Servamp

813 54 24
                                    

Oké, embikéim, azt mondtam, hogy nem írok mostamság új kritkát, ajánlót, vagy mi ez, DE! Úgy érzem, meg kellett írnom a Servamp-ét, mert egyszerűen  ROHADT JÓ volt.

Egyszerűen nem szabad kihagyni, vétek nem megnézni ezt az animét, mert egyszerűen fuuuu. Az érvem a legjobb, tudom. Kicsit nagyon elfogult lettem ezzel az animével kapcsolatban. A tegnapi napomat a következő kép írja le a legjobban.⤵

Felkeltem fél 8kor, ha jól emlékszem, és 8ig feküdtem és nem csináltam semmit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Felkeltem fél 8kor, ha jól emlékszem, és 8ig feküdtem és nem csináltam semmit. Na de.

8kor szépen elkezdtem a Loveless-t, ami szintén nagyon jó anime véleményem szerint. Délig megnéztem 11 részt, majd ebédeltem. Ezután visszamásztam a szobába, és megnéztem a tizenkettedik, egyben utolsó részt is.

Miután azt befejeztem, Kitti-Cat ajánlására nekiestem a Servampnak, és azt hiszem érezhető az eredmény. Szóval, itt lenne az ajánló/kritika/miisez.

Történet:
Shirota Mahiru, ha jól emlészem ott még 15-öt mondtak a korának, de lehet, hogy tévedek, na de mindegy. Szóval Mahiru. Szereti az egyszerű dolgokat, éppen ezért egyszerűen is gondolkozik. Az idegesítő dolgokat pedig mindennél jobban utálja. És eme okok miatt fogad be egy fekete macskát, akiről kiderül, hogy nem éppen nevezhető "egyszerű" macskának.
Fejtsük ki jobban? Fejtsük.
Mahiru elvállal minden, de tényleg minden olyan dolgot, amihez másoknak nem lenne kedve. Miért? Egyszerű a válasz. Mert idegesítő lenne. Eme "tulajdonságának" oka mindem bizonnyal az anyja halála után következő gyámi eset. Senki sem tudja, hogy a kis Mahiru-nak ki viselje gondját, hiszem az anyja halálát követően egyedül maradt. Mindenki csak azt hajtogatja: valaki. Valaki tegyen valamit, hogy ne neki kelljen. És Mahiru egy ilyen "valakivé" szándékozik válni. Az ő "valakije", aki végül gondját viselte, a nagybátyja volt.
Egy nap, mikor főhősünk, ha lehet így nevezni, éppen hazafelé sétál, miután elvált a barátaitól, akik közül az egyikük, Sakuya, úgymond "figyelmeztette", hogy arra amerre Mahiru megy, állítólag vámpírok vannak. Sakuyát természetesen hülyének nézik, és eme figyelmeztetés szerű valamilyét többé-kevésvé szó nélkül hagyják. A lényeg, Mahiru arra megy, és egy sikátorban megpillant egy fekete macskát, akit hazavisz, elnevez - Kuronak - és egy csengőt akaszt a nyakába. Nem is sejti, mit okozott, illetve talán inkább indított e ezzel.
Másnap, vagy még aznap, miután visszatér Kurohoz, belépve a házba, mevpillantja, hogy bekalcsolva van a TV. Nem emlékszik, hogy úgy hagyta volna, ezért egy felmosóval felszerelkezve, elindul megtekinteni az okot. A TV előtt egy emberkét talál, aki chipset eszik, és Mahirunknak foggggalma sincs róla, hogy kicsoda. Röbid kergetőzés után, az idegent fény éri, melynek hatására átváltozik. Hogy mivé? Természetesen Kuro-vá, a befogadott fekete macskává. Kiderül, hogy Kuro egy vámpír. Ezek után egy véletlen folytán ideiglenes szerződés alakul ki Mahiru és Kuro között, melyet úgy lehet véglegesíteni, hogy Kuro iszik Mahiru véréből. Ez persze nem lenne cél.
Ám ez is igen gyorsan változik, egy véletlen támadás által, ahol Mahiru egyik barátja sérül meg elsőként.
Tehát a szerződés véglegessé válik, Kuro lesz Mahiru Servampja, Mahiru pedig, a Lustaság Servampjának Évája.
És hogyan tovább? Természetesen kell egy legyőzendő "gonosz", és ehhez kellenek társak is.

🌸Animeajánló🌸Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang