TAK!
"Lan anasını avradını yedi sülalesini siktiğim yedim seni hırsız."
Eve hırsız girdiğini düşündüğüm gibi yataktan fırlayıp hemen solumdaki komidinin dibindeki beyzbol sopama sarıldım.
Odamın kapısındaki hırsızın kafasına beyzbol sopasını geçirdim ve adam yere düşerken üstünden atlayıp bas bas bağırmaya başladım.
"JONGİİİN! KURTAR BENİİİİ..."
Bir hışım Jongin'in kapısına gittim ve kapısına vurmaya çalıştım.
Çalıştım diyorum bakın.
Çünkü tam olağanca gücümle kapıya yumruk atacakken kapının açık olmasıyla yere yapışmam bir oldu.
Aaaaahhh... Burnum ya, canım burnum.
Bu gerizekalının kapısı neden açık ki şimdi? Hemen odasına gidip kontrol ettim. Daha doğrusu edemedim.
Ağağağağ Jongin yatağında yok.
HIRSIZ JONGİN'İ DE ÇALMIŞ!!!
Bir dakika ya biri insan çalamaz ki? O zaman JONGİN nerede?
Ne kadar orada kaldım ne yaptım bilmiyorum ama en son Jongin'in sesini duydum.
"Bebeğim ben buradayım neden ağlıyorsun?"
-------------
Sabah uyandığımda en son beklediğim şey bacaklarımın üstünde bir bacak ve göğsüm de bir baştı.Hiç öyle dün gece çok içtim de biriyle birlikte mi oldum triplerine girecek değilim merak etmeyin.
Her ne kadar anlamsız bir şekilde başım hayvan gibi ağrısı da.
Şu an koynumda kuzu kuzu uyuyanın Jongin olduğunu biliyorum.
"Nereden biliyorsun?" sorusunun cevabı ise tanıdık Jongin kokusunun burnuma dolmasıydı.
Elimi saçlarında gezdirip seslendim.
"Kalk artık."
"5 dakika daha bebeğim."
"I-ıh yok 5 dakika daha şimdi istiyorum."
"Bebeğim ben de sabah sexi istiyorum ama sabret biraz."
Bir hışım kafasındaki elimi saçlarına doladım ve var gücümle çektim.
"AAAAAAAAAHHHHHHHH"
"Ah deme Oh de Kim Jongin."
Jongin'i kucağımdan atıp banyoya yöneldim. Kısa bir duşun ardından mutfağa geçtim ve Jongin'in bir şeyler hazırladığını gördüm. Arkasını dönüp bana gülümsediğinde ben de ona gülümse-
Medim tabi ki. Hatta avazım çıktığı kadar bağırdım."Ağağağ Jonginnie ne oldu senin başına böyle? Kafam kadar yumru var ve mor."
"Bebeğim dün gece çok serttin."
"Ne diyorsun lan sen?"
"Diyorum ki senin elinin ben ayarına sokayım Soo. Kafama beyzbol sopası geçirdin ya."
"Lan onlar rüya değil miydi?"
"Hayır bebeğim değildi. Ebemi siktin sonra da döndün kıçını uyudun."
"Nasıl ya tam olarak dün gece noldu? Onu anlatsana sen bir salak."
"Ben yanına gelmiştim sonra yarı uykulu olduğum için kafamı senin kapının pervazına çarptım. Sen bu sese uyandın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...