Made in Abyss

577 20 3
                                    

Az anime 13 résszel rendelkezik, legalábbis egyelőre. A 2017-es nyári szezonban jött, tehát még viszonylag újnak számít, és így is elég nagy hírnévre tett szert. [Bár a Yuri!!! on Ice hype-jához nem hasonlítható]

Az animeaddictson lévő műfaj-, és témabesorolásaiból igen sok van, szóval beteszem ide:

Az animeaddictson lévő műfaj-, és témabesorolásaiból igen sok van, szóval beteszem ide:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Elnézést, hogy lusta vagyok, és nem másolom be.

Egyéb címek:

Történetünk egyéb címmel nem rendelkezik, tehát erre ne is fecséreljünk több szót.

Történet:

A főszereplő lánykánk Riko, talál egy fiút, aki szerinte egy robot, és a Feneketlen Mélység - alias Abbys, és én így fogok hivatkozni rá - legeslegaljáról jött fel.

A találkozásuk persze nem szokványos, benne van már abban, hogy a lány "találta" a fiút, akit először, fantáziadúsan robotfiúnak (Robot-kun) nevezett el.

Épp ereklyéket - a régmúltból visszamaradt dolgok, és fura tárgyak -  keresett, hogy feljebb emelkedhessem valami ranglétra szerűn, ugyanis a célja, hogy fehér sípos legyen, akárcsak az anyja, és ezzel a ranggal nagyon mélyre leereszkedhessen az Abbys-ba. A barátját - Nat, aki fiú, csak megjegyzem, ha a névből nem jönnétek rá - megtámadja egy [hűű nem emlékszem a nevére] valamilyen vörösfogú lény, és Riko megmenti őt azzal, hogy belefúj a sípjába - piros, tehát a legalacsonyabb rangú barlangász - , és ezzel magára tereli a lény figyelmét. Igen ám, ez mind szép és jó, de Rikot ki menti meg?

Itt jön képbe Robot-kun, aki valami lángcsóvával, amit a kezéből lövell ki, eltalálja a lényt, aki ennek következtében elmenekül.

Ugye a lány megtalálja a robotot, magával viszi, és fel akarja ébreszteni, ugyanis az eszméletét vesztette.

Ez később sikerül is.

A robotot később elnevezi Regnek, ha jól emlékszem a kutyája után. [Most komolyan, mindenki a kutyájáról nevezi el az új barátját/szolgáját/mittudoménmilyét? Ciel is a kutyájáról nevezte el Sebastian-t...]

A történet tulajdonképpen akkor indul be, mikor Reg és Riko leereszkednek az Abyss-ba, és teljesen egymásra vannak utalva, miközben szinte minden rájuk vadászik.

Egyéb:

NE ÍTÉLD EL A GRAFIKÁJA MIATT!
A kisgyerekes kinéztű főszereplők, és a furcsa, abszolút nem szokványos - ámbár igenis jó - grafika nem téveszthet meg. A főszereplőink valóban gyerekek, méghozzá kíváncsi, tudásra éhes gyerekek, akik elhivatottak a küldetésük végrehajtása érdekében. Valamint, a műfaj- és témabesorolásban sem véletlenül szerepel az "erős idegzetűeknek" és az "erőszakos" jelző.

Tehát, az eleje még nem annyira durva, az évad vége felé kezdenek a dolgok rendesen kibontakozni, és eldurvulni.

A kivitelezésről pár szóban:

Az opening és az ending is remek, a grafika mint mondtam, nem szokványos, de ennek ellenére nagyon is jó. Másmilyen grafikát így utólag - és előtte sem igazán - tudtam/tudnék elképzelni neki.

Vélemény:

Oké, szóval. Azt hallottam előtte is, hogy nem épl a legbarátságosabb anime, tehát megint előre gondolkoztam, és mint a Tokyo Ghoul esetében, it is valami durvábbra számítottam.
Ez persze nem baj, hiszen az anime javára írható az is, hogy nem csinált vérfürdőt az egészből.
Az Abyss szintjei rendesen ki vannak dolgozva, a fő karaktereink szintén. A szintekről még annyit, hogy mivel mimd máshogy néz ki, és mindnek megvan a maga varázsa, ezért ez is lenyűgöző.

13 rész, nem hosszú, szakíts rá időt, ha felkeltette az érdeklődéset :D

Az animeaddicts nem tudott segítséget nyújtani, ugyanis ehhez még nem érkezett ismertető.
Az Abyss szintjeinek rajzát beteszem ide lentre.

🌸Animeajánló🌸Onde histórias criam vida. Descubra agora