Zambetul lui Fran a tremurat cand mi-a vazut expresia. Confuza, a spus incet, “Mda, eu uh am facut sex cu Harry ca sa incerc sa il indepartez de tine. Chiar am incercat, Claire, dar imediat ce am terminat s-a dus inapoi dupa tine.”
M-am ridicat de pe ea, punandu-ma la marginea patului. Harry si Fran au facut…sex?
“Cand?” Am intrebat.
“Nu de mult, presupun. Harry a intrat in casa mea, cerandu-mi sa-i spun unde esti. Asa ca am incercat sa il distrag, pentru ca stiam ca tu ai incercat sa fugi.” Vocea lui Fran era umpluta de vina, si asta m-a facut sa ma incrunt. “Si bastardul era pe cale sa plece cand m-ai sunat. El m-a fortat sa vorbesc cu tine la telefon ca sa aflu unde esti – asa a aflat unde erai. Am incercat totul ca sa il tin departe de tine; m-am oferit lui, dar fara folos. Tot pe tine te voia la sfarsit…”
Gandul ca Harry a facut sex cu altcineva m-a intepat. A fost ca atunci cand am fost beata si am vazut-o pe Kim sarutandu-l – mi-a lasat un gust amar in gura si m-a facut sa ma simt…frustrata. Am inghitit greoi si mi-am strans mainile in pumni. “Deci nu te-a violat?”
“Nu.” A murmurat Fran. “Eu am inceput. El nu m-ar fi atins niciodata daca nu mi-as fi dat tricoul jos. Stiu ca suna nebunesc, dar voiam sa il fac sa te lase in pace. Eram satula sa stau acolo, privind oamenii tarati pe strazi. Voiam sa ma revansez pentru anii de lasitate facand ceva bun. Dar nu a functionat.”
A fost liniste ceva timp. Niciuna din nou nu a forbit inainte ca ea sa imi atinga usor umarul, ochii ei uitandu-se la fata mea.
“Claire? Plangi?”
Cum ar intelege ea e simt?
Nici eu nu stiu ce ar trebui sa simt acum.
Din acea noapte in care l-am salvat pe Harry, am dezvolat niste sentimente puternice pentru el. Uram sa il vad ranit – si ma ranea sa il vad trist, desi nu l-am vazut niciodata asa inainte. Dar tot ce siam era ca atunci cand am vazut acei barbati batandu-l, nu puteam sa-l las. Nu, m-am dus acolo, creand o iluzie cum ca stiu cum sa folosesc o arma – riscandu-mi astfel viata – si l-am salvat. Si cand l-am vazut cat de batut era dupa asta, a trebuit sa am grija de el.
As fi putut sa plec.
Asa ca era evident ca nu ii purtam ura lui Harry. Chiar nu il uram.
Doar ca nu stiam ce simteam.
Il iubesc?
Am indepartat intrebarea. Iubirea chiar nu isi avea locul aici. Iubirea era rabdatoare, iubirea era buna. Iubirea nu e atunci cand un tip te gaseste intr-o alee intunecata intr-o furtuna si te pacaleste sa ii porti jacheta ca sa te gaseasca mai tarziu. Iubirea nu e atunci cand unui barbat ii place sa te vada zvarcolindu-te sub el, sau sa te ameninte in moduri ingrozitoare daca incercai sa ‘scapi’. Stiam ca Harry nu ma putea iubi; nu era capabil de asta. I-am parasit casa prin veranda din spate si el a venit dupa mine cu o arma. A spus ca nu avea de gand sa ma impuste ,era doar ca sa ma prinda pentru ca el inca era intr-o pozitie fragila, dar faptul ca s-ar duce la aceste extreme ca sa ma tine unde nu voiam sa fiu arata ca Harry nu putea iubi.
Mereu am fost invatata ca iubirea era voitoare. Iubirea era frumoasa. Iubirea era totul. Uitandu-ma la filme Disney cand eram copil mi-a aratat ca povestile de dragoste mereu se sfarseau cu un cavaler intr-o armura stralucitoare, si ca cei doi s-ar duce spre apus dupa un final fericit. Iubirea care era infatisata in filme era cateodata dificila, dar in sfarsit, totul era bine.
Dar nu am vazut niciodata un film in care o fata era fortata sa fie cu un barbat. Nu am vazut niciodata un film unde e un oras care era condus de bande, si mai tarziu developat radical de fortele regulamentului. Intreaga situatie chiar suna a fictiune pentru mine – nu putea fi reala.
CITEȘTI
Twisted
FanfictionMi-a fost spus sa stau departe de el. Era periculos. Facea lucruri oribile. El "nu avea inima". Dar acum e prea tarziu. Dupa cum spune el, sunt a lui. Si cu cat imi petreceam mai mult timp cu el, cu atat realizam cat de incurcata e lumea cu adevarat...