Aldnoah.Zero

427 16 0
                                    

Franc se kérte, de mivel Megamival (Pkata2) tegnap erről beszélgettünk ezért itt van.

Aldnoah.Zero

"Tetessék igazság, mégha a menny le is omlik vala..."
Igen, ezt írtam ki a bemutatkozó cuccba is, mert tetszik

Egyéb címek
Akárhogyis nézem, ilyenünk nincs.

Háttértörténet:

[1972-ben egy idegen űrkaput fedeznek fel a Holdon, amin keresztül az emberek a Marsra tudnak eljutni. Itt pedig egy egykori idegen kultúra, az Aldnoah fennmaradt technológiájára bukkannak. A marsi telepesek ezt felhasználva egy szuperfejlett birodalmat hoznak létre Vers néven. Ez a fejlettség felsőbbrendűségi komplexushoz vezet az emberiség Földön maradt részével szemben, ami 1999-ben egy invázióban csúcsosodik ki.

Történet

Vers hercegnője, Asseylum Vers Allusia diplomáciai látogatást tesz a Földön, és ezt egyébként nagyon is várja. Teljes mértékben imádja a kék bolygót, hiába nem is járt még ott.
Ám a békés látogatást egy merénylet szakítja félbe, melynek célpontja természetesen nem más, mint Asseylum hercegnő.

A hercegnő ellen elkövetett merénylet - melyben az érintett hölgy elméletileg életét vesztette - elég ok volt ahhoz, hogy a Vers-iek háborút indítsanak a földiek ellen.

Vers nagyon fejlett, ráadásul rendelkezésülre áll egy Aldnoah nevű erő is. Ezzel szemben a földieknek esélyük sincs.

Főhősünk Kaizuka Inaho - akinek arcán érzelmet nem fogsz látni - egy közéliskolás zseni. Ebben a világban kötelező iskolai tantárgy, hogy megtanuld vezetni a Kataphrakt-okat, és természetesen  katonai kiképzésben is részesülnek, hogy vissza tudják verni a marsiak esetleges támadását. Persze a marsiak sokkal erősebbek mindenféle téren, így ez is elég veszett ügy.

Ennek a háborúnak a fordulatait leshetjük meg, természetesen főkémt Inahoék szemszögéből.

Nem tudom mennyire számít spoilernek, de Asseylum hercegnő nem halt meg. Tehát ő os belekavarodik ebbe az egészbe, miközben az egyetlen amit akar, az a béke.

Egyéb

Természetesen más karaktereket is megismerhetünk, mint például Inaho nővérét és barátait; a marsi lovagot Saazbaum-ot; valamint az egyik oldalon sem álló Slaine-t, és még sok mást is.

Ez egy mecha anime, és én utálom a mechás dolgokat. De tényleg. Viszont ez az anime tetszett. Legalábbis az első évad, mert a második évadtól a falra másztam.

A kivitelezésről pár szóban

Gyerekek, ez grafikai szinten gyönyörű. Az zenék szintén, és imádni fogod őket.

Mivel ez egy mecha anime, így vannak benme robotok, amiket emberek irányítanak. Tök jól meg vannak oldva, rengeteg féle-fajta van, szóval lehet válogatni.

Vélemény

Mint mondtam, az első évad tetszett. Eléggé nagyon tetszett, de a második évadban megjelenik az a karakter, akitől én falra mászom. Irritál, borzalmas. Ne.
Viszont összeségében jó, tetszett, a grafika főleg.

Viszont összeségében jó, tetszett, a grafika főleg

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zene fent~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zene fent~

🌸Animeajánló🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin