25. Savin naživo

14 4 0
                                    


V jedálni ostala aj Dorothea. Sadla si, chytila sa za hlavu a z očí sa jej spustil vodopád sĺz. Myslela na to, koľko Tartaniek dnes zahynie. Pomaly začala jesť. Vedela, že sa musí čím skôr najesť, aby mohla ísť sledovať situáciu do pracovne. Pri poslednom súste si všimla pohyb pri stole, kde sedeli záchrancovia. „Prečo ste ešte tu?" spýtala sa hystericky. „Ja som poslala svoje Tartanky bojovať s Viglami. Nie ste, náhodou vy záchrancovia? Čakáte, že všetko za vás od bojujú moje Tartanky? Potom ste na zlej adrese." V žilách jej vrela krv. „Dorothe..." začal David. „Nie, ja chcem aby ste išli a tú vojnu vyhrali!" kričala. „Nechcem stratiť ani jednu Tartanku!" Alisson vstala a podišla k nej. „Madam, vzchopte sa! Mi nechceme bojovať s Viglami ale so Savinom." „Máme plán," pripojila sa Evie. Marc vstal. „Vaše Tartanky len musia zdržať Viglov." „A my sa zatiaľ dostaneme ku Savinovi." Ozvala sa Prim. „A potom budete môcť kľudne spať," dokončila myšlienku Abigail. „Tak fa-a-a-ajn Bude to dobré," upokojovala Dorothea samú seba. Jej hlas bol strašne trasľavý. „Nemôžem! Ja sa nemôžem len pozerať na boj. Musím ísť bojovať!" po tejto vete sa zdvihla a odišla ku dverám. „Veľa šťastia," popriala im a zabuchla za sebou dvere.

„David?"

„Áno, Ali?"

„Mali by sme ísť. Je čas."

Všetci vyšli von a cez okná bolo vidieť na záhradu. V Tartelwele akurát začalo pršať. Tu len málokedy prší. „Asi aj obloha cíti tú samotu a smútok," poznamenala Evie. Josh ju chytil za ruku. „Asi."

Nakoniec prišli do telocvične. Tam Josh vybral ich zbrane a bojové úbory. Vypadali skoro ako kimoná až na ich pás. Ten mali zlatý. „To je ako moje karate kimono," zafrflala Evie. „Toto má zlatý pás," povedal na oplátku Josh. Na druhej strane pása bolo napísané: ,Toto je dar od dedka a babky. Vy to vyhráte! S láskou Salvia a Tener. „Oni to vedeli!" zakričal Marc po prečítaní. „Samozrejme, že to vedeli. Predpovedala to Magina. A čo sa týka nás, dali sme si vyrobiť rovnaké," oboznámil ich Josh. „Mal by si prestať byť taký múry," povedal odrazu Marc. „Marc pokoj," zahriakla ho Evie, „všetci sme v strese."

Všetci si sadli na lavičku. Ostali stáť len Prim a Josh. „Možno to bude trochu bolieť." Chytil jej obe ruky. „Nemám s tým problém. Na tréningoch som mávala modrín viac než dosť," odpovedala mu. Oba naraz zatvorili oči. Marc sa nadýchol a po celej miestnosti sa rozžiarilo svetlo. Marc a Prim vzlietli a na zem sa vrátili dvaja Marcovia. „Husté!" povedala Prim premenená na Marca. „To mi hovor." Marc tam stál s otvorenými ústami. „Ono to vyšlo!" Alisson nadšene zatlieskala a postavila sa z lavičky. Marc sa rýchlo otočil k Prim. „Musíš si potichu povedať moje meno, tak ma zavoláš." Prim prikývla. Potom si všetci vybrali zbrane. Väčšina mala meč okrem Alisson, Prim a Josha. Dievčatá mali dýky a Josh kopiju.

Chvíľu sa ešte rozprávali, no napokon bol čas naplniť proroctvo. Do hlavnej miestnosti viedli tri chodby z najhlavnejších krídel. Plán bol urobiť dvojice a dostať sa do tej hlavnej miestnosti. Tam treba zabiť Savina pomocou skrytej sily ,Marca'. Zobrať Diamant a mohlo sa ísť domov.

Všetci sa báli, ale nakoniec sa teleportovala prvá dvojica, David a Abigail. Potom druhá, Evie a Josh. Napokon tretia, Alisson a Prim ako Marc. Marc (ten pravý) mal zatiaľ zostať v telocvični.

Keď David a Abigail dorazili na svoju chodbu ihneď sa pritlačili k stene. Na chodbe bolo niekoľko za sebou idúcich dvier. Pri každých stáli dvaja Viglovia, strážcovia. Každá chodba jemne zatáčala doprava, to bola ich výhoda. „Teraz," dala Abigail jasný signál. Obaja sa vrhli na nich. Oni to vôbec nečakali a zabudli sa brániť. Keď ich Abigail s Davidom dali dolu, všimli si, že Viglovia majú samopaly. Musia si dávať pozor. Jemne otvorili dvere a dostali sa k ďalšiemu páru Viglov. Aj oni dopadli ako tí prví. Ku ceste do miestnosti museli zdolať ešte jeden pár. Všetko išlo hladko ako po masle.

Josh s Evie pristáli nemotorne a spadli. Prví Viglovia to počuli a išli sa pozrieť čo sa deje. Evie aj Josh použili telekinézu a mečom a kopijou ich prebodli. Pri druhom páre urobili to isté, ale pri treťom sa nedalo. Poslední po nich strieľali ako zmyslov zbavený. Našťastie mali tlmiče, ktoré tlmili ich výstrely. Tak sa Savin nemohol nič dozvedieť. Keď im náboje došli, začali bojovať s mečmi. Josh aj Evie statočne odolávali, ale Evie sa šmykla. „Toto si vychutnám, ty malá sviňa," povedal ten, ktorý držal meč proti Evie. Evie zatvorila oči. Josh bol ale rýchlejší a Vigla prebodol odzadu. On sa zrútil na zem vedľa Evie. „Tak poď, mám ťa," povedal jej Josh a natiahol k nej ruku. Evie ju vzala a Josh jej pomohol postaviť sa.

Alisson a Prim dorazili na miesto v úplnom tichu. Alisson bola ako líška. Ryšavá a úžasne tichá. K obom Viglom sa teleportovala a prebodla ich dýkou. Takýmto spôsobom sa dostali až nakoniec.

Všetci nakoniec otvorili dvere do hlavnej miestnosti. V nej stál Savin a ďalší traja Viglovia. Ani jeden z nich nevypadal, že by sa chcel byť. „Á, Savin naživo," nezdržala sa Evie komentára.


OthersDonde viven las historias. Descúbrelo ahora