M-am trezit gasindu-ma incolacita de spatele lui Harry, picioarele fiindu-mi la piept. Harry se trezea si am simtit o lipsa instanta de caldura cand s-a dat jos din pat. In orice caz, locul unde a stat inca era cald. Eu doar mi-am tinut ochii inchisi si m-am ghemuit in cearsaf, incercand sa ma culc la loc. Am uitat complet ca am dormit in acelasi pat cu Harry Sryles. Tot ce stiam era ca el era cald.
Puteam auzi zgomotele slabe in timp ce Harry se imbraca. Nu stiam cat e ceasul, dar nici ca imi pasa. Doar voiam sa ma culc la loc.
Abia adormisem cand Harry a inceput sa-mi scuture umarul. Mi-am deschis ochii si am vazut ca isi purta din nou jacheta de piele, si parul lui era umed de la dus. Puteam mirosi de asemena o aroma masculina venind de la el; era probabil gelul lui de dus.
“Claire.” A spus, vocea fiindu-i ragusita deoarece abia s-a trezit. “O sa vin inapoi. Nu parasi camera asta, ai inteles?”
Mi-am intins bratele, cascand usor. “De ce nu?”
Mi-a ignorat intrebarea si a vazut obiectul de pe podea. Deja ii puteam simti privirea de fier pe mine “Cand ti-ai scos aia?”
“Noaptea trecuta.”
“Cand ma intorc, ar fi bine sa o ai in tine.” A aruncat ferm. “Ai inteles?”
Am dat din cap ca raspuns.
Apoi o intrebare m-a lovit, exact cand Harry a deschis usa dormitorului si era pe cale sa plece.
“Harry!”
“Drace, nu vorbi asa tare.” Si-a frecat tampla iritat. Era clar pentru mine ca nu era o persoana matinala. “Ce?”
“Ce fac daca mi se face foame?”
A ezitat. “Atunci du-te jos si mananca ceva. Dar daca macar deschizi usa de la intrare, o sa declansezi o alarma si fiecare usa din casa o sa se incuie automat. Voi fi de asemenea anuntat imediat, si n-o sa ezit sa ma intorc si – “
Trebuia sa fi realizat ca il ascultam pe jumatate pentru ca s-a oprit scurt. L-am simtit uitandu-se la mine in timp ce eram intinsa in pat, picioarele fiindu-mi desfacute si mainile imbratisand una din pernele lui.
Ultimul lucru pe care mi l-a spus era “Daca se intampla ceva, suna-ma. Dar trebuie sa fie o urgenta.”
Usa s-a inchis si l-am auzit indepardandu-se. Imediat ce prezenta lui a parasit casa, am adormit la loc.
Cand m-am trezit din nou, m-am gasit intinsa in patul mare si gol. M-am intins, scotand o tenta de cascat, inainte sa ma trezesc incet.
Inca eram aici.
Alarmata dintr-o data, am sarit din pat, ochii mei cautand prin camera. Lumina trecea prin fereastra, dar becul de deasupra era inca stins, deci nu eram chiar luminata. Nu am ezitat sa le aprind, umpland camera cu o lumina mult mai buna. Puteam vedea acum ca , camera lui Harry era foarte simpla – ca restul casei. Avea un pat, un dulap gol sprijinit de perete si un dulap inchis. L-am deschis si am vazut costume atarnand inauntru cu pantofi pe podea intr-un fel de morman aglomerat.
Vezica imi spunea ca aveam nevoie la toaleta, deci m-am plimbat prin holul singuratic, auzind o liniste stranie in toata casa. Pasii mei pareau asa galagiosi si imi puteam auzi respiratia – asa de liniste era. Ma intrebam unde era baia.
Am intrat prin urmatoarea usa, usurata cand am vazut ca era o baie. Am apasat intrerupatorul si gura mi s-a deschis.
Cada arata ca un fel de spatiu de spa. Era atat de mare incat arata ca o piscina mai mica. Alaturi era un dus din sticla transparenta si puteam vedea ca toate erau goale – doar trei sticle de sapun si sampon care probabil erau ale lui Harry. Chiar si chiuveta era goala, dar avea o oglinda mare pe perete. Toaleta era in fata unei usi deschise. Am stat acolo mirata, uimita de marimea absoluta a baii.
CITEȘTI
Twisted
FanfictionMi-a fost spus sa stau departe de el. Era periculos. Facea lucruri oribile. El "nu avea inima". Dar acum e prea tarziu. Dupa cum spune el, sunt a lui. Si cu cat imi petreceam mai mult timp cu el, cu atat realizam cat de incurcata e lumea cu adevarat...