Éppen most (khm tegnapelőtt, bár ezt a cuccot már tegnap megírtam) fejeztem be ezt az animét, és eléggé tetszett, szóval miért is ne írhatnék róla?
ReLIFE
Egyéb címek
Nos, ilyenünk nincs, szóval akár tovább is léphetünk a lényegesebb dolgokra.
Történet
Kaizaki Arata - a főszereplőnk, ha ez nem lenne egyértelmű - egy 27 éves férfi, aki első munkahelyén egy olyan traumát élt át, hogy három hónapnyi munka után ott is hagyta az egészet. Ezek után az élete egészen rosszul haladt. Hiába járt egy csomó állásinterjúra, sehová sem vették fel, így részmunkaidős dolgozóként vállalt munkát egy közértben. Ezzel ugyan nem keres valami jól, de azért még éppen hogy el tudja tartani magát. A szülei is támogatják őt egy kis pénzzel, bár ezt az első rész folyamán meg is vonják tőle. A barátainak azt mondja, hogy van rendes munkája, holott egyébként ez hazugság, de Arata azt hiszi, csak íy tud megfelelni.
Szó, ami szó, Arata élete elég rossz. Ám az egész éles fordulatot vesz, mikor egy este, hazafelé tartva összetalálkozik Yoake Ryo-val, aki állítása szerint egy ReLife nevezetű kutatóintézetnek/labornak dolgozik, és felajánl egy lehetőséget főhősünknek. Vállalhata, hogy a ReLife kutatóintézet kíísérleti alanyává válik egy évre, ők pedig fedezik minden kiadását, majd az egy év leteltével biztosítanak neki egy munkát.
De mit is jelent pontosan kísérleti alannyá válni?
Jelen helyzetben ez annyit tesz, hogy kap egy pirulát, amit ha bevesz, 10 évvel fiatalabb lesz - legalábbis külsőleg, kinézetre - és újra iskolába kell járnia. Nos, ez egy egészen jó lehetőség, nem?
Nos, a kissé részeg Arata elfogadja az ajánlatot, és kezdetét veszi az utolsó iskolás éve. Megint. Ugyanis hősünk - nevezhetem így? - rögtön harmadévesként kezdi, ami ugye az utolsó év. Ám rögtön az első akadálynál bukik egy kicsit, ugyanis az éveleji teszteket teljessen elbukja, így javítótesztetel hada vár rá a jövőben. Ettől eltekintve, igazán jól érzi magát, barátokat szerez, ismerkedik, és azt teszi, amit jónak lát.
Egyéb
Kérem szépen, ezt úgy fogták a végén és elvágták. Csak úgy simán. Ott hagyják szegény nézőt egy infoval - amit én szépen lespoilereztem magamnak a 8-dik rész után, és ugyan nem volt spoiler mert már a 6-dik részben rájöttem, de nem baj - és kezdjen amit akar, mert bizony folytatás az nincs. /De lesz, kemény 4 rész, március 21-től/
So, so mindegy. Kitérek itt most a kategóriákra egy picit, de csak említésszerűen.
Szóval, animénk egy seinen anime amely a diákok utolsó középiskolás évét jeleníti meg; lényegében. Elég sok dologra kitér, barátságra, szerelemre, felnőtté válásra. Egy szóval, a szokásos iskolában játszódó animékhez hasonlóan. Attól eltekintve, hogy főhősünk 10 évvel idősebb mindenkinél, akivel egy osztályba jár.
A kivitelezésről pár szóban
Egészen remek. A rajzolásban nincs semmi különös, szép, meg jó, de ennyit lehet róla mondani. Kivéve, ha figyelembe vesszük az olyan gyönyörű fejeket, mint például ez *lefelémutatónyíl*:
Csodaszép, nemde? Csak én imádom ezeket ennyire?
Visszatérve a rajzolásra, arra amire kell, tökéletesem megfelel, és nem is kellA történet jól vegyíti a humoros részeket a drámásabbakkal, amiből szerencsére azért nincs olyan sok. Vannak részek, amik megkövetelik a drámai pillanatokat - a romantikus kapcsolatok, és a felnőtté válás - , de az a bizonyos mérleg inkább a humor része felé dől.
Karaktereink már a legelejétől szerethetőek, ami a manga és a szinkronhangok érdeme is.
Negatívumnak tekinthető viszont, hogy a zenei aláfestés nem igazán sikerült. Nem nagyon maradhatott rá pénz, emiatt pedig egy egészen rémes zongorajáték szól mindenhol. (Ami apumat igazán idegesítette, mikor néztem az animét, én meg nem is hallottam egy idő után.)
Az opening igazán jó, nekem nagyon nagyon tetszik, és ennek lehet köze ahhoz, hogy borzasztó ismerős volt. Aztán rájöttem, hogy ugyanattól van, mint a Magi:Sinbad no Bouken főcímdala, és ez mindemt megmagyarázott.
Ending. Ha jól emlékszem, akkor az összes rész után más, és más dal, ami valahogyan illik, passzol az adott rész cselekményéhez.Vélemény
Őszinte leszek. Valamivel másabbra számítottam. De pozitívan csalódtam. Azt ugyan nem mondom, hogy bekerült a kedvenceim közé, de tetszett. És ez tőlem nagy szó, mivel ez nem egy fantasy anime, és még romantikus dolgok is vannak benne, amiket nem igazán bírok.
A szereplőket imádtam/imádom, és nem hiszem, hogy ez változni fog, ráadásképp nekem a rajzolás is tetszik.
A humoros részeket - a gyönyörű fejekkel együtt - igazán nagyra értékelem.
Mint azt már mondtam, az opening nagyon tetszik, le is töltöm majd - ha nem felejtem el.Ajánlom~
》délelőtt nem engedte kitenni, mert a wattynek valami baja volt《
VOCÊ ESTÁ LENDO
🌸Animeajánló🌸
DiversosSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...