Capitolul 18

2.9K 162 6
                                    

Kim statea langa baiatul cu pielea bronzata si parul negru ca smoala. Nu ii stiam numele, dar era evident ca era un membru din One Direction. Eleanor era cocotata in poala lui Louis, stand destul de confortabil cu bratele lui Louis in jurul taliei ei firave, dar Kim statea langa acel baiat. Si ceva era in neregula cu ea.

Ochii ei se uitau inainte, vazand nimic. Chiar si de unde eram eu puteam spune ca era complet moale – fara viata. Normal Kim ar fi o fata asa buclucasa, cocheta si fericita; dar chiar acum era complet opusul.

“Ce s-a intamplat cu ea?” L-am intrebat pe Harry, ingrijorarea auzindu-se in vocea mea. M-am oprit dintr-o data, si Harry m-a tras inainte, bratul lui strangandu-se in jurul gatului meu.

“Cu cine?”

“Prietena mea.” Am suierat. Panica se infiltra in mine. Ma asteptam ca Kim sa ma recunoasca – sa fie constienta de prezenta mea. Dar nu, ea se holba in fata ei. Nicio expresie faciala. Umerii i s-au indoit, miscorandu-se. Parul ei era dezordonat si arata aproape nepieptanat, ceea ce era ciudat pentru ea, si puteam vedea ca pielea ei stralucea de ceva ce arata aa transpiratie.

Si apoi am vazut ce purta.

Un tricou strans pe corp care ii facea pieptul sa arate ca o sa explodeze, aratandu-i aproape jumatate din sanii ei, si o fusta care abia ii ajungea la coapse. Purta si tocuri, care aratau de parca ar fi imposibil sa merg confortabil in ele.

Oh doamne...

“Ce naiba s-a intamplat cu ea?” Am intrebat mai tare de data asta, smucindu-ma din stransoarea lui Harry. Ochii lui verzi au sclipit iritati.

“Claire, nu fa o scena.”

Lacrimi de frica s-au format in ochii mei cand m-am uitat inapoi la cea mai buna prietena a mea. “De ce arata asta?” Inima mi s-a inclestat cand am vazut bratul baiatului fiind in jurul taliei lui Kim, care era practic singurul lucru care o tinea. Daca nu era acel brat, Kim ar cadea. Sunt sigura.

Harry s-a ridicat nonsalant. “Lui Zayn ii place sa ia droguri.”

“Sa ia droguri?” am repetat, nefiind in stare sa imi iau privirea de la Kim. “Pentru ce?”

Harry arata de parca ii testam rabdarea. Vocea lui a scazut, incat sa-l aud doar eu. Si a vorbit repede, bratul lui atingandu-mi antebratul, tinandu-ma din a izbucni intr-o furie oarba. “Ii place sa drogheze fete.”

“A drogat-o pe Kim?”

“Mai incet!”

“De ce ar droga-o pe Kim? Ce droguri i-a dat? Arata de parca abia se mai tine pe picioare!” Am spus, vocea tremurandu-mi.

“Probabil i-a dat putin ecstasy, desi prietena ta arata destul de voitoare noaptea trecuta.” A spus Harry. “Acum hai, trebuie sa vorbesc cu ei. Nu vreau sa ne intrerupi, okay? Daca o faci—“

“— poate are nevoie sa se duca la spital.” L-am intrerupt ascutit, trecand pe langa bratul lui ca sa ma duc la Kim. Am facut doar cativa pasi inainte ca Harry sa imi prinda incheietura dureros de tare si m-a smucit ca sa ma intorc cu fata la el. Incepea sa arate nervos.

“Sa nu dea dracu’ sa pleci cand incerc sa vorbesc cu tine.” A suierat Harry intr-o soapta incordata. “Si nu ma intrerupe.”

Ce i-a facut lui Kim noaptea trecuta? I-a dat mai multe doze de droguri? A batut-o? a violat-o?

“Nu.” Am murmurat, simtindu-ma dintr-o data ametita. M-am luptat cu Harry, simtindu-i bratele, inconjurandu-ma brusc. “E doar vina mea...”

Am mai privit-o odata pe Kim si am vazut ca acel baiat vorbea cu ea. Era alt baiat, cu parul scurt, care radea la ceva spus de acel baiat. Si cand am vazut ca mana i-a alunecat pe coapsa, stiam ca o tachina.

TwistedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum