4. Kızılşın?

2K 179 191
                                    

Size Jongin'de olup bende olmayan en temel özelliği söylemek istiyorum.

ŞANS!

Hayatınızda benim kadar şanssız bir insan daha görmemişsinizdir.

Ya da görmüş de olabilirsiniz. Ama bu konumuz dahili değil.

Anlattığım ve anlatacağım çoğu şeyde "Ulan sendeki de pişmiş tavuğun başına gelmez ha" diyen olacaktır.

Cumartesi günü işe gitmeyeceğim diye biraz daha geç uyanmak isterim, Jongin üstüme atlayarak uyandırır. (Kaldı ki bu adam hafta içi uyanmamak için beni bile öldürür cinsten biri)

Sabah kendime güzel bir ziyafet çekeyim derim Bitirim İkili ve Yaverleri evimde biter.

Ha ve ha bugün işim yok kendime zaman ayırabilirim derim "Bay Do reklam çekimlerinde küçük bir sıkıntı çıktı acilen buraya gelmelisiniz" diye telefon alırım.

Jongin'i de peşimde sürükleyerek reklam çekimlerinin yapıldığı alana gittim. Ve bilin bakalım kordinatör bozuntusunun söylediği küçük bir sıkıntı ne olabilir?

Reklamda oynayacak oyuncular ve mankenler toplu olarak işi bırakmışlar.

Ve bunların hepsinden sorumlu ve en baştaki kişi olarak en son benim haberim oluyor.

En son

E N S O N!

Böyle bir şeyin olmasına nasıl izin verirsiniz diyorum olur böyle şeyler ya çok da şey yapmamak gerek diyor adam bana.

Rahatlık seviyem ektedir.⬆

Pişkin herif!

Siktir git lan buradan. Rahat gebeş.

Genel yayın yönetmeni ile olan konuşmamı aktarıyorum.

"Bay Do! Bu ne sorumsuzluk? Kore'nin en iyi reklam şirketi diye sizinle anlaştık biz. Bu mu sizin çalışma disiplininiz?"

"Ama efend-"

"Bütün ülkelerde aynı anda yayına girecek bir reklam bu biliyorsunuz ki dünya çapında önemli bir markayız."

"Biliyoruz efendim fak-"

"Bir tek sizde sorun çıktı farkındasınızdır umarım."

"Bize biraz daha zam-"

"Yok size zaman falan yarın masamda istiyorum o çekimleri."

"Ama-"

"İyi günler."

Ve çat diye telefon suratıma kapatılır.

Asistanım yanımda bir şeyler anlatıyor ama gerçekten kafam şu an hiçbir şeyi almıyor.

"Bay Do oyuncu ve manken işini halledebilirsek geri kalan her şey hazır efendim. Direkt çekimlere başlayabiliriz."

"O zaman git ve bunun için oyuncu, manken kim gerekiyorsa bul."

"Şey, efendim acil bir çekim olduğu için bütün mankenler normalin 10 katı para istiyor."

"YUH EBESİNİN NİKAHI. NE DEMEK LAN 10 KATI PARA? SİKTİRSİNLER ŞURDAN!"

"Efendim sizin tanıdığınız bu işi yapabilecek nitelikte kişiler varsa manken olmasına da gerek yok aslında."

"Başım ağrıdı Nae git bana Jongin itini çağır. Sanki benim şirketim anasını satayım."

"Peki efendim."

Ben Jongin'in masasında kağıtları oraya buraya fırlatmış, bacaklarımı da ayının masasına uzatmış başıma masaj yapmaya çalışırken kapı açıldı.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin