Vagy hosszabb címmel: La storia della Arcana Famiglia
Történet:
Regalo szigete fontos kereskedelmi központ. Ezért hát elég sok a bűnözés is, amit az Arcana Famiglia nevű szervezet igyekszik visszafogni. A szervezet úgy működik, mintha egy nagy család lenne, és a tagjai mnd különleges képességekkel rendelkeznek. Ezeket a képességeket úgy szerzik meg, hogy szerződést kötnek egy tarot kártyával.
A családfő, Mondo, úgy dönt, hogy visszavonul, és azé lesz a "családfő" rang, aki képes végig csinálni az Arcana Duello-t. Ami nem más, minthogy egymás ellen harcolnak, majd az, aki mindenkit legyőzött, megküzd Mondo-val a címért. Ha legyőzi, akkor egyértelműen az övé, és Mondo lánya, Felicitá is, ha veszít akkor meg nem kapja meg.Szereplők:
Felicitá: Az Arcana Famiglia vezetőjének egyetlen lánya. A legtöbb tag az "Ojo-sama" vagy "Hercegnő" megnevezéssel illeti. Arcana erejének segítségével belelát mások szívébe. Később a "Kard" vezetője lesz. Általában egy bagoly kíséri, Fukurota.
Nova: A "Szent Grál" tagja, amely a védelemért felelős. Előszeretettel ugratja Libertát, akivel egyben gyerekkori barátok is. Fiatal kora ellenére igen tehetséges, ezért könnyen felemelkedik az egyesület ranglétráján. A tarkóján megtalálható az Arcana ismertetőjegye, jelentős erejével pedig el tudja altatni az embereket.
Libertá: A hírszerzés tagja, tulajdonképpen diplomáciával foglalkozik. Gyakran hangoztatják neki, hogy a személyiségének megfelelő kártyával kötött szerződést, ugyanis elég önfejű és szórakozott. Kezdetekben nem tudja irányítani az Arcana erejét, mivel múltja akadályozza benne.
Szerződések:Libertá: IL Matto: A Bolond (1. kártya)
Dante: L' Imperatore: Az Uralkodó (4. kártya)
Debito: L' Eremita: Remete (9. kártya)
Pace: La Forza: Erő (11. kártya)
Nova: La Morte: Halál (13. kártya)
Luca: La Temperanza: Mértékletesség (14. kártya)
Jolly: La Luna: Hold (18. kártya)
Felicitá: GL Amanti: Szeretők ( 6. kártya)Kedvenc szereplő: igazából mindenkit szerettem, talán Mondo-t kevésbé, de rajta kívű tényleg mindenkit.
Kedvenc rész: ezt is elég régen láttam, de mivel elég rövid, ezért igazából mindPozitívum:
▪a főbb szereplőknek részletes a múltja
▪a történet egyedi
▪vicces jelenetek
▪jó a zenéjeNegatívum:
▪személy szerint rövidnek tartom
▪a főszereplőkön kívűl a többiek múltjával nem annyira foglalkoztak
▪röviiiid
▪a Duello-t nem dolgozták ki eléggé, sőt, véleményem szerint egy kicsit összecsaptákStb.:
▪mint mondtam rövid, csak 12 részes
▪rendelkezik egy OVA-val, amin szétröhögtem magam
▪nem Japánban játszódik, bár erre szerintem mindenki rájöttEzt az animét is ajánlom mindenkinek, mivel szórakoztató, és jó is. A történet kissé lassan indul be, de érdemes megnézni.
ESTÁS LEYENDO
🌸Animeajánló🌸
De TodoSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...