két nap alatt végignézve, megsiratva és kedvencelve.
◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Információk
Év és szezon: 2019 nyári szezon
Eredeti cím: 彼方のアストラ
Angol cím: Astra Lost in Space
Egyéb cím: -
Hossz: 12 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Kanata no Astra (manga; eredeti mű)
Stúdió: Lerche
Eredeti szerző: Kenta Shinohara◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Történet
"Per Aspera Ad Astra - göröngyös úton a csillagok felé"
A jövőben járunk, ahol a repülőautók, antigravitációs cipők és űrutazások a mindennapi élet részei.
Aries Spring lelkesedéssel telve érkezik meg az űrállomásra, ahol azonnal neki is ütközik egy néninek, majd perceken belül a táskájától is megszabadítják. Aggodalomra semmi szükség, ugyanis Kanata Hoshijima seperc alatt visszaszerzi a lánynak a holmiját, habár néhány félreértésnek köszönhetően a rendőrrobot őt gyanusítják meg - továbbra se aggódjunk, tisztázódik a dolog.
Hamarosan az is kiderül, hogy mind Aries, mind Kanata egy kilencfős iskolai csoport tagja, akik épp az ötnapos, iskola által szervezett űrtáborukba indulnak e rész elején. Mi történhet rosszul?
Rendben meg is érkeznek a McPa nevezetű bolygóra, ahol az elkövetkezendő napokat kellene eltölteniük, ám nem sokkal a "fuvarosuk" távozása után a semmiből egy féreglyuk jelenik meg és miután magába szippantotta szereplőinket, szépen ki is köpi őket a végtelen űrbe, s csupán egyikük gyors észjárásának hála nem vesznek oda mind azonnyomban.
Ám az űrben mégsem lebeghetnek örökké, hisz meghalnának, ezért is lélegeznek fel telkes megkönnyebbülésben, mikor észreveszik a tőlük nem meszse rostokoló, elhagyatottnak látszó - és valóban elhagyatott - űrhajót.
Valamelyikük azonban hiányzik.
Valamelyikük nem jutott fel az űrhajóra.
Valamelyikük még mindig magányisan sodródik az űrben.
Ez a valamelyikük pedig ki más volna, mint Aries?
ESTÁS LEYENDO
🌸Animeajánló🌸
De TodoSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...