ideje végre összekapnom magamat és megírni ezt is, mivel már lassan egy hónapja ígértem meg Unikrumplinak, hogy elkészítem.
◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Információk
Év és szezon: 2018/2019 téli szezonEredeti cím: どろろ
Angol cím: Dororo
Egyéb cím: Dororo to Hyakkimaru
Hossz: 24 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Dororo (eredeti mű, aka a manga), Dororo to Hyakkimaru (alternatív verzió, avagy az első animeadaptáció)
Stúdió: Mappa
Eredeti szerző: Osamu Tezuka◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━◆
Történet
Adott nekünk a Sengoku-kor - mikoris Japán több részre szakadt, s ezeket a részeket hadurak irányítottak, akik, mily' meglepő, háborúztak egymással.
Aztán, adott bekünk Daigo kagemitsu, történetünk kiindulópontjának hadura, aki születendő gyermekét a démonoknak feláldozván óhajtott békét, jó termést és boldog életet hozni a földjére. A démonok elfogadták az áldozatot, s így a hadúr elsőszülött gyermeke egy életképtelen, végtagok, bőr, látás és hallás nélküli lényként jött világra. Már az is csoda volt, hogy egyáltalán életben maradt...
Ő volna az egyes számú főszereplőnk, akit az apja születésekor halálra ítélt, s akit megmentettek és művégtagokkal láttak el. Hyakkimaru.
Mondanom sem kell, Hyakkimaru igen sok évet leélt mielőtt belecsöppenünk a történet valós idejébe - itt ugyanis a fiú már idősebb (nem annyira, de már nem is igazán gyerek), ráadásul elhatározása, hogy visszaszerezi mindenét a démonoktól. És hogy ezt hogyan is teszi?
Minél több démonnal végez, annál több testrészét és érzékszervét kapja vissza. Mialatt ezen munkálkodik, találkozik kettes számú főszereplőnkkel, Dororoval, aki egészen eddig tolvajként próbált túlélni, ám most csatlakozik Hyakkimaruhoz, és együtt folytatják a démonokkal való küzdelmet.
YOU ARE READING
🌸Animeajánló🌸
RandomSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...