Koi to Uso

227 6 3
                                    

Ez az ajánlószerűségem már elég rég óta kész van (még a Dororoé előtt írtam), de elfelejtettem kitenni;^;

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Információk

Év és szezon: 2017 nyári szezon
Eredeti cím: 恋と嘘
Angol cím: Love and Lies
Egyéb cím: Koi to Uso
Hossz: 12 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Koi to Uso (manga), Koi to Uso (live action)
Stúdió: LIDEN FILMS
Eredeti szerző: Musawo Tsumugi

Év és szezon: 2017 nyári szezonEredeti cím: 恋と嘘Angol cím: Love and LiesEgyéb cím: Koi to UsoHossz: 12 részKözvetlenül kapcsolódó művek: Koi to Uso (manga), Koi to Uso (live action)Stúdió: LIDEN FILMSEredeti szerző: Musawo Tsumugi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Történet

Adott nekünk egy olyan nem túl távoli jövő, melyben ha eléred a 16 éves kort kapsz egy értesítőt a kormánytól, amelyben kijelölik, hogy ki a neked ideális házastárs. Ezzel a személlyel tökéletesen kiegészítitek egymást, és egész biztosan jól ki fogtok jönni - végtére is ő a jövendőbelid.

Aztán adott nekünk egy főszereplő, aki természetesen teljesen átlagos, s az anime legelső részében tölti be a tizenhatodik életévét, tehát ekkor kapja meg az értesítőjét. Ám Nejima Yukari szerelmes egy lányba, méghozzá évek óta, s semmit nem tett annak érdekében, hogy ezt szerelme tudtára adja.
Egyetlen napja maradt az értesítőjének megérkezése előtt, s úgy véli ideje bevallani érzéseit a lánynak - aki valószínűleg úgy is elutasítja.

Takasaki Misaki azonban nem ezt teszi, sőt, bevallja főszereplőnknek, hogy ő is ugyanúgy szereti a fiút, mint az őt. A gondok tehát adottak.

Nejima értesítője valamivel éjfél után érkezik, mikor a fiú Misakival együtt egy parkban üldögél, s ahogyan arra már számíthattunk, nem a lány neve áll a papíron.

A későbbiekben meg is ismerkedünk Sanada Ririnával/Lilinával, aki egy csinos, kissé elszigetelt lány, akinek elsőre esze ágában sincs hozzámenni a mi Nejimánkhoz (nem is csoda, a fiú nem igazán koncentrál rá az első találkozás alkalmakkor). Drága főszereplőnk elmeséli neki, hogy szerelmes Misakiba, s Ririna/Lilina úgy határoz, támogatja kettejük szerelmét.

 Drága főszereplőnk elmeséli neki, hogy szerelmes Misakiba, s Ririna/Lilina úgy határoz, támogatja kettejük szerelmét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🌸Animeajánló🌸Where stories live. Discover now