abszolút pozitívan csalódtam - megint, és ennek elképesztően örülök.
◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Információk
Év és szezon: 2018/2019 téli szezon
Eredeti cím: Circlet Princess
Angol cím: Circlet Princess
Egyéb cím: -
Hossz: 12 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Circlet Princess (videojáték, azt hiszem ez az eredeti)
Stúdió: Silver Link
Eredeti szerző: a játék készítői🙏🏽◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Történet
Egy csomó olyan anime van, amiben egy újfajta sport jelenik meg, és itt is ez a helyzet. A VR-r figyelembe véve, és arra alapozva megjelent egy egészen újféle sport, a Circlet Bout, ami röviden összefoglalva egy virtuális valóság-szerűségben való harcot jelent, ahol ugyan neked kell mozognod, de elég egy bizonyos ruhát felvenned, ami által bekerülhetsz ebbe a valóságba és küzdhetsz a veled szembenállóval. Annak rendje és módja szerint ehhez a játékhoz/sporthoz tartozik egy igazán nagy mérkőzés is, az úgynevezett Princess Cup, amire különféle iskolák csapatai jelentkezhetnek.
Sasaki Yuuka egy energikus, kissé butácska lány, aki elég messze lakik mindentől ahhoz, hogy még csak ne is halljon erről az egészről. Épp ezért is szeret bele már elsőre ebbe a modernebb világba, mikor megérkezik Tokyoba. Lánykánk természetesen szinte azonnal eltéved, hiába minden útjelzés és segédeszköz, de ennek köszönhetően egészen véletlenül épp egy Circlet
Bout aréna elé keveredik.Itt találkozik egy Chikage nevű lánnyal, akiről nem sokkal ezután kiderül, hogy az egyik legeslegjobb játékos. Néhány véletlen folytán Yuukát összekeverik azzal a személlyel, akinek Chikage ellen kellett volna megküzdenie, s így főszereplőnk, életében először, kipróbálja a Circle Boutot. Mondanom sem kell, de azonnal beleszeret, s nem is csak a játékba, hanem a Chikagéval folytatott harcba is - épp ezért is sajnálja annyira, mikor küzdelmük túlterheli a rendszert és kénytelenek félbeszakítani a meccset, ámbár megígérik, hogy egy nap befejezik.
Aprócsak ugrás az időben, laza két évvel később járunk, Yuuka pedig épp elkezdi új életét egy Circlet Boutról híres iskolában. Igen ám, de hamar kiderül, hogy a dolgok azóta változtak, s az iskola egészen a rangsor legaljára csúszott Circlet Bout téren - még egy rendesen működő klubbjunk sincs ennek a sportágnak! Képes lesz-e Yuuka így is újra szembenézni Chikagéval?
◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Vélemény
Pozitív csalódás ez az egész. Bevallom, teljesen véletlenül leltem rá erre a műre, a tervezett animéim pedig egyre csúnyábban néznek rám. Mikor befejeztem a Cheer Danshit, az oldal, ahol néztem új videókat dobott fel, s a Circlet Princess egy volt ezek közül. Borítóképe kissé csalóka volt, ugyanis a rajta feszítő kissé hiányos öltözetű lányka nem sok jót ígért, de szerencsére ennek ellenére is belekezdtem - és milyen jól tettem!
Ez az anime egy igazán méltó adaptáció, amely végig fenttartja a néző érdeklődését, s mindeközben még a minőség sem romlik nagyon észrevehetően.
A történet elég sablonos, de ez az egymás ellen harcolósdi mindig is szórakoztató volt, s egy ideig még az is lesz - főleg, ha nem nyomják tele ilyenekkel a szezonokat - , így ha egy rövidebb ideig el is tévelygett az elméd, elég gyorsan vissza is talált az animéhez.
A világ, amiben vagyunk ötletes és, nem mellesleg kimondottan reális is. A Circlet Bout ötlete egészen király, bár kérdéses miért csak lányok játszák (az animében egyetlen egy fiú volt. Egyetlen egy, aki ráadásul az idő nagy részében nem jászott túl nagy szerepet.), de ha férfi játékosok is lettek volna, az egész nagyobb valószínűséggel lenne egy ecchi-hárem anime (ezt pedig nem akarjuk).
Főbb karaktereink meglepően szerethetőek, és rácáfoltak arra a félelmemre, hovy nem ismerjük meg őket rendesen. Volt egy lány, aki miatt nagyon féltem attól, hogy csak egy töltelék lesz, de hál'istennek összekapta magát és a csapat, az anime teljesjogú részévé vált.
A zenék jók voltak (bár még nem jöttem rá, honnan ismerős ennyire az opening), de nem kiemelkedően, mégis hozták az elvárt szintet. Ugyanez a látványvilágról és animációról is elmondható - és most fogjátok a fejeteket, tudom - de alig volt benne CGI-os jelenet, és ez számomra egy hatalmas pozitívum.
Remek humora is van - rengeteg vicces, megnevettető pillanatot is átélünk, ugyanakkor komolyabb beszélgetések fül- és szemtanújai is lehetünk.
A végével egyébként nem vagyok különösebben megelégedve, hisz úgyahogy lezárták, de mégis hátramaradt egy csomó megválaszolatlan kérdés, szóval egy második évad nem ártana neki (esélytelen).
Összegezzünk, hisz az sosem árt!
Ez egy laza 6-7/10-es anime, ami kihagyható, de ha mégis arra szánod magad, hogy megnézd, akkor valószínűleg tetszeni fog, hiszen alapjában véve ez nem egy rossz anime - csak hát, vannak nála jobbak is.
YOU ARE READING
🌸Animeajánló🌸
RandomSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...