Capitolul 23

3K 178 17
                                    

[17+]

Am spus-o cu voce tare?

M-am tras de langa Harry un moment, inima sarindu-mi o bataie in piept, ochii marindu-mi-se pentru o fractiune de secunda. Nu puteam sa cred cuvintele – intrebarea – care tocmai mi-a iesit pe gura. Nu am spus niciodata buzelor sa le spuna; era ca si cum s-au miscat de capul lor, spunandu-mi gandurile cu voce tare.

Desigur, m-am gandit la acea intrebare inca din noaptea in care am citit jurnalul mamei lui Harry. Doar ca nu am dobandit curajul sa il intreb pe Harry.

Fata lui era exemplul principal al unei statui; ochii lui s-au ingreunat si buzele lui formau o linie dreapta; maxilarul i s-a incordat in timp ce gandea, si nu puteam sa spun daca era suparat. Nu stiam de ce s-ar supara de la o intrebare, dar aveam un sentiment ca mama lui trebuia sa fie cumva apropiata, asa ca topica trebuia sa fie sensibila pentru el.

Am pasit inapoi, respiratia oprindu-mi-se in piept in timp ce ne-am conectat privirile, neputand sa mi-o mut. Intreg corpul mi s-a incordat; pregatita sa tresar daca era facuta o miscare brusca. Am uitat complet ca eram goala, si sanii mei goi erau vizibili.

Spre surprinderea mea, ochii lui de jad au observat asta, si privirea lui pazita s-a mai inmuiat putin cand l-am simit uitandu-se flexibil la pieptul meu. Intreaga chestie putea fi considerate comica, faptul ca goliciunea mea ii putea atragea atentia lui Harry asa usor. Dar nu era, in special cand ochii lui s-au intunecat intr-un sentiment nou.

Si cu siguranta nu era furie.

“Eu, uh, cred ca e un moment bun sa iti spun ceva.” M-am balbait, luata prin surprindere de privirea din ochii lui. “Eu..am citi jurnalul mamei-“

“-ce ti-am spus sa nu te mai ascunzi de mine?” Harry a intrebat pe un ton jos, si am tresarit cand mainile lui mari le-au ridicat dintr-o data pe ale mele de pe sanii mei, tinandu-le ferm in parti. Buzele lui crapate s-au despartit, scotand o gura mare de aer pe gura in timp ce ochii lui erau din nou pe pieptul meu. “La dracu.”

“Ce?” Am intrebat pe sub nas, simtindu-ma ametita. Zapacita. “Ce s-a intamplat?”

A chicotit la agitatia mea, sunetul bubuielii adanci emanandu-se din pieptul meu. Fata mi-a palit cand a facut un pas spre mine, figura lui mare acoperind-o pe a mea. Dintr-o data ma simteam foarte neinsemnata stand in fata lui asa.

Putea sa imi faca atat de multe lucruri.

“Harry.” Am respirat.

“Hm?” Ochii lui nu s-au miscat de pe fata mea. Capul lui s-a inclinat spre dreapta, si a simtit mainile lui atingandu-mi usor sanii.

M-am tras, oftand involuntar si m-am intors cu spatele la el. Obrajii imi erau in flacari, si teama si-a facut drum spre stomacul meu, imobilizandu-ma.

“Claire.” Numele meu era un murmur moale, si pur si simplu am tresarit de la raguseala din vocea lui.

“I-am citit jurnalul.” Am spus, pastrandu-mi vocea ferma. Nu il puteam distrage din nou. “Stiu totul.”

Am deschis gura socata cand i-am simtit bratele incolacindu-se in jurul taliei mele, presandu-ma cu spatele de el. I-am simtit pieptul ferm presat de spatel meu, si buclele lui mor mi-au atins obrazul in timp ce si-a odihnit barbia pe umarul meu, strangandu-ma.

“Stii?” Parea usor amuzat. Nu intelegea ce ii spuneam?

Am respirat infiorata, inchizandu-mi ochii. Puteam auzi sunetele gentile ale lacului, scurgerea cascadei care ducea la ele.

“Da.”

“Interesant.” Cuvantul i s-a rotit pe limba, si aveam o presimtire ca nu se simtea intrigat. Mintea lui era evident altundeva. Buzele lui au inceput sa imi sarute partea din spate a gatului meu, mana lui ducandu-mi parul pe partea dreapta a umarului meu ca sa ii dea mai mult acces. Ochii mei s-au inchis imediat, un alt fior amenintand sa treaca prin sira spinarii de la contactul socant de placut. Apa lacului se scurgea pe burta mea goala, si a inceput sa imi fie frig, pentru ca eram uda si goala.

TwistedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum