Naruti

430 11 1
                                    

Igen, i.

És akkor elég is a szóból, hiszen Naruti ajánlót írok, nemde? Lássunk is hozzá~

Oh, azt megjegyezném, hogy nem garantálom, hogy tetszeni fog~

Naruto
/Naruti/

Egyéb címek

Van nekünk ugye a sima "Naruto"-nk, ami mily' meglepő, minden nyelven ugyanaz. Ám ezen kívűl még itt van nekünk a csodás "Naruto:Shippuuden", amit én sem tudom, hogy tudok leírni. A Shippuden meglepő módon rendelkezik egyéb címmel, ami nem más, mint a "Naruto: Hurricane Chronicles" és a "NARUTO Typhoon Chronicles". Valamint, van "néhány" filmje, amiknek értelemszerűen nem ugyanaz a címe, de őket majd az "egyébnél" említem meg.

Történet

Azt hiszem, logikus az egészet a legeslegelején kezdenei, hátha akad olyan ember aki nem tudja miről szól ez az anime.

*áthúzott*És akkor itt a kérdés, hogy a rákba írjak le valamot röviden, amit nem lehet? Na de azért én megpróbálom.*áthúzott*

Történetünk főhőse Uzumaki Naruto. Most valld be, hogy meglepődtél. Naruto drága Konohában lakik, és ennek a helynek tuti van más neve is, de nem jut eszembe. Várjunk csak mégis. Magyarul Avarrejtek. Na de haladjunk.
Narutonak van egy célja - ráadásul nem is kicsi - amit mindenáron végre akar hajtani, ám egyelőre azontúl, hogy minden szembejövő vadidegennek elmondja, mást nem tesz érte (majd a későbbiekben). Ez a célja nem más, minthogy ő legyen a Hokage, aki úgymond Konoha vezetője.
Ennek örömére, mivel ilyen jó magaviseletű gyermek, fogja magát, és összefesti a régmúlt (ami meglepően közel volt) Hokagéinak a kőbe/falba vésett arcképeit. (Ezeket az arcokat amúg lehet sajnálni, mert elég peches sorsuk lesz.)

Amúgy főszereplőnk még iskolába is jár - sajnos nem tudom a nevét - hiszen ahhoz, hogy Hokage legyen, először minimum túl kell lépnie a shinobi lét legalacsonyabb "rangján" a genin léten. Amit amúgy is csak úgy szerezhet meg, hogy kijárja az iskolát. Amit eddig még nem sikerült. De Naruto kitartó - nagyon, de nagyon - így nagy nehezen sikerül elhagynia az iskolát, és geninné válnia.

Ez pedig egyet jelent azzal, hogy bekerül egy csapatba, valamint kapnak egy tanárt, és elvégezhetnek kisebb küldetéseket is. Naruti a 7-es csapat tagja lesz, ugyanúgy mint az antiszociálias Uchiha Sasuke és a folyton vinnyogó, Narutot gyakran megverő Haruno Sakura is. (Igen, itt még mindenki idegesítő.) A tanáruk pedig nem más, mint Hatake Kakashi, aki igazán szereti figyelmen kívűl hagyni a megbeszélt időpontokat, (de amúgy őt bírom).

Éss nem szeretném tovább folytatni a leírást, viszont kaptok egy kis háttérsztorit, amivel megdobtak már minket az anime legelején.

12 évvel a sztori kezdete előtt a kilencfarkú megtámadta Konohát, és az akkori Hokage csak az élete árán tudta megállítani, ám így sem tűnt el teljesen. (Mármint a kilencfarkú.) Elzárta a démont egy újszülöttba, aki nem más volt, mimt Naruto.
Sajnálatos módon az emberek emiatt kerülték szegényt, ő pedig kétségbeesett módon próbálta magára felhívni a figyelmet.

~♧~

Vaaagy; röviden és tömören: kergessük Sasukét, aki nem is akar hazajönni, miközben visszaemlékezünk arra a visszaemlékezésre amiben visszaemlékeztünk egy olyan visszaemlékezésre, amire már minimum hatszor visszaemlékeztünk.

🌸Animeajánló🌸Where stories live. Discover now