Hotarubi no Mori e

667 26 7
                                    

Szintén amino-ra :3

A Hotarubi no Mori e -t anime filmnek mondhatjuk, hiszen egyetlen részes. Mindössze 45 perces, mégis nagyon szép történet.

Hotarubi no Mori e

Egyéb címek:

Meglepően sok egyéb címe van, mimt például az angol "Into the Forest of Fireflies' Light" és a "The Light of a Firefly Forest", valamint a magyar "Szentjánosbogarak erdeje".

Történet:

Egyik főszereplőnk - mivel hát kettő van - Hotaru, aki a nyarat mindig a nagyszüleinél tölti, akik vidéken laknak, meglehetősen közel egy erdőhöz, amiről az a szóeszéd járja, hogy youkai-ok lakják.
A kislányt természetesen érdekli ez a mendemonda, s nem meglepő módon bemerészkedik az erdőbe, ahol el is téved. Éppen önmagát, és a szerencsétlenségét siratja, mikor egy maszkos fiú jelenik meg a fák között, és felajánlja, hogy kivezeti onnan, de csak ha nem érinti őt meg. A fiú neve Gin, és ő egy youkai, s ha megérinti őt egy ember, akkor eltűnik. Örökre.
Hotaru másnap természetesen visszamegy jászani a fiúval, s az elkövetkezendő napokban is ugyanígy cselekszik. Egészen addig míg véget nem ér a nyár, és a lánynak haza kell mennie.

Ezek után Hotaru minden évben a nyarat várja a legjobban, hiszen akkor újra találkozhat Ginnel.

Egyéb:

Ahhoz képest, hogy Hotaru nem érintheti meg Gint, nagyon erős kötelék - barátság, vagy talán kicsit több is - alakul ki kettejük között.
Két főszereplőnk van, más karakter nagyon nincs is, és ha mégis, akkor sem fontos. Hotaru és Gin múltjáról is csak minimálisat tudunk meg, annyit amennyi a történet megértéséhez feltétlenül szükséges.

A karakterek ábrázolása, a színek ismerősek lehetnek azok számára, akik látták a Natsume Yuujinchou című animét, hiszen szinte ugyanazok alkották ezt is. [Egyébként valószínűbb, hogy a Hotarubi no Mori e-t többen ismerik, mint a Natsume Yuujinchou-t pedig az is egy remek mű.]

A kivitelézésről pár szóban:

Igazából a lényeget már elmondtam az előző pontban.

Vélemény:

A történet, na meg a végkimenetel egyébként valószínűleg mindenki számára, aki hallott már az animéről, egyértelmű. Én legalábbis, már előre tudtam, hogy mi lesz a végén, szóval mikor már éreztem, hogy közeledik az a rész, felkészültem, hogy sírni fogok. Végül ugyan nem tettem ezt, de nagyon közel álltam hozzá, és ilyen esetekben inkább ne belőlem induljunk ki, mert én még sosem sírtam semmin. [Vagyis, egy könyvön, amiben meghalt a macska, de azt magam sem értem]
Az egész történet nagyon megható, és azok a fakó, pasztellszerű színek csak még jobban kiemelik, befolyásolják az érzelmek átadásának könnyedségét. Abszolút szép és könnyes, nézzétek meg. Most már csak magamat tudnám ismételni, szóval nem mondok többet.

Csupán háromnegyed órás - mint az legfelül is említettem - , tehát nem az a hosszú sztori, amire nehéz időt szakítani, szóval:
Nézzétek; megéri

Csupán háromnegyed órás - mint az legfelül is említettem - , tehát nem az a hosszú sztori, amire nehéz időt szakítani, szóval:Nézzétek; megéri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az animeaddicts megint segített nekem egy keveset, hogy rendes történet leírást tudjak összehozni nektek.

Az animeaddicts megint segített nekem egy keveset, hogy rendes történet leírást tudjak összehozni nektek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🌸Animeajánló🌸Where stories live. Discover now