Eviesa ráno zobudila na hlasný zvuk budíka. ,Čo je to za trénerku, že ma zobudí budíkom' pomyslela si. Pri budíku našla malý papierik. Bolo na ňom napísané: Obleč si niečo voľné, osprchuj sa a daj si ľahkú rozcvičku. Stretneme sa v záhrade. Evie poslúchla. Nechcela hneď prvý deň meškať. Obliekla si tepláky a čierne tielko s mikinou. Na tréning sa tešila, lebo ovládala karate. Mala čierny pás. V záhrade sa už rozcvičoval mladý devätnásťročný tréner. Evie si pretrela oči a párkrát zažmurkala. „Ty si chlap!" nechápavo povedala. „Áno,som chlap. A volám sa Josh. Prekvapená?" spýtal sa. „Si tu jediný chlap?" odpovedala na otázku otázkou. „Jasné videla si aj nejakého iného? Samozrejme, že som tu jediný." „To sa ti musia dievčatá hádzať pod nohy," nezdržala sa Evie komentára. „Väčšina z nich čakala na tvojho brata. Každú láka byť kráľovnou Danvie. Ty sa mi nechceš hádzať pod nohy?"spýtal sa. Evie sa otrávene usmiala. Josh to bral ako ,nie'. „Predpokladám, že chceš vedieť viac." Josh sa usmial. „Iste, že áno! V prvom rade.... Prečo ťa dala Dorothea ku mne?" Evie si sadla na trávu. „Najprv si zabeháme. Ubezpečujem ťa, že táto záhrada je dosť dlhá." Josh sa natiahol a pritom mu bolo vidieť tehličky na bruchu. „Dorothea si myslela, že sa do mňa zamiluješ a vyklopíš jej dokonale všetko." Pri tej myšlienke sa Evie zasmiala. „Žijú tu len samé Tartanky. Aj moja mama je jednou z nich. Vydala sa za Danvijčana. Potom som sa narodil ja. Som tiež Danvijčan. Ovládam telekinézu." Evie doplo, že aj preto ho dali ku nej. „Boli sme navštíviť matkinu sestru, (teda ona je skoro ako jej sestra) keď Savin ukradol Diamant. Keďže sme boli v Tartelwele neskameneli sme. Žijeme tu dosť dlho. Naučili ma bojovať. Schopnosti som si trénoval sám. Ide mi to dobre. Tak tu žijem aj s mamou," povedal počas behu. „A čo ty?"spýtal sa. „Ja som donedávna netušila nič o mojich rodičoch a súrodencov.Žila som v rodine milionárov. Madam nemohla mať deti, tak profesionálne vychovávala siroty. Donedávna bolo naše heslo: ,Nakupovať len značkové!' A teraz mám zachrániť svoju zem. Je to riadna zmena. Myslím, že to zvládnem. Teda ak mi pomôžeš." Evie sa zatvárila zdrvene a skľúčene.„Ou a mám čierny pás z karate," pochválila sa Evie. „Fajn, hneď ako ma zložíš, môžeme prejsť na telekinézu. Chceš si to skúsiť?" Josh ani nestihol dopovedať a Evie sa naňho vrhla. Zvalila ho. Odohral sa medzi nimi boj ako z filmu. Josh zvalil Evie a prisadol si ju. Držal ju v šachu. Evie mu vrazila a potom ho kopla do brucha. „Au! To zabolelo!" povedal. Hneď nato jej vykrútil ruku za chrbát. Držal ju pod krkom. Evie už nechcela bojovať, tak sa vzdala. „Fajn, vyhral si," uznala. „Prehra znamená kliky,"povedal. „Čože!? Veď to bolo len ,akože'! Za to si nezaslúžim kliky." Tvárila sa urazene. „Napadla si ma!" povedal. „Chcel si pozvánku? Prepáč, ale nemám tu flitre," povedala sarkasticky. „Za toto, ďalších desať!"
YOU ARE READING
Others
FantasyŠtyria súrodenci a následníci Danvijského trónu. Ovládajú úžasné schopnosti. Majú ľud, ktorý čaká na ich záchranu. Má to však jeden háčik, o ničom z toho nevedia. Čo sa stane, keď príde nečakaná návšteva a všetko vyjde najavo? Zachránia Danviu a...