Donten ni Warau

277 16 3
                                    

az első pillanatától imádtam.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆
Információk

Év és szezon: 2014 őszi szezon
Eredeti cím: Donten ni Warau
Angol cím: Laughing Under the Clouds
Egyéb cím: Cloudy Laugh
Hossz: 12 rész
Közvetlenül kapcsolódó művek: Donten ni Warau (manga); Donten ni Warau Gaiden 1-2-3 (filmek)
Stúdió: Doga Kobo
Eredeti szerző: Kemuri Karakara

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Történet

Japán változik, s ez sokaknak nem tetszik. A bűnözések száma megnő, a börtönök megtelnek. A Biwa-tó közepén pedig Japán legjobban őrzött börtöne magaslik, ahová a legszörnyűbb bűnözőket helyezik (kissé Nanbakás beütés, nemde? Ne aggódjatok, ennyiben ki is merül a hasonlóság.). Mivel ez a börtön a tó közepén áll, szükségünk van valakikre, akik átszállítják oda a bűnözőket: ők lennének történetünk főszereplői, a Kumou testvérek. Szüleik meghaltak, ők hárman pedig egymásra vannak utalva - ennek ellenére egyébként egész jól megvannak, leszámítva persze, hogy kissé pénz szűkében vannak.
Azt hitted csupán ennyi lesz az egész? Ugyan már~
Adjunk hozzá az egészhez egy kis fantasy-szálat, hiszen... az sosem árt.
Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer egy Orochi elnevezésű lény, aki pusztulást és hasonlóan boldog dolgokat hozott a világra. Ezt a hatapmas kígyószerű lényt természetesen le lehet győzni, ám ehhez szükség van néhány különleges képességre - a Kumou család pedig nyakig benne van ebben az egészben.
Es akkor meg sem említettem még, hogy ez az aranyos jószág - az Orochira értem - 300 éveként újraszületik. Hát nem remek?
Ahogyan arra valószínűleg már rájöhettetek, jelen esetünkben is ez a helyzet áll elő, és szereplőinknek szembe kell nézniük eme cuki kis állattal.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Egyéb & a kivitelezésről pár szóban

Tündérien egyszerű első résszel indít az anime, ám ezt a második résszel azonnal felül is írja, s a sztori átcsap egy remek fantasy-akció aminébe, tele olyan csavarokkal, amiket ugyan, ha jobban belegondolsz, ki lehet találni előre, mégis az anime...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tündérien egyszerű első résszel indít az anime, ám ezt a második résszel azonnal felül is írja, s a sztori átcsap egy remek fantasy-akció aminébe, tele olyan csavarokkal, amiket ugyan, ha jobban belegondolsz, ki lehet találni előre, mégis az anime nem hagy időt arra, hogy ezekre rájöjj mielőtt kéne. A szereplők iszonyú aranyosak, mégha kicsit sablonosak is, a Kumou testvéreket pedig egyszerűen nem lehet nem szeretni.
Az anime rajzolása nagyon szép, a seiyuuk nagyot alkottak, és a történet is élvezhető, bár indokolatlanul kevés rendesen meganimált harcjelenetet láthatunk.
Tizenkét részes csupán, de egy szép, lezárt, KEREK, NORMÁLIS VÉGGEL rendelkező animét kapunk, és hát, valljuk be, ilyesmi elég kevés van.

◆━━━━━━━▣✦▣━━━━━━━━◆

Vélemény

Nekem nagyon-nagyon tetszett ez az anime, ahogyan legeslegfelül is említettem, az első pillanatától imádtam. Képes volt olyan dolgokkal meglepni, amiket általában már rég kitaláltam volna, és képes volt úgy megszerettetni velem a karaktereket, hogy mindent a szívemre vegyek, ami történik velük.

Egy instán látott részlet miatt kezdtem bele, amiből ugyan inkább vígjátéknak tűnt az anime, mint akármi másnak, és hát, kellemesen csalódtam.

Mindenkinek ajánlom a megnézését, remek anime egy unalmas délutánra ;)

Mindenkinek ajánlom a megnézését, remek anime egy unalmas délutánra ;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🌸Animeajánló🌸Where stories live. Discover now