“Nu vreau sa-mi scapi din privire.”
Mana lui Harry a trecut usor peste gatul meu care zvacnea, atingerea lui ca de pana facandu-ma sa ma sprijin de mana lui. Mainile lui nu erau calde, cum erau de obicei; chiar acum degetele lui se simteau reci si delicate, si imi placea cum se simtea pe obrazul meu. Eu doar mi-am inchis ochii, strangandu-mi picioarele in jurul taliei lui in timp ce piepturile noastre se presau unul de altul. Mana lui libera imi prindea ferm partea interioara a coapsei, tinandu-ma pe el.
Tineam in pumn tricoul lui in jurul meu, si Harry a avut amabilitatea sa puna jacheta lui mare de piele peste corpul meu care inca tremura. Se simtea ca o patura calda pentru mine, si imi dadea un sentiment placut de siguranta, in jurul meu…
Purtam doar lenjeria intima si un sutien, pentru ca baietii au trebuit sa se uite la stomacul meu ca sa verifice ranile. Pentru o singura data nu m-am simtit timida sau rusinata sub privirile lor, desi eram pe jumatate dezbracata. Au spus ca ranile mele nu erau chiar asa de rele; aveam doar o rana serioasa pe abdomen, si fata imi era zgariata, obrajii umflandu-mi-se usor. Partea din interior a obrazului imi era inflamata din cauza ca mi l-am muscat accidental, facand sa sangereze mai devreme.
Desigur, inca eram socata de ceea ce s-a intamplat mai devreme. De fiecare data cand imi inchideam ochii, il vedeam pe Louis fiind tarat in masina de politie. Gatul ma ardea cand i-am strigat numele. Imi amintesc ca totul era asa viu…
Dar ma invinovateam, in cea mai mare parte. Daca eram mai puternica, as fi putut sa lupt. L-as fi putut ajuta pe Louis. Stiam ca Louis e puternic, dar ne-au luat complet prin surprindere. Imi mai aminteam ca am vazut catuse de argint peste incheieturile lui Louis, care era un dezavantaj urias pentru el. Dar dupa cum am spus, daca eram mai puternica, as fi putut sa fac ceva. In loc de asta, am luat o lovitura si deja eram aproape sa lesin. Nici macar n-am putut sa ma ridic de pe jos.
Urasc sa fiu slaba. Imi amintea de momentul in care l-am vazut pe Harry fiind aproape omorat in alee. Daca barbatii aia nu m-ar fi ascultat, si ar fi trebuit sa folosesc arma, probabil as fi fost moarta acum. Habar nu am cum sa folosesc o arma. Era doar o iluzie pe care am creat-o pentru barbatii aia; am facut sa para ca stiam sa trag.
“Vincent nu raspunde la telefonul ala blestemat.” A mormait Zayn din celalalt colt al camerei. A fost tot timpul cu telefonul in mana, aparent incercand sa dea de niste politai care au fost platiti. Niall si Liam stateau pe canapeaua lunga, cu Eleanor in capat.
“Ai incercat cu Tony?” a sugerat Liam.
“Intra direct casuta vocala.” A spus Zayn instantaneu. “Habar n-am de ce nu raspunde nimeni la telefoanele alea blestemate.”
Mi-am presat capul de pieptul ferm al lui Harry, tremurand putin mai incet. Caldura lui ma inconjura, mirosul lui umplandu-mi simturile. Chiar acum, puteam sa spun un singur lucru:
Eram in siguranta.
Eram in siguranta cu Harry Styles, cel mai periculos om din Londra.
Pieptul lui Harry a vibrat cand a vorbit. “Mereu raspund la telefon.”
“Pai nu si acum.” S-a infuriate Zayn, tacand cand a sunat din nou. Au trecut cateva secunde pana a oftat adanc. “Jur, o sa-i omor.”
“Ar trebui sa mergem sa verificam lucrurile?” A intrebat Liam.
“Nu.” A raspuns Harry. “Trebuie sa ne gandim bine mai intai. De ce nu ar raspunde nici unul la telefon?”
Mi-am inchis ochii in timp ce toti au inceput sa discute, urechile mele indepartandu-i. Epuizarea m-a cuprins dintr-o data, pleoapele devenindu-mi grele. Nu voiam nimic altceva decat sa dorm – doar sa ma intind si sa dorm.
CITEȘTI
Twisted
FanfictionMi-a fost spus sa stau departe de el. Era periculos. Facea lucruri oribile. El "nu avea inima". Dar acum e prea tarziu. Dupa cum spune el, sunt a lui. Si cu cat imi petreceam mai mult timp cu el, cu atat realizam cat de incurcata e lumea cu adevarat...