11. Oke? Oke!

1.7K 156 217
                                    

"Jongiiiin ben gitmek istemiyorum yaa..."

"Ya bir kere de söylenmeden yap bir şeyi be güzelim. Hadi ama giy şu takımı."

Şu an benim yatak odamda yatağımın üstünde sırt üstü yatarak Jongin'i ikna etmeye çalışıyordum.

"Jonginniee~"

"Hiç bana aegyo yapma Soo yemezler, eşek gibi geleceksin benimle o düğüne."

Homurdanarak yataktan kalktım ve yanından geçerken omuz attım.

Daha doğrusu atmaya çalıştım çünkü ponçik bir patates olduğum için kaya gibi sert vücuda vurunca benim canım acıdı.

'AAAAAAHHHH'

"Bak şöyle şeyler yapıyorsun sonra senin canın acıyor, hadi hızlı ol biraz."

Ben homurdana homurdana takımımı giyerken Jongin de içeride beni bekliyordu, tabi ki sesimi duyurmak için apartmanı inletmedim.

"LAN JONGİN NE TAKAYIM BUNUN ÜSTÜNE?"

"SANA ALDIĞIM SİYAH İPEK KRAVATI TAK."

"SEN NE TAKMIŞTIN?"

"PAPYON TAKTIM."

"JONGİN GEL ŞU KRAVATI BAĞLAAA."

"Az ye de götüne hizmetçi tut bee."

Söylene söylene gelip kravatımı yaptı. Öyle bir sıktı ki nefes alamadım.

"Öyle olmaz kanka boğ ya hiç sorun değil."

"Kafanı kırmadığıma dua et sen minik baykuş. Bu saate kadar hazır olmamış olman senin suçun."

"Ya ben seni caydırırım diye düşünmüştüm. O yüzden giyinmedim."

Jongin benim üstümü ve kendi üstünü düzeltti ve çekmecelerimi karıştırmaya başladı.

"Ne arıyorsun söyle bana vereyim."

"Geçen Hayvanları Koruma Gününde sana aldığım saati arıyordum."

Söylediğini duydunuz değil mi?

Millet sevgililer gününde sevgilisine hediye alır biz de bff goals olarak hayvanları koruma gününde birbirimize hediye alıyoruz.

Jongin'in ayı olduğunu bilmeyen yoktur şimdi, o kadar söylüyorum bir zahmet bilin.

Ama benim cinsime daha karar verebilmiş değil.

Jongin'e göre bir penguen ve bir baykuş çiftleşmiş ben de onların çocuğu olarak doğmuşum.

Bu mantığa göre deve ve kuş çiftleşip devekuşunu yapmıştı çoban ve köpeği çiftleş-

Öhö öhö neyse o konuya girmeyeyim.

Ama senin mantığına gireyim Jongin.

"Gerek yok buldum, al şunu da tak."

Saati koluma geçirdim ve aynada saçıma çeki düzen verdim. Sonra yüzümde saçma salak bir ifadeyle Jongin'e döndüm.

"Lan sen neden sürekli bana bir şeyler alıyorsun?"

Jongin parmaklarını çenesine vurarak bana baktı.

"Güzel soru. Çünkü param var ve zenginim."

"Oha lan çok mantıklı, üstad kusura bakma böyle salak salak sorular sorduğum için."

Jongin böbürlenerek yanıma geldi ve omuzlarımı sıktı.

Biliyor musunuz? Jongin babadan zengin olmasa aslında ben ondan daha zenginim.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin