1. Her Mi Zaman?

2.9K 233 313
                                    

Saat akşam sekize gelirken yine her zamanki gibi herkesten önce kafeden içeri girmiştim, şey tekil konuşuyormuşum, girmiştik. Çünkü gelirken Jongin'i de kelimenin tam anlamıyla peşimden sürüklemiştim.

Hep yaptığı gibi sızlanıyor ama dediğimi yapmaktan da geri kalmıyordu.

"Kyuuung~"

Cevap vermemeliyim, cevap vermemeliyim.

"Soo~"

Sana cevap verirsem çenem kırılsın Jongin.

"Bebeğim~ lütfen yapma böyle."

Arkamı dönüp gözlerimi onun deyimiyle çay altlığı boyutuna getirip sessiz bir şekilde söyledim.

"SENİN BEN BEBEĞİNE SOKAYIM JONGIN."

Şey sessiz bir şekilde mi demiştim? Sanırım bir ara kulaklarımı göstermek için doktora gitmeliyim. Çünkü şu an Jongin de dahil kafedeki -hatta ve hatta eminim ki iki sokak öteki de insanların da- herkesin elleri kulaklarındaydı. Hızla arkamı dönüp her zamanki koltuğumuza kendimi neredeyse fırlattım.

Jonggöt de ayaklarımı kaldırarak en köşeye oturdu ve sonra onları da dizine koyup dizimden bileğime kadar olan kısma masaj yapmaya başladı.

"Güzelim daha iyi misin?"

İyi miymiymişim, bok gibiyim, bok herif.

"Konuşmazsan iyi olacağım, o yüzden o siktiğimin çeneni kapat."

Jongin elini ağzına götürüp fermuar çeker gibi yapıp telefonunu çıkarıp sevgilisiyle mesajlaşmaya başladı.

Sevgilisi dediğime bakmayın Chanyeol devesinden bahsediyorum. Birbirlerine it herif ve mankafanın yanında bazen de sevgilim diye hitap ediyorlar ama sorsanız telefonunda kimin numarası kayıtlı sadece benim.

Hayatınızda Jongin kadar üşengeç bir insan göremezsiniz. Lise 1.sınıftan beri arkadaşız, benim numaramı üniversitede telefonuna kaydetti. Kaydetti dediğime de bakmayın onu da ben yaptım.

"Ulan şerefsiz herif hadi herkesi anlarım da benim numaramı niye kaydetmezsin?" dediğimde sarhoş kafasıyla uzata uzata "Aklıma kaydettim ya bebeğim yetmez mi?" demişti.

Ben de göz devirip telefonu alıp ad kısmına Kyungsoo yazarak numaramı kaydetmiştim. Daha sonra baktığımda adımı değiştirip "Her şeyim" yapmış.

Niye böyle salakça bir şey yaptığını sorduğumda "Çünkü her şeyimsin" demişti ve ben yine göz devirmiştim.

Bana bebeğim, güzelim, her şeyim demesine bakmayın sevgili değiliz hatta gey bile değiliz hatta ve hatta Jongin'in bir sevgilisi bile var.

Benim mi?
Ben sapım.
Bayağı sap yani.
Bayağııı...

Jongin'in bana bunları demesinin sebebi gerçekler olmasıymış.

Her şeyim diyormuş çünkü her şeyiymişim. İshal olsa ben geçiririm, grip olup ateşlense sabaha kadar başında ben beklerim. Gök gürültüsünde de uyuyamaz o yanında ben olmadan mesela. Sevgilisinden ayrılsa benimle içmeye gider, ihale alsa benimle kutlar. Aile yemeklerine birlikte katılırız çünkü Kim ailesi beni oğulları olarak görür.

Bebeğim diyormuş çünkü günlük hayatta ne kadar şeytana benzesem de (ki külliyen yalan, yeminle melek gibi insanım) uyurken bebeğe benziyormuşum.

Güzelime gelecek olursak ona her ne kadar "Ben güzel değil yakışıklıyım, erkeğim ulan ben" desem de (güzelliğin bir kavram olduğunu, cinsiyetle bağdaşlaştıralamayacak bir şey olduğunu söyler) "Güzel olan, güzel bulduğum her şeye güzel derim ben." deyip beni başından savar.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin