a romantikus komédiám éppen olyan rossz, mint vártam.
◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Információk
Év és szezon: 2013 tavaszi szezon
Eredeti cím: やはり俺の青春ラブコメはまちがっている.
Angol cím: My Teen Romantic Comedy: SNAFU
Egyéb cím: Oregairu (én sem tudtam hová tenni, szóval rákerestem és azt mondták, nem kell, hogy értelme legyen, szimplán csak kiemelték ezeket: yahari ORE no seishun love comedy wa machiGAtteIRU)
Hossz: jelenleg 2×13 rész, de majd valamikor jön a harmadik évad. jú nó, csak csúszik a korona miatt
Közvetlenül kapcsolódó művek: Yahari Ore no Seishun Rabukome wa Machigatte Iru. (light novel, eredeti mű); visual novel és manga feldolgozása is van.
Stúdió: Brain's Base (1. évad); feel. (a többi)
Eredeti szerző: Wataru Watari; Ponkan8 (karakterdizájn)◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Történet
Hikigaya Hachiman magánakvaló, magányos ember, s mindig is az volt, ám az alsóközepet befejezve úgy határoz hátrahagyja a csalódásait és változtat a jelenlegi helyzetén. Ezen sajnos nem segít, hogy az évnyitóra igyekezve elüti egy autó, mikor megpróbál megmenteni egy kutyát. Nincs mit tenni, úgy látszik ugyanolyan egyedül marad, mint eddig. Erre a sorsra van ítéltetve.
Szóval kissé befordul és negatívabbá válik, mint eddig valaha, így az egyik tanára - Hiratsuka-sensei - úgy határoz, ezen változtatniuk kell, s hogy tervét megvalósítsa, magával viszi Hachimant egy klubba, melyet "Segítő Klub"nak hívnak. Egyetlen tagja van, a Hachimanhoz hasonlóan folyton egyedül lévő Yukinoshita Yukino. A lány igazán jó tanuló hírében áll, és meglehetősen népszerű is, valahogy azonban mégis folyton egyedül van.
A "Segítő Klub" klubtevékenysége abból áll, hogy segítenek a hozzájuk betérő diákokon, teljesítik a "kívánságaikat". Hachimannal kiegészülve immáron ketten vannak a klubban, s a fiú a Jégkirálynőnek nevezett Yukinoshita társaságában töltheti a délutánjait. Fantasztikusan hangzik, nem de?
VOCÊ ESTÁ LENDO
🌸Animeajánló🌸
DiversosSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...