Dr. Stone

180 10 13
                                    

sok mindent elmond, ha azt mondom, én ezt elkezdtem akkor, mikor kijött az első része, és most fejeztem be. Mármint nem az animéről - az király volt - , rólam, meg arról, hogy már megint elfelejtettem folytatni.

 Mármint nem az animéről - az király volt - , rólam, meg arról, hogy már megint elfelejtettem folytatni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Információk

Év és szezon: 2019 nyári szezon
Eredeti cím: ドクターストーン
Angol cím: rendkívül meglepő módon Dr. Stone
Egyéb cím: -
Hossz: 24 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Dr. Stone (manga, eredeti mű)
Stúdió: TMS Entertainment
Eredeti szerző: Inagaki Riichirou (történet); Boichi (rajz)

 Stone (manga, eredeti mű)Stúdió: TMS EntertainmentEredeti szerző: Inagaki Riichirou (történet); Boichi (rajz)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Történet

A legelső rész elején még minden teljesen rendben volt, úgy ahogyan annak lennie is kell. Adott volt nekünk egy normális világ, egy kellően irritáló csávóval, meg az ő újhagymafejű-őrülttudós barátjával. Előbbit Taiju-nak hívják, utóbbit pedig Senkuu-nak - igyekezzünk nem elfelejteni ezeket, ha már nekem valamiért elsőre nehézséget okozott.
Taiju épp készül bevallani évek óta magában tartott érzéseit élete szerelmének, Yuzurihának.

Ez mind szép és jó, ám hirtelen zöld fény tör elő a semmiből és kővé változtat mindenkit - jupp, minden embert. Nem tudjuk, miért vagy hogyan, egyszerűen csak megtörténik.

Ezután ugrunk egy aprócskát az időben - röpke 3700 évet, semmiség az egész - , a világ pedig ezalatt megváltozik. A növényzet elburjánzik, az állatok zavartalanul élik életüket, mintha az emberek soha nem is léteztek volna. Taiju pedig kitör a kőből.

Szerencséjére remek túlélő ösztönökkel rendelkezik - ha már észnek híján van - , s ezáltal fogjuk rá elboldogul egy ideig egyedül, de senki nem bánja, hogy egészen hamar ismét találkozik Senkuu-val, aki elmondása szerint hat hónapja ébren van már, és azóta elég jó életkörülményeket alakított ki magának. Tudni akarja, miért történt ez az egész, s azt is, hogyan változtathatóak újra emberré a kövek. Valamint oly apró tervei is akadnak, mint a Föld újbóli benépesítése - a kővé vált emberek visszaváltoztatásával - , valamint visszaállítani a tudományt legalább a régi szintjére.

🌸Animeajánló🌸Where stories live. Discover now