3. Size Bir ÇAKMAK Lazım

1.9K 204 296
                                    

Güne her zamanki gibi başlayıp günlük rutinler halledildi mi?

Her zamanki gibi sabahın sikisinde uyanıldı. (Çıkırt)✔

Tuvalete gidildi, duş alındı, giyinildi. (Çıkırt)✔

Jongin'in kapısına dayanıldı. (Çıkırt)✔

Jongin uyandırıldı. (DAAAT)❌

Jongin'in üstüne atlayıp kulağının dibinde haykırıldı. (Çıkırt) ✔

Jongin ayısı uyandırıldı. (Çıkırt)✔

Gerçekten bu çocuk benim ona yemek hazırlamadığım zamanlarda ne yiyip ne içiyor çok merak ediyorum. Hayır nereden geliyor bu güç kuvvet?

Şimdi kucağındayım ve banyoya gidiyoruz.

"Kucağa falan almalar hiç hoş hareketler değil bunlar ayı herif."

"Çok konuşma bebeğim. İstersen birlikte duşa girelim."

Jongin'in kafasına bir tane geçirildi. (Çıkırt)✔

"Olur sevgilim istersen beni lavabonun kenarına oturt seni tıraş da edeyim."

"Yemin ederim hayatım boyunca ağzından duyduğum en güzel cümle falan bu olabilir. Artık hayatımın bu evresine geçebilir miyiz?"

Jongin'in kafasına tekrar vuruldu. (Çıkırt) ✔

"İndir beni aşağıya lan. Gidip kahvaltı hazırlamam lazım. Malum doyurmam gereken bir ayı var."

Bundan sonraki süreç de her zamanki gibiydi kahvaltı yaptık, şirkete gittik, işlerimizi hallettik ve spor salonuna geçtik.

Gün ne çabuk geçti ve senin hiç mi atraksiyonun olmadı diyenleri duyuyor gibiyim.

Ben ve başıma bir şey gelmeden günümün bitmesi görüldük şey mi?

Tabi ki kocaman bir hayır.

Geldiğimiz spor salonu Byun ve Park ortak çalışması olan bir alan.

Bu arada ben size Baek ve Chan ile nasıl tanıştığımı anlatmış mıydım?

Hayır mı?

O zaman çekirdekler hazırlansın. Dedikodu başlıyooor.

Bundan yaklaşık 3 sene kadar önce ben bir ara birazcık kilo almıştım.

Sizin de anladığınız üzere Jongin tarafından kucakta taşınmayı çok seviyorum(!) Neyse konumuz bu değil (göz devirme)

Yine bir gün beni kucağına aldığında belimin kenarındaki bana göre etlerimi ona göre yağlarımı sıktı ve beni çok mutlu eden (!) bir cümle kurdu.

"Bebeğim sen sanki bu aralar biraz kilo mu aldın?" (Hayaller)

"Soo balina gibi olmuşsun yavrum. Acayip ele avuca geliyorsun ha. Götün falan da büyüdü, dikkat et kendine. DEVİR KÖTÜ KOLLA GÖTÜ." (Hayatlar)

Tam olarak bu cümleyi kurdu. Ertesi gün ben bundan habersiz bir spor salonuna yazılmaya gittim. Fitness falan bana göre değildi. Yoga hocası hem iş stresini atarsın hem de zayıflarsın deyince ben de kaydoldum.

Ama her zamanki gibi hayattaki şansım adlı çalışmayla karşı karşıya kaldım. Yoga sınıfında boş yer yoktu ve ben de mecburen fitnessa kalmıştım. Ve hocam da Park SixPack Chanyeol olmuş oldu.

Jongin'e nedense söylemek istemedim spor yaptığımı ve spora gitmek için de bin bir bahaneyle bunu ekiyordum.

Bensizliğe en fazla bir hafta dayanan KJ en sonunda beni takip etmiş, spora gittiğimi öğrenmiş.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin