15. Kyungiş Ama Beli Ağrıyor

1.7K 119 100
                                    

Ne alaka bu bölümün adı diyenler için(sanki diğer bölüm adları çok alakalıymış gibi....) twitter adım liliş ama beli ağrıyor arkadaşlar(sanki bütün evren bilmiyormuş gibi salak liliş) ve bölüm adını aklıma sokan, yaz da okuyayım diyen de twofriend27 Sara Hanım'ın ta kendisidir, hanımefendi bak bakalım beklentini karşılıyor mu ;)

Bir de bu arada birkaç tane sana yazmaya çekindim gibi şeyler gördüm, olum niye çekiniyorsunuz Friends+1 yazarı bir insandan çekinilir mi tipime baksanıza ayol kfekkkfekdkd yazın kuzucuklarım sizi yerim dediğime bakmayın insan eti sevmiyorum ben :*

°

•▪•°

"BELİM AĞRIYOOOOOR!!!"

"HAY SENİN BEN BELİNİ SİKEYİM!!!" (L/N: liliş için bütün evren aynı fikirde olabilir, #sorrynotsorrybabies)

"BİR ŞEY Mİ DEDİN, İT HERİF?"

"YOK HAYATIM, BİR ŞEY DEMEDİM, GELİYORUM."

Jongin'le birbirimize bağırarak iletişim kuruyorduk, çünkü ben yatağımda yatarken o şu anda mutfakta bana yemek yapmakla meşguldü. Aslında dışarıdan bir şeyler sipariş edebilirdik ama benim canım Jongin'i bezdirmek istediği için, şu an bana eşek gibi yemek yapmakla uğraşıyordu. Hem de öyle az buz değil, baya baya yemek yapıyor. Makarna yapayım dedi, kafanı kırmamı istiyorsan yap dedim, vazgeçti ehehe.

Yatakta zar zor oturuyorum, çünkü Jongin'e striptiz yaptıktan sonra platformdan düştüğüm için belimi felaket durumda incitmişim. Jongin'in beni kucaklayıp hastaneye götürmesinden sonra doktorun verdiği merhemler, kremler, haplar ve fitilden sonra biraz daha toparladım. Evet bu arada gerçekten de fitilleniyorum, hem de en sevdiğim insan tarafından.

"Yemeği kendin yer misin yoksa ben yedireyim mi?"

"Hiç elimi kaldırmak istemiyorum, sen yedir."

"Gerçekten senden bıktım artık."

"Siktir lan, çok seviyorsun beni."

"Aksini hiçbir zaman iddia etmedim ki."

Canım ayıcığım yaa... bir yandan bana yemeğimi yedirirken bir yandan da homurdanıyordu.

"Salak salak homurdanma da beni nasıl katakulliye getirdin onun anlat hele."

Yüzündeki şeytani sırıtışla elindeki tepsiyi yatağa yanımıza koydu, akıllı adam gelebilecek herhangi saldırıya karşı önlemini alıyor gerçi ben bu belle ne yapabilirsem orası da meçhul.

"Toplantıdan önceki gün o şirketten teklif almıştık zaten biz, yani iş hazırdı sen oltaya düştün."

"Oha ama şaka yapıyorsun, yok artık."

"Gördüğün üzere var artık hayatım, sen de o kadar iddialaşınca dayanamadım, bastım fikri ortaya ehehehe nasıl yılan gibi kıvrıldın ama darısı benim üstümde kıvrılmana."

Buruşturduğum yüzümle kafasına bir tane geçirdim, salak ya söylediği şeylere bak.

"Senin anca elin kıvrılır dangalak, beni bok bulursun."

Tepsiyi alıp başımdaki komidine koydu ve yanıma kıvrıldı.

"Hayatım sence de fazla uzamadı mı? 15 bölüm oldu bir koklatmadın anasını satayım."

"Kimin anasını satıyorsun lan sen?"

"Liliş'in?"

"La oğlum bu Liliş sana ne etti?"

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin