Okkké, ez nem éppen anime ajánló, de hát végülis a kedvenc mangáim közül párnak van adaptációja és öhm, belefér ez is a témába x))
Nem sikerült rangsorolnom őket, szóval egyszerűen csak írtam minderől (meg, van mondjuk, amit csak megemlítettem-)
~☆~
Bungou Stray Dogs
Akik követnek már egy ideje – esetleg ismernek, vagy csak szétnéztek a profilomon – azok tudják, hogy élek-halok ezért az animéért, és emiatt a mangájával is ugyanígy vagyok.Aki esetleg még nem hallott róla, annak nagy vonalakban felvázolom a történetet: Adott nekünk egy árvaházból kirakott főszereplőnk, Nakajima Atsushi, aki néhány sorsdöntő véletlen folytán csatlakozik egy természetfeletti képességekkel megáldott személyekből álló szervezethez, majd pedig különböző, veszélyesebbnél veszélyesebb helyzetbe kerül.
A cselekmény remekül fel van építve, a Harukawa-sensei rajzai nagyon jók, a karakterek pedig iszonyatosan szerethetőek.
Állapot: fut
Műfaj: természetfeletti, akció, seinen, dráma
Kuroshitsuji
A Kuroshitsuji anime egészen híres, szinte már alapmű. Ennek ellenére a mangához mérten csapnivaló – és nem csak azért, mert a második évadnak konkrétan köze nincs az eredeti műhöz.Alapfelállásunk azonban nem változott, Ciel Phantomhive még mindig egy tragikus sorsú, árván maradt gyerek, aki szerződést kötött egy démonnal – Sebastiannal. Főszereplőnk rokonok híján már fiatalon a Phantomhive-család feje lett, s a hírneve egészen messzire elér – nem véletlenül.
Esélyes, hogy az animét láttad, én pedig ennek tudatában mondom azt neked, hogy ha azt szeretted, ezt még jobban fogod imádni. Az anime cselekménye eléggé összekuszálódik, ám a mangában nem ez a helyzet. A dolgok szépen építkeznek egymásra, és lassan kezd kialakulni a teljes kép.
ESTÁS LEYENDO
🌸Animeajánló🌸
De TodoSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...