Nos, eredetileg az Inu x Boku SS-ről terveztem ajánlót írni, de ez valahogy aktuálisabbnak tűnt, hiszrn ma kezdtem el, és igazán tetszik. Így hát:
Anime-Gataris
Egyéb címek
Akárhogy nézem, az egyetlen másik cím ugyanez, csupán egybe írva.
Történet
Történetünk középpontjában egy középiskolás anime klub áll. A legjobban főszereplőnek nevezhető személy a kissé esetlen Asagaya Minoa. Minoa kiskorában látott egy animét, ami olyan mély benyomást keltett benne, hogy még az álmaiban is megjelennek jelenetek a történetből. Viszont lánykánk nem emlékszik a mű címére. Ezt az animét is nagyon rég látta, azóta pedig nem nagyon nézett, így ilyen téren igazán kezdőnek számít még.
Egyik osztálytársa, a páratlan szépségű, előkelő és gazdag Kamiigusa Arisu véletlenül mrghallja, ahogy Minoa erről az animéről beszélget a barátnőjével, s később elhívja tanítás után, hogy találkozzanak, mert beszélni szeretne vele.
Arisu félreértette a helyzetet, és azt hitte, Minoa még most is aktívan nézi az animéket. Hát, tévedett, ám Minoának tetszik, ahogy Arisu mennyire más, mikor teljes átéléssel és lelkesedéssel beszél valamiről, amit imád. Így hát, néhány fordulat és véletlen folytán megalapították az anime klubbot. Ám, ahhoz, hogy ez működőképes legyen, szükség van minimum hat tagra és a diáktanács beleegyezésére.
A hat tag összegyűjtése még nem is olyan nehéz, de a diáktanács beleegyezésének megszerzése annál inkább bonyolult. Alig egy napos a klub, a diáktanács máris be akarja záratni.
Szereplőinknek folyton újra és újra meg kell bírkózniuk a diáktanács akaratával, ami az anime klub végleges bezárására irányul.Egyéb
Ez egy vicces, szórakoztató slice if life anime, ami egy klub tevékenységeit, és nehézségeit mutatja be.
Kezdő animéseknek mindenképpen ajánlom, megéri megnézni.
Van benne beszélő macska. Ezt muszáj volt megjegyeznem.
Valamint, van egy ajtó, ami a klubszobából nyílik, és érdekes dolgok rejtőznek mögötte.A 2017-es őszi szezonból származik, tehát még elég friss.
A kivitelezésről pár szóban
Az anime színes, és nagyon szép. A karakterek érdekesek, szerethetőek és a történet sem unalmas.
[I]Az opening és az ending remek, nekem nagyon tetszik.Vélemény
Nos, valószínűleg nektek is lejött, hogy elnyerte a tetszésemet az anime. Már alapból a főtémája megfogott, hiszen elég érdekesen hangzik egy anime, ami emberekről szól, akik animét néznek, animés rendezvényekre járnak, animés helyekre mennek. Azt hiszem, érhető, higy felkeltette az érdeklődésemet.
12 rész, tehát 1 évad
Egyáltalán nem hosszú
ESTÁS LEYENDO
🌸Animeajánló🌸
De TodoSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...