Az anime, ami átvert. De teljesen.
Egyéb címek
Az angol: "The Lost Village", amiből egész jól lehet köbetkeztetni arra, hogy ez az anime miről is szólhat. Vagy nem. Jelen esetünkben a keretet adja csupán a háttértartalomhoz~
Történet
Egy buszút - kirándulás? - kellős közepére csöppenünk, amelyen harminc olyan fiatal férfi és nő vesz részt, akik el akarnak menekülni az eddigi életükből, és új életet szándékoznak kezdeni egy faluban, amely talán nem is létezik.
Annak reményében indultak útnak, hogy meglelik ezt a falut, ugyanis ha minden igaz, itt, a Nanaki faluban egy teljesem új életet kezdhetnek, maguk mögött hagyva a régit.
Totálisan meglepő módon, a Nanaki falu valóban létezik, ám korántsem az, aminek látszik. Az utazás szervezői úgy tudták, hogy a falu lakói fogják őket üdvözölni, ám a falu teljesem üres, s nem úgy tűnik, mintha akár egyetlen lélek is járna arra. Éppem ezért is oly' furcsa, hogy minden tiszta, s sehol sem találni koszt vagy szemetet, a veteményesek és a földek rendezettek és műveltek. Mintha a falu egészen tegnapig lakott lett volna, ám mára már teljesen kiürült.
Utazóink úgy határoznak, hogy itt maradnak, ám mikor néhányuknak nyoma vész, s az őket körül vevő erdőből is furcsa, kísérteties hangok hallatsuódnak éjszakánként, kitör a káosz, jön a gyanúsítgatás és a a találgatás azzal kapcsolatban, hogy kinek a hibája az, hogy ilyen helyzetbe kerültek.Egyéb & a kivitelezésről pár szóban
Néhány karakter kicsit jobban előtérbe kerül ezalatt a 12 rész alatt, és az anime hossza miatt kicsit kidolhozatlannak hathat a történet.
Rengeteg szereplő van, így biztosan akad olyan, akinek nem tudod megjegyezni a nevét, de annyi szent, hogy meg fogsz róla tudni valamit, amivel jobban megismerheted.Vélemény
Szóóvaaal, én ezt az animét azért kezdtem el nézni, mert valami krimit szerettem volna látni, és hát, ez annyira nem feltétlenül illik a kategóriába. Nagyjából annyi köze van hozzá, mint a thrillerhez, ami szintén az egyik besorolása a műnek, ám mégsem a lényeget tükrözi.
Az első néhány résznél azt hittem, hogy ez egy jó kis thriller anime lesz, amit nem nézhetek este, mert remek szokásomhoz híven túlgondolom, aztán rettegni fogok, és nem alszom. Tévedtem. De még mennyire!
Animénk műfaj- és kategóriabesorolásához még hozzátartozik a tragédia, a misztikus és a lélektani is, és a harmadikon kellene lennie a hangsúlynak.
Úgy ám, ez egy igen komoly lélektani anime, thrillernek álcáva, s emiatt remekül megkavarja a nézőt, aki az elején szépen elhitte, hogy ez egy ijesztgetős anime lesz.
Viszont így összességében egész jó kis anime volt, mondhatni lezárt véggel; bár talán, ha 24 részes lett volna, akkor jobban ki lehetett volna bontakoztatni a szereplőket. Az a bizonyos lélektani tartalma pedig abszolút jó lett, és nekem nagyon tetszett.
YOU ARE READING
🌸Animeajánló🌸
RandomSzó, mi szó a címből egészen könnyen rájöhet az ember, hogy mi is akar ez lenni. Random embi: Egy animeajanlós könyv? XY: Gratulálok! A lottón lenn ilyen ötösöd. Me: XY, nyugodj le. Tehát, igen, ez egy animeajánlós könyv lesz, amiben az általam már...