker. „Som ešte viac hladný ako inokedy." Marc sa začal napchávať. Zrazu do miestnosti vtrhla nejaká Tartanka. Niečo oznámila Dorothei. Dorothea vstala a prehovorila. „Drahé Tartanky, berte zbrane a choďte portálom do Ázie. Napadli nás Viglovia." Keď to dopovedala všetci sa zdvihli a odišli. Abigail, Prim, Josh a záchrancovia zostali sedieť za stolom. Vedeli čo nastalo. Dnes sa odohrá boj.  

OthersWhere stories live. Discover now