“Vreau sa dansezi pentru mine.”
Vocea lui Harry era ragusita si periculos de joasa; se apleca in pat, cu picioarele desfacute si ochii lui verzi intunecati fixati pe mine. Purta jacheta de piele insemnata, dar a lasat-o descheiata, pe dedesubt avand un tricou simplu negru care era larg la gat, dandu-mi o priveliste masiva spre gatul sau. Parul ii era ciufulit pentru ca a fost afara, si era dat intr-o parte – ca intotdeauna. Dar acea bucla parea ca se dezlipea de restul. Se rotea in sus, in directia opusa a celorlalte.
“Ce?” Am intrebat confuza. Am deschis usa dormitorului lui, gasindu-l in pat, doar holbandu-se asa la mine, si imi facea stomacul sa se rasuceasca.
Harry s-a ridicat din pat si a venit spre mine. M-am ridicat instinctiv in timp ce s-a apropiat, intinzandu-si mana. Dar tot ce a facut a fost sa se duca langa mine ca sa inchida usa, dar a ramas la centimetri departare de mine. Figura lui lunga si subtire se contura langa mine, si buzele lui umflate erau curbate intr-un ranjet in timp ce ochii lui ma sorbeau.
“La dracu, iti iubesc parul asa.”
Degetele lui mi-au atins parul ca sa imi rasuceasca o suvita scurta, si se juca tacut cu pletele mele, capul aplecandu-i-se spre stanga. Mi-am curatat gatul incet.
“C-ce vrei sa fac?”
“Vreau sa dansezi.” A repetat Harry, indepartandu-si mana din parul meu. “Vreau sa ma exciti, si vreau sa te fut.”
…Harry e un tip asa romantic. Nu o spune pe ocolite, de asta sunt sigura.
Imi puteam simti obrajii incalzindu-mi-se doar de la limbajul lui explicit, si stomacul mi s-a rasucit de la sunetul gutural al vocii lui. Mi-am muscat instinctiv buza inferioara, miscandu-mi picioarele.
“O sa dau drumu la muzica.” Mi-a spus Harry, indepartandu-se spre stereo. Spatele lui era indreptat spre mine in timp ce a inceput sa se joace cu instrumentul. “Da-ti hainele jos. Te vreau goala.”
Te vreau goala.
Apoi a adaugat, “Daca nu esti goala cand ma intorc, o sa avem o problema. Ai inteles?”
Nu parea nervos; parea ca doar ma informa. Inutil de spus, imi dadeam tricoul jos destul de repede. Eram bucuroasa ca purtam un sutien pe dedesubt, dar nu era nimic special; doar un sutien normal – fara dantela sau material de satin – doar un sutien simplu si confortabil. Apoi mi-am dat pantalonii scurti jos, dezvaluind lenjeria mea neagra, care, ca si sutienul, nu iti atragea atentia. Inima imi pompa cand m-am dezbracat, stand acolo in lenjeria intima, uitandu-ma la Harry.
A apasat un buton, si o muzica tacuta a inceput sa rasune prin camera. Dar nu era aceeasi muzica din ziua aceea – nu era calma si linistitoare; aceasta era rock, dar nu avea versuri. Nu stiam ca era; nu imi parea cunoscut. Dar tobele au inceput ritmic alaturi de o chitara electronica, si cand Harry s-a intors spre mine, imediat m-am incordat sub privirea lui, in special cand buzele lui s-au curbat intr-un ranjet indraznet aproband.
“Good girl.” A comandat, dandu-si jacheta de piele jos. S-a oprit. “Vreau sa porti asta. Nu o incheia.” Mi-a inmanat jacheta, si aproape am scapat-o – mainile imi tremurau. Am pus-o tremurand pe corpul meu in timp ce Harry s-a asezat pe pat, ochii lui verzi urmarindu-mi fiecare miscare. Am oftat incet cand caldura adaugata din jacheta era in mine, si ochii mei s-au uitat ezitand inapoi la Harry.
“Deci…dansez?” Am intrebat moale. Simteam ca obrajii mi-au luat foc.
Harry doar a aprobat din cap; maxilarul ii era incordat si ochii incremeniti pe mine.
Am incercat sa ma gandesc la orice filme pe care le-am vazut in care fetele dansau pentru baieti. Imi aminteam ca am vazut unul cand niste baieti s-au dus intr-un club de striptease, si fetele isi miscau corpul pe muzica. Asa ca am inceput provizoriu sa imi misc soldurile pe muzica, dar spatele mi se simtea tare si nu stiam ce sa fac cu bratele.
CITEȘTI
Twisted
FanficMi-a fost spus sa stau departe de el. Era periculos. Facea lucruri oribile. El "nu avea inima". Dar acum e prea tarziu. Dupa cum spune el, sunt a lui. Si cu cat imi petreceam mai mult timp cu el, cu atat realizam cat de incurcata e lumea cu adevarat...